Riješeno

Kakvo je stanje s Amis optikom?

  • 3 February 2021
  • 4 odgovora
  • 223 pregleda

Pozdrav svima!

 

Par pitanja;

  1. Kako je stanje s Amis optikom? Odnosno, koji su planovi s istom? Prošle godine se po forumima širila informacija da ste ju imali u planu ugasiti krajem 2020. i prebaciti sve Amis korisnike na A1 optiku. Gdje je zapelo?
  2. Što se trenutnim Amis korisnicima nudi kod produženja ugovora? Amis usluga s većim brzinama ili prebacivanje na A1 optiku s većim brzinama?
  3. Mogu li trenutni Amis korisnici optike dobiti brzinu 1000/500? Informacije koje se šire nisu konkretne; neki tvrde da su dobili informaciju da ne, drugi da se može dobit bez problema.
  4. Zašto provjera dostupnosti još uvijek ne daje točne informacije? Bez obzira na to što mi je godinama dostupna optika, i dalje mi kaže da mi je dostupan samo kabel. Ali to je još dobro jer nekima nudi bakrenu paricu. Imate li u planu ažurirati sustav provjere dostupnosti da bar malo točnije podatke baca?

Hvala unaprijed.

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 3 February 2021, 19:52

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Marko98, svi postojeći korisnici Amis paketa i dalje mogu koristiti svoje usluge neometano, no prilikom produljenja ugovorne obveze ponudit ćemo najnoviju A1 ponudu uz mogućnost kupnje uređaja poput TV-a, laptopa, tableta, pojačivača signala i slično. Provjeru dostupnosti naših fiksnih usluga možeš napraviti putem stranice https://www.a1.hr/provjeri-dostupnost/, a za individualnu provjeru ponude i dostupnosti tehnologije možeš nam se javiti OVDJE uz navođenje osobnih podataka (šifra korisnika usluge s računa/OIB vlasnika usluge i kontakt broj).

@A1_Magdalena Znači, prilikom produženja nudi se 200/100 & 1000/500 i korisnicima Amis optike, samo na A1 optici? To me zanimalo.

Što se tiče provjere dostupnosti, ne trebam radit provjeru, ali čitajući po forumima vidio sam da se ljudi dosta žale na istu. Onda sam išao provjeriti i kaže da su mi dostupne usluge preko kabela iako trenutno imam Amis optiku. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Marko98 tu smo da provjerimo koje su ti mogućnosti mimo onoga što je navedeno na web stranici s obzirom na vrstu usluge koju koristiš i da obnova ugovorne obveze na starom paketu nije dostupna. Svakako se javi prema Magdaleninoj uputi kako bismo čim prije pružili odgovarajuću podršku.

@A1_IvanaM  S obzirom da mi ugovorna obveza još nije pri kraju, javim se kada mi bude isticala.

 

Hvala na odgovoru! :)

Odgovori