Riješeno

Kako doći do tehničke podrške?

  • 21 September 2021
  • 4 odgovora
  • 315 pregleda

Pozdrav,

 

kako doći do tehničke podrške u smislu tehničara na terenu ili nekoga tko će se htjeti pozabaviti mojom “situacijom”?

 

Naime, htio bih aktivirati Turbo internet na coax kabelu, međutim na mojoj adresi nije dostupno. Ja sam na adresi xy 1a, a zgrada koja je 5 metara od moje na adresi xy 1b i sve ostale zgrade u ulici imaju dostupan Turbo internet.

Zvao sam i korisničku podršku → rekli su mi da će se javit što čekam već danima.

Zvao sam čak i prodajnog predstavnika, ali on mi je prvo tvrdio da je gigabit moguć samo na optici i da te zgrade pored imaju optiku (što naravno nije istina, niti da je gigabit moguć samo na optici niti da te zgrade imaju optiku.). Nitko nema volje se pozabaviti mojim problemom.

 

99% sam siguran da imam tehničku mogućnost za tu brzinu, samo da netko nije negdje stavio kvačicu u sustavu. A oni koji mi “provjeravaju” nemaju volje se pozabaviti dublje osim klasične provjere.

 

Imao sam sličnu situaciju prije godinu dana kada smo uselili u zgradu, gdje su mi tvrdili da nemam mogućnost za internetu  uopće jer nije bilo zavedeno u sustavu, a svaki stan je imao coax kabel doveden u komunikacijski ormar od strane bneta/A1.

Nakon 2 mjeseca natezanja, došao je tehničar i spojio me za 2 minute doslovno na coax.

 

 

tnx svima

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 22 September 2021, 21:43

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3

@pupo_cro točno je da brzina od 1Gbit/s nije još dostupna na svim adresama gdje je dostupna i kabelska infrastruktura. U pitanju su dva različita stambena objekta/zgrade? Ako da, u tom slučaju je moguće da su i različite tehničke mogućnosti po pitanju ostvarivanja maksimalne brzine jer o tome ovisi i instalacija unutar samog objekta. Svakako bismo ovu situaciju htjeli detaljnije provjeriti, pa ako želiš pošalji nam svoje podatke OVDJE za provjeru. 

Znaci,internet mi ne radi vec dva dana,uporno zovem tehnicku podrsku,saljem mailove itd. Da li se tko iz podrske moze javiti? Definitivno s vama nema smisla imat posla!

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Marcel , već 2 dana svima u aplikaciji piše ovo 

 

A1 uvodi tuto kompleto nove tarife. I mobilne i fiksne. I za internet i za TV i za telefon i mobilne pretplatničke i prepaid tarife. Čak im ni web u mobilnom prikazu ne radi dobro, da bi se vidjelo kaj je sve novo (a doslovno je sve novo) mobitelaš mora otvoriti a1 web u desktop načinu inače se stranica zamrzne. Kako je to kaj rade velik i opsežan posal vrlo je vjerojatno da neki korisnici ostanu bez nekih usluga privremeno.

Slobodno prošeći A1 webom i ustanovi da tvoje internet tarife više-nema. 😜

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Marcel prijavu poteškoće osim poziva možeš napraviti i ostalim kanalima komunikacije koji su vidljivi na stranici https://www.a1.hr/hr/podrska/kontakti. Također, možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima a mi ćemo upit poslati našim tehničarima. Magdalena

Odgovori