Internet kvar

  • 27 February 2018
  • 10 odgovora
  • 2204 pregleda

Dakle, već četiri dana opet ne radi internet a povremeno niti telefon. Kvar prijavljen no nitko ne reagira. Uporno zovem szk no jedini odgovor je da zaista ne radi i da rade na otklanjanju kvara. Ista stvar se dogodila i oko nove godine kada su navodno kvar otklonili, a mi smo i dalje svako malo bili bez neta i resetirali ruter više puta dnevno. O brzini uopće neću potezati temu...Kako je moguće dobiti odgovor od Vipa o vrsti kvara i vremenskom otklanjanju istog te dal' se uopće ima smisla maltretirali time ili je pametnije odmah raskinuti ugovor i promjeniti operatera? Sa Amisom nikada problema nismo imali...

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Jel to preko HT parice? Zovi ponovo i biraj putanju do tehničara. Na mail ćeš dobit odgovor u roku 15 dana a od pisanja ovdje nemaš ništa. Eventualno ako ti se neki mod ponudi provjeriti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljao sam da je parica, ne ovisi možda o njima nego o "kooperativnosti" t-com tehničara, njihovoj dobroj volji. A ako su rekli da je linija ok, možda da zatražiš novi router. Oni u sustavu vide kako se spajaš, kad te odspoji itd. Samo to moraš pričati s tehničkom a ne sa studentima u SZK koji se ne kuže. Kako ne, nazoveš SZK i pratiš automat, putanju do tehničke podrške. Barem je do prije tako bilo, nisam imao potrebe za reklamacijama i problemima već duže vrijeme. To obično bude prvi mjesec prilikom produženja ili dodavanja usluge... 😃
Razina korisnika 3
...Kako je moguće dobiti odgovor od Vipa o vrsti kvara i vremenskom otklanjanju istog te dal' se uopće ima smisla maltretirali time..

Samo upornošću pozivima prema tehničkoj podršci, kao što @gogsy1975 reče, ali i pri tome moraš imati sreće pa naletiti na tehničara s adekvatnim znanjem... Naoružaj se strpljenjem
sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Uputiti pisanu pritužbu i prijaviti kvar, ostalo je gubljenje vremena.
Da to je to. Sad slijedi čekanje na odgovor. Nazovite na 0800 091 091 tehničku podršku i njima objasnite poteškoće.
Rok za otklanjanje kvara je 5 radnih dana.
Učinjeno... Osim automatskog odgovora za zaprimanja maila ništa ...
Taj broj sam zvala preko nekoliko puta i iznova objašnjavala problem. Sve što dobijem je da je kvar kod njih i frazu da će u najkraćem mogućem roku kvar otkloniti... Već četiri dana... Nije ni dva mjeseca prošlo od kada sam istu situaciju prolazila, i isto bila 5-6 dana bez neta...
Užas!!!
Moja saga se nastavlja...
Prije cca sat vremena kontaktirali su konačno iz Vipa te je rečeno da je kvar otklonjen. Od onda je mreža pukla već 7 puta!! Jednostavno nestane te se nakon nekoliko minuta sama pojavi...
Opet szk, opet iste priče... Ponovno poslala i mail...
Mislim da definitivno treba raskinuti ugovor jer nisu u stanju izvršiti uslugu, jedino još trebam nekako zaobići penale za koje su mi rekli da moram platiti ako raskinem iako ne izvršavaju uslugu.
Strava!!!
Prije Vipa bila sam na Amis-u, valjda je njihova infrastruktura. Szk ne spaja sa nikime i nemoguće je doći dalje od njih.

Odgovori