Danas u 21 sat brzina interneta mi je spala sa 200mbps na 20 mbps . Nemogu popraviti i spojen sam žično na računalo.
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalDanas u 21 sat brzina interneta mi je spala sa 200mbps na 20 mbps . Nemogu popraviti i spojen sam žično na računalo.
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalKad koristim wifi onda je isto 20
Primetime... ja imam ugovorenih 150, kabl i trenutno isto palo na 20 do 30... Traje već neko vrijeme tako navečer. Svi se nakačili. :/
Primetime ?
Pa da je ovako od početka božića u ove sate razumio bih ali ovo je tek danas počelo nema smisla .
Pretpostavljam da ne misliš na homebox? Svi su kući, večer je, blagdan, vikend... ljudi ne izlaze van zbog korone, surfaju, iptviraju, torrentiraju. Nije pravilo ali navečer kad su svi kući je veće zagušenje.
Klasika, probaj restartati router. Ako ne pomogne, logiraj se na moja1, pokreni digitalnog pomoćnika, odaberi spor internet pa neka prochekira. Ako kaže da je sve ok, a nije, zovi tehničku.
Pretpostavljam da ne misliš na homebox? Svi su kući, večer je, blagdan, vikend... ljudi ne izlaze van zbog korone, surfaju, iptviraju, torrentiraju. Nije pravilo ali navečer kad su svi kući je veće zagušenje.
Klasika, probaj restartati router. Ako ne pomogne, logiraj se na moja1, pokreni digitalnog pomoćnika, odaberi spor internet pa neka prochekira. Ako kaže da je sve ok, a nije, zovi tehničku.
Istina, homebox puca cijelu noć, ali šta je tu je, tako piše i u ugovoru i u pravilima ponašanja. od xx do xx primetime etc.
Nije homebox
Napravio sam već to sve ali sad sam preko drugog laptopa spojio se s kabelom na ruter i pogledao brzinu i bila je 90 mbps dok je na računalu bila i dalje 20 i ne želi ići više. Postoji li mogućnost da neki program zagušava vezu
da
Evo meni brzine su u redu stalno, tako da ne bi znao u cemu je problem.
Neznam ali trebalo bi biti minimalno 100 ,
Probaj ovo ugasit, zna zagušit brzinu, kada je meni uključeno spada brzina na 150 sa 950
Malo je se poboljšalo ali i dalje nije ono što bi trebalo biti.
pretpostavljam da si vec napravio osnovne troubleshooting stvari poput restartanja routera :D
2 puta sam ga resetira i ništa se nije promjenilo.
Sutra u jutro ako ovako se nastavi zvat ću a1 službu i pokušati to s njima rješiti.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.