Riješeno

Internet

  • 6 March 2022
  • 4 odgovora
  • 757 pregleda

Žalosno je koliko Vam je Internet spor i loš. 

Žalosna su opravdanja zagušenosti i "lošeg pokrivanja signala" na određenim mjestima. Ako je tako, napišite čitavu knjigu u svakoj poslovnici, za svaki grad, mjesta/sela/naselja u kojima je nemoguće koristiti Vaš Internet. 

 

Zar nije smiješno da u 21. stoljeću na najnovijem laptopu ne mogu pogledati film? Jer je brzina VAŠEG Interneta 3,51 mbps. I tako je stalno. Reset rutera, gašenje svih drugih uređaja, premještanje rutera na drugo mjesto. Svugdje je isto. Još kad kažete da ste Vi išli do stanice napraviti reset glavni, slikajte mi i dokažite. Pa ću vam MOŽDA povjerovati.

 

Žalosno je što sam Vaš korisnik preko 15 godina. I žalosno je što sam zapravo blesava jer se nadam da ćete to popraviti. Ove godine mi i kćeri istječe ugovor, internet, mob na pretplatu (sve ima kod Vas) i ništa neće produžiti.

Razmislite o tom i što nudite svojim klijentima. Mogli ste bar tu i tamo umanjiti račun jer se Internet koristi 2 dana u tjednu. Od 7. Ta dva dana je brzina 15 mbps. Ostalo 5. Katastrofa. I žao mi je što ovo mora čitati neki agent koji nije kriv za ovo, ali ja se nemam više kome obratiti. Koliko me se voza...

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 6 March 2022, 21:27

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Svjetlana Stanić žao mi je zbog tvog nezadovoljstva :( Nikako nam nije u cilju prouzrokovati nezadovoljstvo kod naših korisnika. Možeš li nam poslati podatke vlasnika usluge OVDJE kako bismo izvršili provjeru? Možeš nam se javiti i putem društvenih mreža, WhatsApp-a, telefonskim putem ili e-mailom, kako god ti je jednostavnije. 

Razina korisnika 3
Bedž +1

Žalosno je što sam ovo morao čitati.Žalosno je  što istina boli.Žalosno je ,žalosno

Razina korisnika 7
Bedž +3

Za početak nije loše napisati koju Uslugu imaš jer malo ti je kontradiktoran upis ali ako ti je lakše da si se istresla virtualno na A1, onda podržavam. :)

  • “Zagušenost i loše pokrivanje signala” - Homebox usluga?
  • Premještanje routera… Homebox usluga pa ga premještaš i tražiš bolji signal?
  • Gašenje svih drugih uređaja (pretpostavljam tv-a), znači da nije homebox?!?
  • Glavni reset na stanici?!?! Homebox se resetira na stanici?!?! Da nije bakrena parica HT-a ali zašto onda premještanje routera?
  • Tu i tamo malo umanjiti račun jer se internet koristi 2 dana u tjednu? Pa ne rentaš tarifu i internet po danima nego na mjesečnoj bazi, to kad je ti koristiš ili ne koristiš, tebi na dušu.

Dalo bi se zaključiti da si na parici ht-a i da imaš propusnost koju ti poždere tv usluga + još koji od ukućana koji surfa ili youtube-a, netflixa, hbo-ira.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Zavrzlama je posljedica ukidanja zasebnih podforuma i trpanje svega pod ‘Internet spajanje’, pa se moraju cijediti podaci.

Odgovori