Žalosno je koliko Vam je Internet spor i loš.
Žalosna su opravdanja zagušenosti i "lošeg pokrivanja signala" na određenim mjestima. Ako je tako, napišite čitavu knjigu u svakoj poslovnici, za svaki grad, mjesta/sela/naselja u kojima je nemoguće koristiti Vaš Internet.
Zar nije smiješno da u 21. stoljeću na najnovijem laptopu ne mogu pogledati film? Jer je brzina VAŠEG Interneta 3,51 mbps. I tako je stalno. Reset rutera, gašenje svih drugih uređaja, premještanje rutera na drugo mjesto. Svugdje je isto. Još kad kažete da ste Vi išli do stanice napraviti reset glavni, slikajte mi i dokažite. Pa ću vam MOŽDA povjerovati.
Žalosno je što sam Vaš korisnik preko 15 godina. I žalosno je što sam zapravo blesava jer se nadam da ćete to popraviti. Ove godine mi i kćeri istječe ugovor, internet, mob na pretplatu (sve ima kod Vas) i ništa neće produžiti.
Razmislite o tom i što nudite svojim klijentima. Mogli ste bar tu i tamo umanjiti račun jer se Internet koristi 2 dana u tjednu. Od 7. Ta dva dana je brzina 15 mbps. Ostalo 5. Katastrofa. I žao mi je što ovo mora čitati neki agent koji nije kriv za ovo, ali ja se nemam više kome obratiti. Koliko me se voza...
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original