Prije 10 dana sam zvao A1 tehničku službu i razgovarao sa njima o preseljenju usluge sa 4G+ na 5G internet jer je bilo dostupno na internet stranicama odabrati 5G na mojoj lokaciji.
Razgovorom su ustanovili da sve odgovara i da će samo proslijediti upite na odjel marketinga da preseli moje usluge pod ugovorom na 5G sa povećanjem cijene kako je navedeno. Ja sam se maksimalno složio i sa cijenom i svime što smo razgovarali. Bilo mi rečeno da će mi se povratno javiti za 24h. Nakon 2 dana zovem da vidim kako je riješeno da bi dobio odgovor da kod mene nije to dostupno. Ali da ču dobiti odgovor za par dana, i nakon toga prošlo tjedan dana i opet zvao službu da opet kazu da če proslijediti upit… I niko se nigdje ne javlja. Koliko Vidim na karti pokrivenosti je savim saloidna dostupnost pa ako mi neko može ovako pisanim putem pomoći bilo bi super. A attachu je slika gdje je dostupan službeno sad. Prije 10 dana je bio i na mojoj lokaciji dostupan to je žalosno… :( Dugi korisnik preko 10 godina prvi put da imam problem nejavljanja u A1 :(
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original