Riješeno

Internet 5g Homebox dostupnost.

  • 20 December 2021
  • 1 odgovor
  • 355 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 5 odgovora

 Prije 10 dana sam zvao A1 tehničku službu i razgovarao sa njima o preseljenju usluge sa 4G+ na 5G internet jer je bilo dostupno na internet stranicama odabrati 5G na mojoj lokaciji. 

Razgovorom su ustanovili da sve odgovara i da će samo proslijediti upite na odjel marketinga da preseli moje usluge pod ugovorom na 5G sa povećanjem cijene kako je  navedeno. Ja sam se maksimalno složio i sa cijenom i svime što smo razgovarali. Bilo mi rečeno da će mi se povratno javiti za 24h. Nakon 2 dana zovem da vidim kako je riješeno da bi dobio odgovor da kod mene nije to dostupno. Ali da ču dobiti odgovor za par dana, i nakon toga prošlo tjedan dana i opet zvao službu da opet kazu da če proslijediti upit… I niko se nigdje ne javlja. Koliko Vidim na karti pokrivenosti je savim saloidna dostupnost pa ako mi neko može ovako pisanim putem pomoći bilo bi super. A attachu je slika gdje je dostupan službeno sad. Prije 10 dana je bio i na mojoj lokaciji dostupan to je žalosno… :( Dugi korisnik preko 10 godina prvi put da imam problem nejavljanja u A1 :(

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 20 December 2021, 22:48

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Musil bok, ne bih htjela nagađati što se dogodilo jer tako može doći samo do još veće zavrzlame :confused:  Možeš nam poslati svoje podatke i adresu OVDJE kako bismo izvršili sve potrebne provjere.