Riješeno

Homebox ZTE puca vez

  • 20 May 2023
  • 7 odgovora
  • 231 pregled

Imam ZTE Homebox i zadnjih dva tjedna svako malo puca veza.

U statusu routera se vidi da se resetirao.

Zvao sam SZK kad je počelo i nakon dugog čekanja mi je

rečeno da su svuda problemi da sam zato dugo čekao.

Zanima me jesu li problemi otkonjeni, jer kod mene još uvijek nisu.

Može li se provjeriti ispravnost mog modema?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 21 May 2023, 22:22

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ispravnost modema možeš provjeriti tako da staviš sim karticu drugog operatera upišeš APN od tog operatera i testiraš vezu. Ako je veza ok onda je do A1 ako se događa isto onda je do routera.

Pucanja su povremena.

Jutros je pucalo recimo svakih sat vremena,

sad 14 sati nije.

 

Nema li na uređaju mogućnost praćenja?

Resetira li netko modem namjerno u sklopu nekog održavanja, ugranje

neke nove opreme, ili je loš signal ili uređaj ima smetnje.

Inače je lokacija Sisak, kolodvor, strogi centar grada i signal i brzina su bili za pet do

unazad dva tri tjedna. Sjećam se prije dvadesetak i kusur godina kad je 

masovnije kretala mobitelizacija da se pričalo da se po kontinentu doslovno skida

operma i nosi na Jadran. Nije valjda da to još uvijek ide tak.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Koji ZTE router koristiš?

Razina korisnika 1
Bedž +1

@marijanunetic molim te da nam OVDJE pošalješ svoje podatke kako bismo mogli napraviti provjeru tvoje usluge. 

link OVDJE me vraća na ovaj isti razgovor.

 

Treba li još što, boje je da me kontakterate na mail.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@marijanunetic pozdrav, isprike ako si imao poteškoće s javljanjem putem privatne poruke. Tvoje privatne podatke sam obrisao s naših stranica radi zaštite podataka korisnika. Možeš li mi samo javiti svoje podatke i kontakt broj mobitela OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Odgovori