Riješeno

Homebox ZTE MF 283+

  • 13 September 2017
  • 1 odgovor
  • 1490 pregleda

Pozdrav! U ponedjeljak sam dobila novi uređaj za internet, homebox ZTE MF 283+. Znam da treba neko vrijeme za aktivaciju SIM kartice pa sam pocekala do sljedećeg jutra, no jos uvijek mi 3G/4G crveno tj nemam signala. Zvala sam SZK gdje su mi rekli da upravo aktiviraju i da bi mi trebalo proraditi do večeri. Kad sam išla provjeriti još uvijek nisam imala signala. Resetirala sam par puta i ništa. Mislila sam da jos uvijek se to nije privelo kraju pa sam ostavila do danas ujutro. Kad sam stigla kući jos uvijek nemam signala probala sam jos par puta resetirati sve i ništa. Znam da bi trebalo se aktivirati unutar 48sati ali čudi me što treba toliko dugo čekati.
Molila bih neki savjet ako postoji neki. Hvala u naprijed.
icon

Najbolji odgovor od A1_Silvio 13 September 2017, 18:31

Pogledaj original

Odgovora 1

Bok,
probaj se spojiti na sučelje Homebox pa otvoriti početnu stranicu http://192.168.0.1
Korisničko ime i lozinka je admin, pa provjeri što javlja Homebox?
Možda traži unos pina ili SIM nije dobro sjeo.

Odgovori