Poštovani,
korisnik sam A1 mreže putem Homebox uređaja. Nalazim se u Metkoviću.
Nisam zadovoljan brzinom interneta koji mi A1 nreža isporučuje putem Homeboxa (4G mreža).
Svakodnevno mjerim brzinu i utvrdio sam da se brzina downloada kreće između 7 Mbps i 16 Mbps, a upload između 10 i 10 Mbps.
Na istoj lokaciji, kada koristim Tomato 4G mrežu, brzine downloada su između 40 i 70 Mbps.
Obzirom da putem mobitela bez problema na istoj lokaciji dobijem ogromne brzine, moj zaključak je da nije problem u dostupnosti signala, nego u lošem Homebox uređaju.
Svakodnevno šaljem pritužbe Službi za korisnike A1 mreže ali moj problem još nije riješen.
Smatram da sam kao korisnik zakinut za uslugu, te da isti trebaju:
1) ponuditi da plaćam samo dio računa obzirom na nekompletnu uslugu, ili
2) otkloniti kvar i isporučiti mi novi uređaj koji može parirati mobitelu srednje klase, ili
3) ponuditi raskid ugovora bez plaćanja preostalih rata ugovora obzirom da proizlazi da su me kao potrošača doveli u zabludu
Napomenuo bih da je prvih nekoliko mjeseci nakon sklapanja ugovora, brzina interneta bila zadovoljavajuća, u prosjeku 40Mbps u downloadu, što me navodi na logičan zaključak da se radi o varanju potrošača i svjesnom smanjivanju brzina mreže nakon što potrošač potpiše ugovor i proteknu rokovi za besplatan raskid ugovora.
Najbolji odgovor od A1_Matej
Pogledaj original