Najbolji odgovor od A1_Berislav
Pogledaj originalHomebox turbo - provjera potrošnje
Imam homebox turbo od 11. mjeseca. internet je bio super, brz, bez stekanja i pucanja i sad evo vec par dana puca internet i uzasno je spor, neznam u cemu je problem?
Stranica 2 / 2
Razina korisnika 2
Upravo tako!
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.
U službi za korisnike tvrde da ne postoji mogućnost provjere preostalih minuta iz opcije "Regija" niti na jedan način. Jedino što mi je agent mogao savjetovati je stara metoda zapisivanja. :8
Razina korisnika 3
Dobio sam racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako je to sada ispalo tako, kako je kod ostalih korisnika?
Pa što ti piše na ugovoru i specifikaciji? Ako na ugovoru stoji tri mjeseca promocije onda piši prigovor. Isti tako provjeri specifikaciju, možda su razgovori van mreže ili nešto...
Riješio sam problem!
Kako si rijesio? i meni se dogodilo isto :8
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.