PITANJE

Homebox registracija ???

  • 21 September 2021
  • 3 odgovora
  • 94 pregleda

Poslje mnogih pokušaja uspio sam se registrirati na Moj A1 aplikaciju da bi me nakon par dan izbacilo posto ne prepoznaje moju lozinku. Pokušao sam da zovem da promjene lozinku, tokom tog pomoćnog razgovora jedan gospodin mi je rekao da moram ići u trgovinu gdje sam kupio uređaj posto zbog sigurnosti on nije u mogućnosti da to napravi. Danas sam otišao   u dućan gdje su mi rekli da oni to nemogu napraviti i nemaju nikakve veze sa tim. Dobio sam savjet da re instaliram aplikaciju. To je nemoguće posto sada dobivam upozorenje “….na ovom priključuju već postoji racun”.  🤯🤯🤬 jeli ima neko pametniji od mene da mi pomogne sa registracijom - posto A1 nije interesantan da ovo sredi.

 


Odgovora 3

Bedž

Trebao si dobiti pismo dobrodošlice u kojem su ti login podaci.

Ne znam radi li na tom broju privremena lozinka/priajva preko smsa

Nažalost ništa nisam dobio - samo račun 🤔

Mislim, račun je najvažniji ovo ostalo bas nije briga 

hvala na odgovoru 👍🏻

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Dragan99 svakako bismo ovo htjeli provjeriti, a to možemo telefonskim putem. Predlažem ti da nam pošalješ podatke o vlasniku usluge i svoj kontakt broj OVDJE za provjeru. 

Odgovori