Riješeno

Homebox problem

  • 14 December 2021
  • 7 odgovora
  • 280 pregleda

internet nije stabilan, ping 80+

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 14 December 2021, 23:01

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @matejpavleka :hand_splayed_tone1:
Jesi možda u međuvremenu bio u kontaktu s našom Tehničkom podrškom? Ova situacija se svakako treba provjeriti s naše strane pa te molim da nam se javiš privatnom porukom OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika usluge te kontakt brojem. Pretpostavljam da strujni reset uređaja nije pomogao? Ista situacija je i preko LAN i WiFi veze? Od kad je takav Ping?

pozdrav,internet nije stabilan,vjerojatno baš zato što i je homebox ali to se događa već duži period pa sam vas zato kontaktirao

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@matejpavleka pozdrav, bez podataka nismo u mogućnosti napraviti provjeru. slobodno nam ih pošalji u inbox. 

Razina korisnika 3
Bedž

Da ne otvaram novu temu..

Znači,još u utorak popodne mi je uručen paket HP expressom(sve papire kod dostavljača potpisao po proceduri) u kojem je bio Huawei B535 router koji sam uzeo za produljenje ugovora,sada koristim ZTE. Iako je rok za uključenje bio 24 sata,ja ni do sada nisam uključen. Zovem službu za korisnike od srijede svaki dan,nekad po 2 puta,čak i danas na Božić,svi samo prosljeđuju zahtjev za uključenje administraciji, odjelu prodaje,itd..,bit će do kraja dana,bit će kroz par sati,svi samo govore,ali ništa se ne događa.

Do kada ovako??????

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Zlatko zbilja je neobično da toliko čekaš pa slutim da je u pitanju neka specifična situacija :/  Molim te, javi nam svoje podatke OVDJE , provjerit ćemo status i pokušati maksimalno ubrzati uključenje. 

Razina korisnika 3
Bedž

Kako sam sada dobio info, ispada da još od HP-a niste dobili potpisane dokumente i da zato kasni aktivacija. 

Što se onda događa sa onim rokom od 14 dana za testiranje usluge? Jest da je produljenje ugovora, ali opet se smatra novim, pa samim time podliježe i ovim 14 dana..

Razina korisnika 3
Bedž

Evo,konačno mi je maloprije uključena nova tarifa i novi Homebox nakon 6 dana čekanja.

Čini se da je problem bio kod HP-a jer nisu dostavili papire od dostavljača i zato A1 nije mogao izvršiti aktivaciju.

Odgovori