Prije 5 dana mi je stigao Homebox na kućnu adresu a jučer mi je uključena usluga korištenja interneta.
Koristio sam to 2 dana i kako nisam zadovoljan želim to sve vratiti i prekinuti ugovor.
Na koji način to mogu napraviti i kako vratiti opremu?
Na koji mail trebam poslati zahtjev?
Bok @juka118
Žao mi je što nismo ispunili tvoja očekivanja 😕
Ako je usluga sklopljena daljinskom prodajom imaš rok od 14 dana za odustanak. Način na koji možeš poslati zahtjev za odustankom ti je naveden na potvrdi o sklopljenom ugovoru.
Za provjeru detalja, molim te da mi pošalješ OIB u INBOX
Žao mi je što nismo ispunili tvoja očekivanja 😕
Ako je usluga sklopljena daljinskom prodajom imaš rok od 14 dana za odustanak. Način na koji možeš poslati zahtjev za odustankom ti je naveden na potvrdi o sklopljenom ugovoru.
Za provjeru detalja, molim te da mi pošalješ OIB u INBOX
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.