Riješeno

Homebox - povećanje GB

  • 30 September 2019
  • 32 odgovora
  • 6404 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 32

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @asorta & @tombarems
vidim da ste u međuvremenu izmijenili iskustva, što je super jer je Forum upravo pravo mjesto za to, ali i ponešto drugo.
Nudim našu pomoć na individualnoj razini ako smatrate da naša Služba za korisnike nije pružila adekvatne informacije. Slobodno neka se svatko za sebe javi privatnom porukom s podacima kao što su šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka. 

@tombarems i stari korisnici ostare i savjetovati će se sa mlađima koji će odlučiti umjesto njih zbog svoje preporuke. 

Zato bolje ponuditi više i biti povoljniji jer ćeš u startu imati veći odaziv,a ne skrivati se iza sitnih slova i škropiti se sa napomenom da sve piše u ugovoru a kojeg nemožeš dobiti , niti templare, dok ne prihvatiš uslugu.

Razina korisnika 2

Stari korisnici nisu bitni, to je isto kao i recimo drzavni proracun, znas da ces imati toliko prihoda od starih korisnika i to je sigurno. Zanimaju te novi prihodi, a to se postize novim korisnicima. 

Presmiješno mi je kada nekoga definiraju novim ili postojećim korisnikom. Svi smo mi korisnici usluga i trebaju posebnu pozornost obratiti na postojeće korisnike, pogotovo ako su duži niž godina korisnici usluga.

A umjesto da olakšaju proces prijenosa usluga bez otkazivanja ugovora i sklapanje novog ugovora na drugu osogu koja živi na istoj adresi i dodjeliti joj status novi korisnik mi je presmiješno i neodgovorno ponašanje.

Razina korisnika 2

To je isto bilo moje pitanje Agentu nakon sto smo produzivali ugovor za fiksnu uslugu.

Odgovor je bio i vi ste jednom bili novi korisnik.

 

Pa smo prekinuli staru uslugu i trazili “novu” uslugu s popustom na isto ime, tu su me docekali i rekli da se ne moze aktivirati kao “nova” usluga starom korisniku.

Pa smo “novu” uslugu aktivirali na drugo ime.

 

Inace sam zadovoljan njihovom fiksnom uslugom, volio bih upoznati trenera koji obucava Agente, da mu cestitam na dobro odradjenom poslu kako zajezeznuti korisnika :grinning:  

Vaš logo je A1 što označava da ste prvi u svakoj usluzi koju pružate, barem bi tako trebalo biti.

 

Žalosno je da postojećim korisnicima, kojima traje tekući ugovorni odnos ne nudite pogodnost koji ostvaruju novi korisnici, što bi značilo da ako postojeći ugovor traje 5 mjeseci i sklopljen je na 24 mjeseca, a Vi (A1) ponudi novu opciju na tržištu: dodatnih GB, popusti na računima ili drugi oblici popusta, zahtjevate raskidanje ugovora i podmirenje svih troškova i onda se može sklopiti novi ugovor sa novim uvjetima koje nudite novim korisnicima,a Vama se omogućava da postojećeg korisnika zadržite dodatnih 5 mjeseci u odnosu na definirani datum prvobitno sklopljenog ugovora.

 

Potrebna je mala fleksibilnost i kreiranje aneksa ugovora i stvar je riješena

Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav Arcadian,

za sada nemamo informaciju o mogućem povećanju dostupnog prometa unutar Homebox paketa, ali smo omogućili svima pri aktivaciji ili produljenju 50 % popusta na opciju dodatnih 100 GB te ju se može dobiti za samo 15 kn/mj. U slučaju da dođe do kakve promjene po tom pitanju, svakako ćemo o tome obavijestiti svoje korisnike putem naših stranica i društvenih mreža :)
Dodatno bi napomenula kako je u našem paketu internet promet neograničen tijekom noćnog razdoblja od 00 do 10 h te je s time dostupan internet promet u stvari puno veći od 100 GB 😉

Odgovori