Najbolji odgovor od A1_Zoran
Pogledaj originalHomebox pitanje
Kod sklapanja ugovora rečeno mi je ukoliko budem premještao uređaj na drugu adresu da nemoram podnositi zahtjev za premještaj ukoliko je nova adresa u istoj županiji već samo ga normalo uključiti.To sam i napravio prije par dana ali nemam interneta.Poslao sam mailom upit i zahtjev ali još nisam dobio odgovor.Koliko se otprilike to čeka?
Pozdrav! Premještenje Homebox usluge trebaš zatražiti na Vip prodajnom mjestu. Sa sobom trebaš ponijeti prvobitno potpisani Ugovor zbog podataka o uređaju. Ako si preselio uređaj bez da si nam prijavio, onemogućava ti se korištenje usluge dok nam se ne javiš. Znači, brže-bolje u Vip centar da ti uslugu ponovo omogućimo. Zoran
To što su ti rekli prilikom sklapanja ugovora uopće nije bitno, bitno je ovo što su ti sada rekli ovdje i to bez ispirke da je možda došlo do pogreške te su ti dali netočnu informaciju. Sutra će ti možda reći nešto sasvim treće i opet će oni biti u pravu. Tu jednostavno ne možeš ništa.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.