Riješeno

Homebox pitanje

  • 25 June 2017
  • 2 odgovora
  • 611 pregleda

Kod sklapanja ugovora rečeno mi je ukoliko budem premještao uređaj na drugu adresu da nemoram podnositi zahtjev za premještaj ukoliko je nova adresa u istoj županiji već samo ga normalo uključiti.To sam i napravio prije par dana ali nemam interneta.Poslao sam mailom upit i zahtjev ali još nisam dobio odgovor.Koliko se otprilike to čeka?
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 26 June 2017, 08:05

Pogledaj original

Odgovora 2

Pozdrav! Premještenje Homebox usluge trebaš zatražiti na Vip prodajnom mjestu. Sa sobom trebaš ponijeti prvobitno potpisani Ugovor zbog podataka o uređaju. Ako si preselio uređaj bez da si nam prijavio, onemogućava ti se korištenje usluge dok nam se ne javiš. Znači, brže-bolje u Vip centar da ti uslugu ponovo omogućimo. Zoran
Razina korisnika 6
Bedž +4
To što su ti rekli prilikom sklapanja ugovora uopće nije bitno, bitno je ovo što su ti sada rekli ovdje i to bez ispirke da je možda došlo do pogreške te su ti dali netočnu informaciju. Sutra će ti možda reći nešto sasvim treće i opet će oni biti u pravu. Tu jednostavno ne možeš ništa.

Odgovori