Riješeno

Homebox- Packet loss, visoki ping, slabi DL speed većinu dana..

  • 8 December 2021
  • 5 odgovora
  • 635 pregleda

Pozdrav!

Evo već zadnjih mjesec dana muku mučim s Homebox uslugom. Imam router Huaweii B535-333 i brzina je katastrofalna. Od 16:30 do negdje 01:00 brzine su jedva 20mbps, u tom periodu neki average je 15mbps( i to dok je 1 uređaj spojen!!). 

Brzinu bi koliko toliko oprostio jer se ona popravi iza ponoći te bih tada skidao stvari koje trebam s interneta ali koju god igricu da upalim jednostavno se nemože igrati radi packet lossa koji je prisutan u 90% vremena i zbog pinga koji skače sa 70ms na 300 ms svakih par sekundi. Packet loss i ping divljaju čak i kada mi je samo PC spojen na router, a ako je cura spojena s mobitelom i browsa fb,instagram,reddit onda se nemoguće uopće connectat u bilo koji online match.
Do prije mjesec dana tih problema gotovo da nije bilo, a ako bi se to događalo, nikad ne bi toliko dugo trajalo već bi možda svakih 10ak minuta skočio ping i pojavio se packet loss. 


Speedtest iz 10.mjeseca u 18:00h

Speedtest na današnji dan(8.12.2021.) u 18:00

Premještao sam router u sve moguće prostorije, resetirao ga bezbroj puta, vraćao na tvorničke postavke i dalje se događa ista stvar.

Stvarno žalosno da u 2021. godini nemogu biti spojena 2 uređaja na router bez da se narušava konekcija.
BTW nalazim se u Zagrebu u blizini Heinzelove...

icon

Najbolji odgovor od daworin 9 December 2021, 09:31

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Ghost-141 pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s brzinom interneta. Slobodno mi javi podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela OVDJE kako bih ovim putem napravio detaljnije provjere. 

Ovo su rezultati kada sheram hotspot sa mobitela (A1 mreža, Samsung Galaxy A52) koji se nalazi u istoj prostoriji,odmah pored routera.

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pozdrav!

Evo već zadnjih mjesec dana muku mučim s Homebox uslugom. Imam router Huaweii B535-333 i brzina je katastrofalna. Od 16:30 do negdje 01:00 brzine su jedva 20mbps, u tom periodu neki average je 15mbps( i to dok je 1 uređaj spojen!!). 

Brzinu bi koliko toliko oprostio jer se ona popravi iza ponoći te bih tada skidao stvari koje trebam s interneta ali koju god igricu da upalim jednostavno se nemože igrati radi packet lossa koji je prisutan u 90% vremena i zbog pinga koji skače sa 70ms na 300 ms svakih par sekundi. Packet loss i ping divljaju čak i kada mi je samo PC spojen na router, a ako je cura spojena s mobitelom i browsa fb,instagram,reddit onda se nemoguće uopće connectat u bilo koji online match.
Do prije mjesec dana tih problema gotovo da nije bilo, a ako bi se to događalo, nikad ne bi toliko dugo trajalo već bi možda svakih 10ak minuta skočio ping i pojavio se packet loss. 


Speedtest iz 10.mjeseca u 18:00h

Speedtest na današnji dan(8.12.2021.) u 18:00

Premještao sam router u sve moguće prostorije, resetirao ga bezbroj puta, vraćao na tvorničke postavke i dalje se događa ista stvar.

Stvarno žalosno da u 2021. godini nemogu biti spojena 2 uređaja na router bez da se narušava konekcija.
BTW nalazim se u Zagrebu u blizini Heinzelove...

Testiraj svaku frekvenciju posebno zatim na koji eNB ID tornja se spajaš. Možda ti se prebacuje između dva tornja. Brzinu uvijek testiraj preko LAN kabla

Testiraj svaku frekvenciju posebno zatim na koji eNB ID tornja se spajaš. Možda ti se prebacuje između dva tornja. Brzinu uvijek testiraj preko LAN kabla

Postoji li negdje mozda neki tutorial kako se to radi? Gledao sam po postavkama routera ali nigdje ne mogu naci frekvencije.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Imaš u ovoj temi

 

 

Odgovori