Riješeno

Homebox noćna opcija

  • 13 December 2016
  • 27 odgovora
  • 8000 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 27

Pozdrav svima,

dugo nismo pričali o poteškoćama sa prometom u noćnoj opciji.
Ono kada morate restartati uređaj u ponoć i u 8 da se promet u tom periodu nebi oduzeo od GB u tarifi.
Dešava li se to još uvijek?
Ako da, trebao bih 2-3 dobrovoljca da mi pošalju podatke privatnom porukom (OIB i broj mobitela) za testiranje.

Hvala


Pozdrav Berislav, evo mojeg friškog primjera (imam homebox turbo od prošlog tjedna, sve radi ok):

Ovo je bilo oko 11 sati navečer:



Imal sam nekej za skinuti preko noći, oko 5 giga. Resetiral sam router navečer oko 10, te opet u 1 u noći prije nego sam stavil skidati datoteke. Evo kak to izgleda trenutno:



Dakle, očito mi je obračunat taj noćni promet. Jel to tak mora biti, ili? Ujutro sam se probudil iza 8 i onda ga restartal, ali vidim da i dalje piše taj uvećani promet.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Bilo bi super kada biste te ljude koji vam šalju podatke s primjerima pošteno nagradili za suradnju da ne kažem obeštetili.

Odgovori