Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalHomebox M, što mi preostaje?
Poštovani forumaši, naime prvo sam kupio homebox S koji mi je bio apsolutno premalo, nakon toga homebox M (30 GB) koji mi je i dalje premalo, a zbog tehničkih nemogućnosti, ne mogu dobiti žičanu vezu. Zbog čega mi Vipovi agenti ne žele uključiti neograničen internet preko homeboxa, ako već to nisu u mogućnosti napraviti žičano? Lp
Bok @branedobrijevic. Za sad nemamo mogućnost neograničenog interneta putem Homeboxa. Ako želiš, možeš se javiti našem Odjelu prodaje na broj 0800 13 13, pa da vidimo koje su ti još opcije dostupne 🙂
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.