Riješeno

Homebox lokacija korištenja

  • 16 October 2018
  • 38 odgovora
  • 8344 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 38

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne vadim se ja, nego suprotna strana. Jer ako ti službenik kaže jedno, a ispadne da nije tako, činjenica je da imaju pokvarene službenike, koji će sve slagati samo da te privuku. Neće mi biti ništa ako na moru nemam internet, ne bih ga ni nosio, ali je problem u budućem povjerenju operateru, bez obzira bilo ili ne bilo njihovo obećanje na papiru.

 

Da, vadiš se ti, jer nemoj molim te reći da ne znaš značenje riječi FIKSNA usluga. A to što tvrdiš da je službenik tvrdio nekaj drugo, dokaži. A to možeš dokazati jedino ako imaš PISMENU potvrdu, zašto je ti nisi i tražio na licu mjesta, budući da na SVIM njihovim web stranicama piše da je Homebox FIKSNA usluga-to je opet tvoja greška.

Ali, ti možeš i sam provjeriti da li (neslužbeno) A1 ne blokira seljakanje Homeboxa BEZ TELEFONSKOG BROJA,jer onog s telefonskim brojem definitivno blokiraju.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Postoji i jedna vrlo interesantna činjenica, znanstveno dokazana, da kad ljudi čuju što ŽELE čuti,  čuju samo ono što potvrđuje njihovo mišljenje, i sve ostalo što slijedi više ne čuju. Da ti objasnim na tvom primjeru:

-Da li mogu ponijeti Homebox na more?

-Da,ALI..…

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Razina korisnika 2

 

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Ima nesto i u tome, ali takodjer i sluzbenici ne spomenu sve sto pise “sitnim” slovima.

Razina korisnika 7
Bedž +3

"Može doći do suspenzije" je ključan odgovor. Jučer baš o tome pričao s prijateljem pa se začudio da se ne smije prenositi. On ima HB bez telefonskog broja i prošlo ljeto ga je nosio na 2 tjedna na more, u lipnju ga je nosio tjedan dana na more i sve 5. Ako je HB bez telefonskog broja, realno to nije ništa drugo nego kao da SIM karticom u mobitelu ideš iz jedne u drugu Županiju i koristiš internet. Ali ako imaš i telefonski broj, malo bi bilo čudno da se sa predbrojem Osječko-baranjske županije prikačiš na baznu stanicu u Zadarskoj županiji pa to može biti suspektno. Sve naravno na vlastitu odgovornost. Isto kao što se i kartica iz HB ne smije vaditi i stavljati u drugi uređaj a onda ti tehničar kaže da probaš staviti u mobitel radi provjere brzine. 😉

Razina korisnika 4
Bedž +1

...

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Izgleda da si očiti primjer, jer uporno pišeš jedno te isto ne čitajući što sam napisao. Službenika niti sam pitao za prenosivost, niti za ikakvo more, sam se raspričao o tome kao o prednosti Homeboxa, iako je znao da trebam i telefon uz njega. Ne trebam ja nikome ništa dokazivati, niti se boriti sa vjetrenjačama, nego ono što sam napisao; gubitak povjerenja u budućim vremenima.

Može li se homebox povremeno prenesti na drugu lokaciju unutar iste županije? Znači, i na jednoj i na drugoj lokaciji je isti pozivni broj, samo su međusobno udaljene 12 km (stan i vikendica).
Razina korisnika 6
Bedž +6

...

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

 

Izgleda da si očiti primjer, jer uporno pišeš jedno te isto ne čitajući što sam napisao. Službenika niti sam pitao za prenosivost, niti za ikakvo more, sam se raspričao o tome kao o prednosti Homeboxa, iako je znao da trebam i telefon uz njega. Ne trebam ja nikome ništa dokazivati, niti se boriti sa vjetrenjačama, nego ono što sam napisao; gubitak povjerenja u budućim vremenima.

 

Da, trebaš dokazivati, jer ovo kaj tvrdiš je za tužbu i na mjestu A1 ja bih te tužila za klevetu.

 

I  izgleda da ti uporno ne želiš priznati da si bio i u Tele 2, jer jedino oni reklamiraju svoj Pokućni upravo riječima koje si i naveo. Homebox čisto sumnjam da tako reklamiraju, pogotovo zbog Uvjeta korištenja u kojima se izričito i spominje ZLOUPOTREBA zbog koje ti mogu suspendirati uslugu. 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Opet pričaš napamet. Nikakav Tele2, kod nas ga ni nema. A ovi iz A1 dobro znaju da njihovi operatori znaju muljati i nikome ništa.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zato se i osiguraš nekim pismenim tragom, pogotovo ako znaš da muljaju. Mogu nosit homebox na more? Ok, želim pismenu potvrdu da mogu Homebox nosit na more!

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nažalost, vjeruješ da ljudi nisu ipak toliko pokvareni, ali onda shvatiš da rade na proviziju.

Razina korisnika 7
Bedž +3
@hrc7 - sve je opisano gore, službeni odgovor je NE a neslužbeni je da seljakaju. Koga su i da li su isključili, ne zna se. Dakle, na vlastitu odgovornost. 🙂
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok hrc7,

Homebox je fiksna usluga, što znači da se mora nalaziti na adresi na kojoj je prijavljena. Ako uslugu želiš preseliti potrebno je poslati pravovaljani zahtjev za preseljenje. Ako neslužbeno preseliš uslugu, na istoj će službeno biti stavljena zabrana dok se ne vrati na prijavljenu adresu.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.

Odgovori