Homebox - Flatbox

  • 26 Kolovoz 2020
  • 10 odgovora
  • 2246 pregleda

Imam Homebox duo već 3,5 godine i mobilnu pretplatu cca 15-tak godina. Do isteka ugovorne obaveze za Homebox duo je još cca 7 mjeseci. Pozivom službi za korisnike mi je rečeno da se nije moguće prebaciti na Flatbox duo sve do 3 mjeseca prije isteka postojećeg ugovora. Smatram da to uopće nije korektno (iako vama to uopće nije bitno, i toga sam svjestan) prema meni  kao dugogodišnjem korisniku fiksnih i mobilnih usluga koji bi želio  nastavio koristiti vašu fiksnu uslugu u kojoj je konačno uključeno dovoljno internet prometa po brzini većoj od 2 Mbit/s neovisno o tome što bih je plaćao više, što maksimalna download brzina često puta u ove 3 godine ne prelazi 4Mbit/s, što nisam prešao kod Tele2 na 1Tb..., jer eto živim u selu u kojem nije promjenjen metar bakrene telefonske žice još od 1993. Naravno, kad mi dijete potroši promet na plejki ili youtube-u nije niti mojih 30 ili 50 dodatnih kuna mjesečno za baciti za nadoplatu još 100GB - 120GB :-) Ali dobro kad ja odem kao pretplatnik doći će netko drugi :-) 

Hvala moj A1!


Odgovora 10

Razina korisnika 2

A gle, u trgovinu takodjer ides svaki dane pa na osnovi toga ne dobijes neki popust kao stalni kupac :) malo je bezveze sto se ne mozes upgrejdati s Homebox na Flatbox uslugu, zato je najbolje uzeti bez UO, u startu kosta vise jer placas ruter, ali zato mozes prekinuti suradnju kada ti odgovara 

Bedž +1

@korisnik76 možeš li mi, molim te, samo proslijediti podatke od vlasnika usluge putem privatne poruke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Razina korisnika 3
Bedž

Znači, tarifa Homebox Duo više ne postoji u ponudi, Flatbox Duo je za nove korisnike i postojeći korisnici Homeboxa ne mogu se prebaciti na Flatbox dok im ne izađe postojeći ugovor?

@korisnik76 možeš li mi, molim te, samo proslijediti podatke od vlasnika usluge putem privatne poruke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Poslao sam podatke. 

Lp

Znači, tarifa Homebox Duo više ne postoji u ponudi, Flatbox Duo je za nove korisnike i postojeći korisnici Homeboxa ne mogu se prebaciti na Flatbox dok im ne izađe postojeći ugovor?

Cekajte, to stvarno nema nikakvog smisla! I ako zelim produziti ugovor za 24 mjeseci, prvo trebam platiti penale za Homebox in onda se vezati za 24m???

Razina korisnika 2

Zovi i trazi da te prebace na Flatbox iako si pod homebox ugovorom, puni su forumi gdje su ljude prebacili bes problema.

Bez UO u startu je cijena veca zbog kupnje rutera, ali kasnije imas privilegiju odlaska bez ikakvih penala.

Na pocetku ljeta sam uzeo Homebox uz nekakvu akciju od 200 gb za 179 kn slijedece 2 godine. Na kraju ljeta prekidam ugovor da slijedece godine uzimam flatbox, ali mi nude flatbox odmah i stavljanje usluge u mirovanje 9 mjeseci.

Vec sam zvao. UO mi istjece u 7.2021, znaci imam ga vec od ljeta 2019 ali su mi rekli da moram prvo raskidati Homebox ugovor i platiti 1300kuna penala, a onda sklopiti nov ugovor za Flatbox. Mislim, da je za Flatbox jednaki ruter koji sada vec odplacujem, tako da nemam pojma gdje je tu logika. Tehnicki nema razlike osim u kvoti GB.

Razina korisnika 2

Zovi ponovno, budi dosadan.

Mislim da ti ne mogu naplatiti 1300 kn penala, ima nekakav limit, zar ti racunaju 179 kn mjesecno do 7. mjeseca?

Razina korisnika 3
Bedž

Moj prijedlog za A1, ako ovo čitaju, da već sada automatski prebace ljude na Flatbox, jer je trenutna situacija blamiranje; kao da su u pitanju dvije tarife u dvije različite firme.

Riješeno! :grinning:

Odgovori