Imam Homebox duo već 3,5 godine i mobilnu pretplatu cca 15-tak godina. Do isteka ugovorne obaveze za Homebox duo je još cca 7 mjeseci. Pozivom službi za korisnike mi je rečeno da se nije moguće prebaciti na Flatbox duo sve do 3 mjeseca prije isteka postojećeg ugovora. Smatram da to uopće nije korektno (iako vama to uopće nije bitno, i toga sam svjestan) prema meni kao dugogodišnjem korisniku fiksnih i mobilnih usluga koji bi želio nastavio koristiti vašu fiksnu uslugu u kojoj je konačno uključeno dovoljno internet prometa po brzini većoj od 2 Mbit/s neovisno o tome što bih je plaćao više, što maksimalna download brzina često puta u ove 3 godine ne prelazi 4Mbit/s, što nisam prešao kod Tele2 na 1Tb..., jer eto živim u selu u kojem nije promjenjen metar bakrene telefonske žice još od 1993. Naravno, kad mi dijete potroši promet na plejki ili youtube-u nije niti mojih 30 ili 50 dodatnih kuna mjesečno za baciti za nadoplatu još 100GB - 120GB :-) Ali dobro kad ja odem kao pretplatnik doći će netko drugi :-)
Hvala moj A1!