Homebox Duo ( Turbo )- produzenje ugovora za postojece korsnike.

  • 15 November 2018
  • 12 odgovora
  • 1467 pregleda

Razina korisnika 2
Dali je mozda u opcem slavlju kod debrandiga Vip-a u A1 doslo do konzumacije lakih droga medju strateskim analiticarima te odjelu marketinga ili odjelu za trazenje ruda i smisljanja novih paketa ?

Dakle imamo sljedece:

Postojeci korisnici placaju 150kn.

Za produzenje ugovora tim istim korisnicima nudite da placaju 155kn.

Novi korisnici koji zasnivaju ugovor placaju 145kn

Pa "na cemu ste" gospodo, dajte i nama toga malo ?

Koju to korist imate sto cu ja sada ovaj ugovor otkazati a uzeti novi na nekoga drugoga iz familije ? Ne kuzim sto u startu postojeci korisnik ne moze dobiti istu ili jos nizju cijenu nego novi korisnik ? Sta sad, mislite da je tesko otic u A1 centar i pokrenuti nalog za isljucenje usluge istekom ugovora ? Ako to mislite onda zbilja nemam rijeci... jel testirate ljudima koji smisljaju ove "pakete i akcije" IQ kad ih primate u radni odnos ?

Jel znate uopce sta je IQ ? Mislim pa neku razinu morate imati da bi poslovali sa ljudima... ili ocekujete da kupac uopce nema IQ ili da smo na razini nekog jos neotkrivenog Plemena u Amazonskim prasumama...

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost, to je već godinama tako kod vip-a pa se nastavlja tradicija i kroz novo ime i u svim oblicima usluga. Sami sebi daju posla, izletom na jedan dan u drugu mrežu i povratkom na a1 postiže se veći popust nego da si kod njih od prvog dana. Gospoda koja smišljaju tarife i popuste su na nekim žeščim opijatima.

I ne očekuj na forumu neki suvisli odgovor osim "zapisujemo želje korisnika, prati nas i dalje", tako je to nažalost i kod drugih operatera, bitna je zarada a korisnici su samo broj.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Mislim da korisnici koji produžuju ugovor za homebox trenutno imaju pogodnost u vidu 100% popusta na opciju 100 GB tijekom cijele ugovorne obveze tako da na raspolaganju imaš ukupno 200 GB po punoj brzini. Raspitaj se u centru.
Razina korisnika 5
Postojeci korisnici placaju 150kn.

Za produzenje ugovora tim istim korisnicima nudite da placaju 155kn.

Novi korisnici koji zasnivaju ugovor placaju 145kn
j
el testirate ljudima koji smisljaju ove "pakete i akcije" IQ kad ih primate u radni odnos ?
el znate uopce sta je IQ ? Mislim pa neku razinu morate imati da bi poslovali sa ljudima... ili ocekujete da kupac uopce nema IQ ili da smo na razini nekog jos neotkrivenog Plemena u Amazonskim prasumama...


Evo malo informacija o IQ za sastavljača tarifa u A1.. a i za korisnike kojima su te ponude logične .
koje škole i poslove mogu obavljati i s kolikim IQ
Pozdrav,
dugo nisam bio na ovom forumu pošto ne koristim Vip (A1) usluge, ali imam pitanje koje muči mog ujaka. Naime stvar je sljedeća, 14.11. trebao je fiksni broj biti prebačen sa Terakoma na A1 Homebox duo, ali nije, još uvijek mu je uključen privremeni broj, zna netko što mu je za činiti i dal ima pravo na onih 10 kn po satu za kašnjenje sa prijenosom? Ako kome trebaju njegovi podaci slobodno mi se nek javi na PP.

PS. oprostite ako sam pisao na krivoj temi, dugo me nije bilo ovdje.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Mislim da nema pravo na odštetu jer "kao" usluga mu je dostupna (tako su meni objasnili kad su kasnili 24 dana s prijenosom broja). A što mu je činiti, maltretirati SZK da to više odrade.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Samo ću kopipejstat ono što sam već napisao u drugoj temi:

Za kašnjenje s prijenosom broja imaš pravo na odštetu. Nakon što te uključe potrebno je podnjeti prigovor. Javi se ukoliko trebaš dodatne info kako ga sastaviti.

"Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn "

Citat je iz općih uvjeta poslovanja koji se nalaze na ovom linku

točka 9.18.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Mislim da nema pravo na odštetu jer "kao" usluga mu je dostupna (tako su meni objasnili kad su kasnili 24 dana s prijenosom broja). A što mu je činiti, maltretirati SZK da to više odrade.

Ako su ti tako objasnili, lagali su ti kako bi se izvukli. Ja sam osobno dobio odštetu u iznosu 500 kn baš za homebox uslugu. Samo je potrebno nakon što broj bude prenesen poslati prigovor, pozvati se na opće uvjete i navesti broj tekućeg računa na koji će biti isplaćena odšteta.

Treba im što više novaca izvuć za odštete pa neka konačno postanu "agilniji" kao što su i najavljivali s promjenom brenda.
Evo samo da javim da odgovora na prigovor još uvijek nema a prošla su 2 mjeseca.
Razina korisnika 2
Bedž +2
U tom slučaju ili nije poslana na točnu adresu ili pisani odgovor nije dostavljen od strane pošte budući da na reklamacije uvijek odgovaramo u roku od 15 dana. Slobodno nam se javi u inbox ovdje kako bismo provjerili što se točno dogodilo.
Razina korisnika 2
Što napraviti kad A1 kasni po pitanju produljenja ugovorne obveze?
Stari ugovor isticao 19.12.2018. Dana 11.12.2018. je tel. potvrđeno sa službom za savjetovanje, poštom došao zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa datiran na 13.12. Do danas nije aktiviran novi ugovor s boljim uvjetima. Bezbroj poziva korisničkoj službi, odjelu za savjetovanje, slanje emaila... I dalje ništa. Svi vide da je ugovor u sustavu, akviran nije, i nitko ne zna zašto.
U tom slučaju ili nije poslana na točnu adresu ili pisani odgovor nije dostavljen od strane pošte budući da na reklamacije uvijek odgovaramo u roku od 15 dana. Slobodno nam se javi u inbox ovdje kako bismo provjerili što se točno dogodilo.
... ako se piše mailom, da bi prigovor bio tretiran kao službeni dokument potrebno je adresu s koje ćeš slati kod službe za korisnike registrirati, tako da im prijaviš svoj mail... ili preporučeno pismo s povratnicom ako nećeš mailom...
Točno tako kako ti je luftinspektor napisao.

Odgovori