Riješeno

Homebox deaktivacija

  • 10 February 2023
  • 5 odgovora
  • 203 pregleda

Pozdrav..ako moze pomoć.

Naime u razgovoru sa agentom u A1 dogovorena je deaktivacija homeboxa .. potvrdila mi je da če u roku 5 dana biti deaktivirana usluga. I to mi odgovara.

Danas ,ulaskom u aplikaciju A1 ne vidim drugi homebox koji imam,ne vidim više račune. I ne vidim drugi broj mobitela koji je isto tako na mom ugovoru . Ne znam sta se desilo,u svakom slučaju nazvat ću kasnije sluzbu za korisnike.

Nadam se da nisu deaktivirali i drugi homebox,znati ču kad dodjem doma hahah

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 10 February 2023, 22:45

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Sandrina pozdrav. Možemo ti postaviti upravljačka prava u Moj A1 aplikaciji, no za to su nam potrebni tvoji podaci. Slobodno nam se javi OVDJE

Hvala,jučer sam nazvala sluzbu za korisnike i odradili upravo to🙂

ja imam isti problem

Tek sam se doselio u novu kuću i to je i ovdje problem. Čak 6 stranica piše o tome. I tu su problemi s telekomom. Ovaj potez će me uskoro dokrajčiti. Mislio sam da je najteže skupiti za stan, ali zapravo nije. Najteže je pomicati i vući sve te kutije. Ovo je najteži dio… Samo vapaj iz srca

Razina korisnika 2
Bedž +3

@TimKing slobodno kontaktiraj službu za korisnike na besplatni broj 0800 091 091 ili nam pošalji svoje podatke OVDJE pa ćemo organizirati povratni kontakt.

Odgovori