Pozdrav,
nastavljam temu brzine HOMEBOX-a u novoj temi zato što je moderator zaključao prethodnu temu na kojoj smo kometirali katastrofalne brzine HOMEBOX-a. Zahvaljujem moderatorici Leoni na odgovoru, ali nisam dobio priliku da komentiram odgovor, a pošto je ovo forum, a kao takav namjenjen za razgovor, odgovoriti ću tu:
Zagušenje mreže koje spominješ nije nastalo slučajno i nisam ga napravio niti ja niti Ante niti Pero, mi samo plaćamo 179kn vama, A1 da bismo koristili internet nekom ( ne mora biti svemirska) prihvatljivom i upotrebljivom brzinom, a na vama je, operateru A1 koji uzima naše novce za to da nam to i osigurate i da osigurate da do zagušenja NE DOĐE. A ako ipak dođe do toga, da to i sanirate, otklonite. Objašnjenja o covid situaciji i da ljudi više rade od kuće i sl, su gluposti jer ljudi i uzimaju internet da bi ga koristili, a vi niste smjeli u startu dozvoliti toliko aktivacija na područjima gdje je dosegnut maximum protočnosti mreže. Aktivirate na tisuće korisnika na nekom području i onda boga molite da ne koriste internet jer će sve otići kvragu? Samo je A1 bio taj koji je uporno aktivirao nove i nove korisnike i doveo do tog zagušenja, tako da slijeganje ramenima nije niti opravdanje niti rješenje. Vi sami kršite svoje pravilo o maximalnom broju korisnika koliko ih smije biti aktivirano jer ono vam valjda i sluzi da se ne spoji previše korisnika i da ne dođe do zagušenja mreže. A došlo je upravo do toga. Pa kako? Ili vam nije dobro pravilo ili ga kršite, ali u svakom slučaju je do vas, ne do nas korisnika koji uredno plaćamo uslugu. A1 konstantno okrećete tezu i pokušavate “objasniti” probleme na način da ispada da su sami korisnici krivi za zagušenje jer su svi “navalili” i preopteretili vašu odličnu mrežu. Zar bi se mi korisnici trebali organizirati i napraviti neki raspored korištenja vaše mreže da je ne koristimo kada nam odgovara nego kada postoje “manja opterećenja mreže”? Kao, Ante će od 13-14h, ja ću od 14-15h, Pero će od 15-16h i sl.? Budite otvoreni i priznajte ( mada znam da to ne smijete i nećete) da ste preopteretili vlastitu mrežu i da sada korisnici imaju polovične usluge od vas. Nitko to drugi nije radio do A1. Nije HT ili Telemach spajao korisnike na vašu mrežu, samo vi. I ne znate reći dosta, ne možemo više nove korisnike jer je uvijek “slatko” uzeti novih 179kn od novog korisnika i reći sebi u bradu: “ pa valjda taj novi neće koristiti internet po danu kada je već koma brzina, valjda će surfati po noći kada svi drugi spavaju. Možemo mi to, možemo aktivirati i njegov HOMEBOX i onoga sljedećeg, neka, ne bu se niš zapalilo, a lovica je lovica na našem računu.”
Citat odgovora moderatora sa zatvorene teme:
- Moderator
“