HOMEBOX brzina_ nastavak zaključane teme

  • 16 February 2022
  • 7 odgovora
  • 252 pregleda

Pozdrav,

nastavljam temu brzine HOMEBOX-a u novoj temi zato što je moderator zaključao prethodnu temu na kojoj smo kometirali katastrofalne brzine HOMEBOX-a. Zahvaljujem moderatorici Leoni na odgovoru, ali nisam dobio priliku da komentiram odgovor, a pošto je ovo forum, a kao takav namjenjen za razgovor, odgovoriti ću tu: 

Zagušenje mreže koje spominješ nije nastalo slučajno i nisam ga napravio niti ja niti Ante niti Pero, mi samo plaćamo 179kn vama, A1 da bismo koristili internet nekom ( ne mora biti svemirska) prihvatljivom i upotrebljivom brzinom, a na vama je, operateru A1 koji uzima naše novce za to da nam to i osigurate i da osigurate da do zagušenja NE DOĐE. A ako ipak dođe do toga, da to i sanirate, otklonite. Objašnjenja o covid situaciji i da ljudi više rade od kuće i sl, su gluposti jer ljudi i uzimaju internet da bi ga koristili, a vi niste smjeli u startu dozvoliti toliko aktivacija na područjima gdje je dosegnut maximum protočnosti mreže. Aktivirate na tisuće korisnika na nekom području i onda boga molite da ne koriste internet jer će sve otići kvragu? Samo je A1 bio taj koji je uporno aktivirao nove i nove korisnike i doveo do tog zagušenja, tako da slijeganje ramenima nije niti opravdanje niti rješenje. Vi sami kršite svoje pravilo o maximalnom broju korisnika koliko ih smije biti aktivirano jer ono vam valjda i sluzi da se ne spoji previše korisnika i da ne dođe do zagušenja mreže. A došlo je upravo do toga. Pa kako? Ili vam nije dobro pravilo ili ga kršite, ali u svakom slučaju je do vas, ne do nas korisnika koji uredno plaćamo uslugu. A1 konstantno okrećete tezu i pokušavate “objasniti” probleme na način da ispada da su sami korisnici krivi za zagušenje jer su svi “navalili” i preopteretili vašu odličnu mrežu. Zar bi se mi korisnici trebali organizirati i napraviti neki raspored korištenja vaše mreže da je ne koristimo kada nam odgovara nego kada postoje “manja opterećenja mreže”? Kao, Ante će od 13-14h, ja ću od 14-15h, Pero će od 15-16h i sl.?  Budite otvoreni i priznajte ( mada znam da to ne smijete i nećete) da ste preopteretili vlastitu mrežu i da sada korisnici imaju polovične usluge od vas. Nitko to drugi nije radio do A1. Nije HT ili Telemach spajao korisnike na vašu mrežu, samo vi. I ne znate reći dosta, ne možemo više nove korisnike jer je uvijek “slatko” uzeti novih 179kn od novog korisnika i reći sebi u bradu: “ pa valjda taj novi neće koristiti internet po danu kada je već koma brzina, valjda će surfati po noći kada svi drugi spavaju. Možemo mi to, možemo aktivirati i njegov HOMEBOX i onoga sljedećeg, neka, ne bu se niš zapalilo, a lovica je lovica na našem računu.” 

Citat odgovora moderatora sa zatvorene teme:

@KarloDelPontiac žao mi je što ipak nismo uspjeli naći rješenje za tvoju poteškoću i da si raskinuo ugovor :frowning2: Moram se nadovezati na tvoj zadnji komentar. Homebox kao usluga je specifičan jer je fiksna usluga koja funkcionira putem mobilnog signala pa na samo funkcioniranje iste utječe više faktora, a zagušenost mreže je jedan od njih. Dostupnost usluge ovisi o slobodnim mrežnim kapacitetima. Iz tog razloga postoji i pravilo maksimalnog broja aktivacija na pojedinom području. Što to znači? U slučaju da na nekom području postoje češći periodi zagušenosti mrežom, na tom istom području nije moguća aktivacija tj. prijava aktivacije nove Homebox usluge. Zato je i prije preseljenja Homeboxa s njegove prijavljene adrese potrebno napraviti provjeru je li ta usluga na toj adresi dostupna. Ipak nam je u cilju osigurati što kvalitetniju i stabilniju uslugu našim korisnicima. “


Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6

Obzirom da su neke A1 ip adrese blacklistane zbog ogromne količine podataka koje dolaze ili odlaze s njih, A1 također ima potpuno pravo da limitira khm, neke korisnike, tj.možda bi bilo bolje da ih i potpuno isključi zbog zloupotrebe interneta.

Najlakše je doći i svašta drobiti, a najčešće se baš i ne kaže prava istina. A1 šuti. Naravno da šuti, jer zbog gpdr-a ni ne smije javno reći- taj i taj korisnik zloupotrebljava A1 mrežu i kažnjen je, tj.to mu je onemogućeno.

Kaj misliš kak se osjećaju normalni A1 korisnici mobilne A1 mreže (kao ja npr.), kad mu Google onemogući čak i pretraživanje i to samo zato jer imam blacklistanu ip adresu, koju je negdje tamo neki zloupotrijebio i skinuo ili uploadao pola interneta?

Hvala na razumijevanju 🤭😋

Baš me zanima kako bi Ante, Pero i ja skidali “ogromne količine podataka” brzinom od 1,5Mbps i hitili A1 IP adresu na black list kada nemremo ni stranicu sa više od 1 slike normalno učitati?!? Ako bih htio skinuti neki zahtjevniji video ili program, ne bih to stigao napraviti u ovom životu, trebala bi mi barem dva. 🙂 To sigurno ne rade bokci kao ja koji se žale na brzinu. A vjerujem da istu IP adresu prema van na kraju koriste i korisnici koji imaju optiku i zaista mogu skidati ogromne količine podataka. I valjda nisu svi hakeri khm, pardon zahtjevniji korisnici baš na HOMEBOX-u od A1, valjda se rasporede malo i po drugim operaterima. A na routeru od A1 mi internet drugog operatera šiba brzinama da mi osmijeh na lice navlači ( meni sada, poslije A1, brzine od 20-30Mbps izgledaju super brze 🙂 ), bojim se da ću dobiti bore smijalice zbog njih. A ziher i oni imaju iste probleme sa blacklistama kao i A1.  A da se vrnem na temu, na kraju krajeva bmk za te njihove probleme i brinem brige od A1 u istoj mjeri kao što oni brinu kako ću ja nabaviti 179kn/mjesečno da im platim poluuslugu koju oni ( i samo oni, A1) zovu “super brzi internet” ( vjerovatno se uspoređuju sa priključkom preko modema od 64k, koji smo imali pred 20 godina). TO je prava istina. A1 ( kao i ostali operateri) svako malo utužuje korisnike neplatiše i ovršuje ih  jer ih ne zanima što oni nemaju novaca za platiti račun, pa recipročno tome, zašto bih se ja ili bilo koji korisnik trebao opterećivati njihovim problemima. Nisam nikada čuo da je A1 oprostio nekome dug po računu jer ih je korisnik to lijepo zamolio i rekao da se našao u financijskim problemima jer mu je žena potrošila naredne dvije plaće sa kreditnom karticom i da nema za platiti račun za internet. Misliš da bi A1 rekao u tom slučaju: “ Aha, kažete, u problemima ste s lovom? Dobro , ne morate onda platiti račun, oprostiti ćemo Vam.” Kada se to ikome dogodi, molim da se to objavi na svim portalima i ja ću tada, jednako suosjećano nadalje sagledavati sve njihove operatorske probleme, od baznih stanica sa Hrelića do blacklista. Do tada, ponavljam, bmk.

EDIT: nisam nikada bio u (ne)prilici da mi Google uskrati pretraživanje zbog problema koje spominješ, ali sam bio često u prilici da si mogu otići uzeti pivu iz frižidera ili napraviti cedevitu i vratiti se taman kada je kompletna stranica učitana…  😃 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Nisi li napisao da si rješio problem tako što si prešao na drugu mrežu? Ako jesi, rješio si se "đavla" pa nemaš potrebu za novom temom kraj 800 tema o homeboxu gdje su svi zaključili da su resursi premali za 6 milijuna torrentovaca koji su 24/7 online. Isto tako zaključili smo  da homebox nije za gaming zbog veliko prevelikog pinga. Treba li to ponavljat ili odrađuješ marketing za nekog...

 

Rješenje: Odeš na pokućni čim bude neka akcija i kad tih 6 milijuna torrentovaca sa A1 pređe na teletomi, bit će ti isto.

E moj gogsy, ako ti je ovo godina proizvodnje u niku, ista se ne odražava baš u tvom pisanju. Pa što ti to treba da me odmah etiketiraš kao da radim za nekog drugog operatera jer sam otvorio 801. temu vezanu za koma HOMEBOX? Tebi je strano da mi je možda dokuferilo 2 godine se nazetati sa A1, ženom koja me hebe jer joj Netflix šteka pa spominje i mene i moj izbor operatera, da ne mogu normalno koristiti internet, svako malo objašnjavanje SZK ispočetka u čemu je moj problem pa vađenje kartice pa ovo pa ono.... Pišem jednostavno zato što se osjećam prevareno od strane A1 i želim to podijeliti sa svima drugima i da dodatno potkrijepim prvih 800 tema o tome sa svojom 801. iz vlastitog iskustva. I tebi za informaciju, niti koristim torrente niti se igram preko neta jer sam za to prestar, zanima me samo normalno korištenje interneta, kao i gledanje YT i Netflixa za svojih 179kn. I nisu se valjda svi pirati i gameri lijepe naše naljepili baš na HOMEBOX od A1 i zlostavljaju ga, a drugi operateri su toga pošteđeni.  Zar ne postoje danas više ljudi koje ne zanima torrent i igranje igrica na netu? Tražim previše? Forum nije mjesto za to napisati? Mislim da je, a ako tebi to smeta, zašto jednostavno ne ignoriraš 801. temu gdje se spominje Homebox i brzina, tim više što si ti već 801. koji prigovara kroz forum i spominje da je već sve o tome napisano? Zato jer te moje pisanje ponukalo da kazes svoje mišljenje o tome ( a pročitao si svega par mojih postova u par minuta), pa tako onda budi uviđavan i dozvoli da ja izrazim svoje mišljenje o A1 s kojim se natežem 2 godine. A moje spominjanje “rješenja” je bilo sarkastično pa me čudi da si to tako shvatio. Žalosno je za bilo kojeg operatera da je “rješenje” njihovih korisnika prelazak drugom operateru.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Forumski frende, prijatelju, lega... Žao mi je što na ovom forumu nisi istaknuo svoju godinu proizvodnje da znam s kim pričam jer ponekad su tu teenageri, ponekad godišnjaci pa ne znam kome se obraćam. Ali to je čar incognito forumskog djelovanja. Bio sam ironičan,ne zamjeri. 2 godine se hebeš? Pa onda možeš otić sa A1 i  slobodno biraš druge na kojima će biti isto ili slično. Ili još 2 godine plakanja na A1 forumu kako te u ovoj državi svi varaju... YT, Netflix, HBO to GO, HBO OD, iptv, eon tv, torrent, gaming i svatko počupa svoje, zagušenje je neminovno. Moja susjeda na optici HT-a, navečer ima brzinu ispod 10... nezna ona to izmjerit, ne treba joj. ako prođe, prođe... ja sam kabel A1, brzina 150 i navečer isto imam pad brzine. Nije negledljivo ali zastoj je.  Tako je kod svih kad upale nešto od gore navedenog, navikni se. Zato postoje FPU i postoje limiti.

U jednu ruku te razumijem ali jedno te isto... Prevaren si po tvom mišljenju, napisao si ali postoji izraz za konstantno ponavljanje u forumskom žargonu za to... Zato drugi operateri nemaju forum, razumljivo. U poslu nema emocija, jedan korisnik ode, novi dođe a sve se svodi na isto. Nitko ne plače za tobom.

 

Toliko od mene i sretno dalje, i sa ženom i sa budućim operaterom

tnx.. :) 

moja godina proizvodnje je 66., tu sam valjda već stari konj….  :)

Razina korisnika 2
Bedž +2

@KarloDelPontiac A1 Forum je namijenjen za razgovor ali također postoje Forum smjernici prema kojima je kolegica Leona reagirala i zaključala temu. Molim te da poštuješ odluke naših moderatora kao i odgovore i savjete naših vrijednih forumaša :) Hvala ti na razumijevanju.