Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32660 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

Bok,
Brzina na Homebox ovisi o više faktora na mreži,a najviše o jačini i vrsti signala.
Pokušaj u postavkama Homebox provjeriti koja je jačina ( koliko crtica) i vrsta signala (3G ili 4G.)
Druga stvar je, radi li se mjerenmje brzine preko kabela ili wlan.
HAKOM proporučuje da se mjerenje radi preko LAN kabela.

Ukoliko je brzina i dalje niska, javi se u Službu za korisnike kako bi se napravile dodatne provjere.

Ja sam se javio službi za korisnike samo da bi mi Vaš agent poklopio slušalicu. Mala brzina veze je zbog interno postavljenog ograničenja na routeru. Kako da povećamo primanje 4G frekvencije na 2600 Mhz ručnim putem u routeru?
Identična SIM kartica iz Homebox uređaja u mobitelu daje brzinu od preko 120Mbit/s dok u Homebox routeru ne ide iznad 40Mbit/s. Dakle problem je u routeru. I ne nisam koristio preko wifija nego preko kabla.
Razina korisnika 2
i sam imam istih problem, danas 15.05. u razgovoru sa djelatnikom tehničke podrške iznio sam svoje probleme koji su isti kao i vaši i prvo sam dobio odgovor da će mi opet zamijeniti ruter a onda da zamjenim gsm karticu u nekom od njihovih prodajnih mjesta, postavio sam i pitanje vezano za 2600 Mhz , a odgovor je bio da oni to ne znaju odnosno nisu u mogućnosti odnosno nemaju "know how" za prije navedeno, također sam se probao posavjetovati koji je najbolji ruter u ponudi, odgovor je bio da ih djelatnik ne koristi pa da ne zna ..... jedino riješenje koje su mi ponudili bilo je da raskinem ugovor!?!?!?!?!?!?!?!?!

Odgovori