Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32658 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

Sorry što malo offtopicam, ali gdje se može provjeriti količina potrošenih podataka?
Razina korisnika 5
Vipnet d.o.o. u Ugovoru o osnivanju pretplatničkog odnosa na polju "PROMET UKLJUČEN U MJESEČNU NAKNADU" neopravdano i u svrhu krivog informiranja kupaca koristi pojam "NEOGRANIČEN*" umjesto kojeg bi trebao stajati naziv "100GB*" što odgovara stvarnom stanju usluge.

Neograničenost minimalne brzine prometa je uvjetovana HAKOM regulativom što nigdje nije navedeno a po kojoj je zabranjeno namjerno obustavljanje data prometa ISP korisnicima.

Nije točno.

Flat rate se odnosi na količinu prometa koja je uključena u tarifu, a koja je ovdje neograničena.

Limit brzine nakon potrošenih 100 GB je navedeno u Uvjetima korištenja tarife, i prijetnje HAKOM-om možeš okačiti mačku o rep jer si sam svojim potpisom pristao na uvjete.

Vipnet d.o.o. u Ugovoru o osnivanju pretplatničkog odnosa na polju "PROMET UKLJUČEN U MJESEČNU NAKNADU" neopravdano i u svrhu krivog informiranja kupaca koristi pojam "NEOGRANIČEN*" umjesto kojeg bi trebao stajati naziv "100GB*" što odgovara stvarnom stanju usluge.

Neograničenost minimalne brzine prometa je uvjetovana HAKOM regulativom što nigdje nije navedeno a po kojoj je zabranjeno namjerno obustavljanje data prometa ISP korisnicima.

Kojom regulativom? Gdje? Tko je ovdje obustavio išta? Pristup Internetu i dalje je dostupan, samo po 1 Mbit/s.

Zakon o zaštiti potrošača (čl.7 st.8):

Pri oglašavanju u kojem se navodi maloprodajna cijena proizvoda ili usluga mora biti navedena i cijena za jedinicu mjere, sukladno odredbama ovoga članka.

Kako je ovo primjenjivo ovdje? Imate li raspoloživu neograničenu količinu prometa za fiksnu mjesečnu naknadu kako se usluga i reklamira? Imate. Je li navedena cijena za jedinicu mjere? Je - mjesečna naknada za neograničen promet.


Sljedeći put pročitajte prije nego što nešto zaslijepljeni obećanjima potpišete i robujete sljedeće dvije godine.

Mislim, možete se svi skupa razbacivati člancima, pravilnicima, zakonima i nekim "znanjem", ali je poanta da niti nakon 20+ godina telekomunikacijskih operatera na tržištu nitko ne čita što potpisuje.

Ova je tema prožvakana već milijun puta i svaki put je kriv korisnik. S pravom, jer NE ČITA ŠTO POTPISUJE.

Za razliku od proteklih nekoliko puta, neću se više ispričavati za svoj oštar ton jer sam milijun puta pokušao pojasniti na lijep način, pa nema napretka.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK i prati putanju do tehničara.

P.S. prvotno spoji s kablom pa probaj brzinu jer spajanje na router preko wi-fia ne smatraju relevantnim.
koliko sam ja informiran - svi mi koji živimo van velikih gradova ZG , ST, OS itd .. NEMAMO 4G nego samo poboljšan 3G , a to nije isto.Lažu nas , a nema prave pokrivenosti 4G signalom - posebno ovdje u slavoniji za zagorje ne znam ali po očitanjima sa speedtesta to nije 4G. LP
AADIM ! 1 km i 20 mbit je katastrofa za 4G.
moj sin ima pokućni i zadovoljan je ,50d/50up. LP
Razina korisnika 4
Jure, žao mi je što tako misliš, no smanjenje brzine nigdje nije skriveno - navedeno je u Uvjetima korištenja tarife, koji su dostupni na našim stranicama.
Također, data promet se ne obustavlja nakon potrošenih 100 GB niti se dodatno naplaćuje. Uz osnovnih 100 GB u tarifu je uključena Noćna opcija (besplatan promet po punoj brzini u periodu od ponoći do 8 ujutro). Kako je već rečeno, za korisnike većih potreba postoji i dodatna opcija za 30 kn.

Jasno mi je što želiš reći, no regulative nisu prekršene niti postoji išta što se od korisnika skriva. Sve informacije o našim ponudama i tarifama su dostupne na samoj stranici, gdje si ih vjerujem i ti našao.
Pozdrav @Darija Dravinec
variranje brzine na mobilnoj mreži koju koristi Homebox uređaj je normalno.
Bilo bi svakako dobro da prijaviš Tehničkoj podršci situaciju i da im se po mogućnosti javiš kada ti se dogodi da je protok podataka spor.
Prijava i analiza u realnom vremenu daje puno bolje rezultate kod traženja uzroka problema..

Poz!
Bok,
Brzina na Homebox ovisi o više faktora na mreži,a najviše o jačini i vrsti signala.
Pokušaj u postavkama Homebox provjeriti koja je jačina ( koliko crtica) i vrsta signala (3G ili 4G.)
Druga stvar je, radi li se mjerenmje brzine preko kabela ili wlan.
HAKOM proporučuje da se mjerenje radi preko LAN kabela.

Ukoliko je brzina i dalje niska, javi se u Službu za korisnike kako bi se napravile dodatne provjere.
Razina korisnika 2
Ok, eto poslao sam po 'ko zna koji put. Znam da od toga i dalje neće biti ništa, ali hajde da Vas vidim.
A sad što ja stječem takvu sliku... pitam se koji je razlog, hm da vidimo..., jel treba nabrajati još jednom sve probleme? Naravno da je točna slika. Evo ima nas 10-ak ovdje (u okolici) kojima se desio isti problem, dakle prva 3-4 mjeseca 60 mbps, dalje 4 mbps. A isto tako ima ih hrpa ovdje na forumu sa identičnim problemom. Kakvu će oni sliku stvoriti o vašoj usluzi... baš se pitam.
Jel netko uopće od Vas čita da nisam samo ja u pitanju već cijela okolica? I što je najgore nitko ne reagira na naše pritužbe.
Ali gle meni nije više toliko važno, hoćete-nećete, ugovor jako brzo ističe. Pa Vi sad kako želite.
Slično, ponekad je katastrofa download ... upload se drži oko 20Mbps, download često jako zašteka... nema tu govora o turbo brzini, o 200Mbps.... to bude i ispod 4Mbps, po mjeraču, a realno je to manje. Usluga je prodana, do uvjeta korištenja možeš doći samo na upit i dobiješ link koji sliči na ovo... ..*bezvezehttps://fhczucitc,fduw9qbk,fjfc.hr ... pa kako to niste sami pronašli ?! :)
lako, zar ne?!
Razina korisnika 1
Molim vas, nemojte mi samo govoriti da mjerim brzinu preko HAKOM-a, uvijek fore da vi puštate 1Mbps, a zapravo, svi znamo da su download i upload do 5 puta manji nego što speedtest mjeri.

Da, istrošio sam 200 GB prometa, i sada je smanjeno na 1mbps.. iliti ga 10kbps
Ali ako sam mogao imati download 4mbps, tokom neograničenja, zašto sad ne mogu imati "obećanih" 1mbps?
Razina korisnika 1
Jedva sam speedtest stranicu učitao.
Razina korisnika 1
Razumijem ja da to ide DO 1mbps, ali JA SAM IMAO DONEDAVNO 50!, kako sad najednom "nemam mogućnost", tojest "maksimalna dostupna brzina", kako moze bit 0.1 dostupna brzina kad sam prije ogranicenja imao 50mpbs? Vi da hoćete, vi možete pustit meni taj 1MBps, to vam govorim. Kako da ja znam da je to maximalno dostupna brzina? Hajde molim vas nadjite mi kod vas u sustavu gdje to piše, i pokažite mi,pokazite mi da ja NE MOGU imat vise od 0.1mbps. Nije fora čitat članak, vi napišete "DO 1MBPS" i time se vi branite, i time se poništava svačija žalba na brzinu, al to vrijedi za sve, ja želim svojim očima da vidim tu vašu propusnost na svoju liniju, da li je Zaključana na određenu vrijednost.
Razina korisnika 1
ovaj VIP me sve više iznenađuje (negativno)

ovo moga mjerenja poslje potrošene turbo opcije

znači 10x lošija od t-com bakra!!!!!!

zar nije po HAKOM-u minimalna brzina koju operatre mora isporučit 1mbps??
u protivnom možež raskinut ugovor

Eto ja imam 0.1, budi sretan dok možeš
Razina korisnika 1
Mame mi moje vi niste normalni.
Jel mozete s ponosom uzet ove screenshotove i objavit na svoju facebook stranicu, i napisat da je ovo vaša usluga?
Jel vas sram ili idalje stojite iza onog da imam maximalnu moguću brzinu?

Nemojte stavljat temu na "riješeno" odmah nakon što odgovorite, sačekajte da malo razjasnimo kako šta.
Razina korisnika 1
@Telmy
Nakon potrošenih 100GB, brzina će ti pasti na 1MBps, što je otprilike 0.1mbps..
Nažalost nisi, kao ni ja, pročitao Članke na njihovoj stranici koji potvrđuju ovo što sam napisao. A vjerovatno ti tokom potpisivanja ugovora nisu ponudili da ih pročitaš.
Imaš opciju za 30Kn kupiti još 100GB, moraš se login na svoj račun na VIP stranicu, i otići pod "Moje opcije" i tamo aktivirati ako zelis.
A sad pitanje za VIP Moderatore;
npr, @Vip_Iva
@Vip_Darko
Pogledajte molim vas dva privitka koja ću prikvačiti, i recite mi, ne kao VIP help agent, nego kao ljudsko biće, kao ja, što vi mislite o ovoj brzini i što mislite VI da li je to prihvatljivo? jednostavno pitanje, možete odgovoriti sa "Da" ili "Ne"
ja zadnjih mjesec dana imam problem s brzinom, znaci s 30-70mbps mi pala na svega 1 megabit do 5.. ne mogu nista igrati jer mi minimum 10 megabita treba za stabilno gejmanje.. imam full LTE signal, pokusavao sam i pored rutera s mobitelom brzinu, ista stvar, skroz pala, znaci do ethernet kabla nije..

razgovarao sam sa szk, ustanovili smo da je do sim kartice, sto cisto ne vjerujem zasto bi zbog nje padala brzina ali ajde, sutra cu otici do vip centra i zatraziti novu..

http://www.speedtest.net/result/7296513744
brzina se donekle ustabilila.. nisam bio u vip centru, ali kako god, bitno da se ustabililo..
evo i meni je ispod 10, resetirao ruter preko 20 puta danas i nista.. nevrijeme je bilo prije 2 dana i od tad je brzina katastrofa a konekcija je LTE sa punim signalom...
Razina korisnika 1
Jure stari, ista stvar kod mene, kad potpisuješ ugovor nitko ti ništa ne kaže, ekipa umjesto tebe zaokruzuje na ugovoru stavke, te onda kad vec shvatis kaj se desilo bude kasno. Pa ti govore prihvatio si uvjete bla bla bla. Makar možda ni nisi, kao ja... A i vidiš da u zadnje vrijeme svi bježe od VIP-a
Razina korisnika 1

Na našu žalost ni drugi nisu ništa bolji. Brzine na T-comovoj mobilnoj mreži su još gore. Fiksni internet preko bakra sa uploadom od 0.5 Mbit/s da ne govorim, pa Rumunji odavno imaju daleko veći prosjek brzine downloada i uploada. Dok god imamo korumpiranu političku i pravosudnu bagru nemamo se čemu nadat.

Sve znam, samo nisam htio pisati gdje je bolje gdje je lošije da nebi bila neka reklama ili nešto,jer to nije, već čisto nezadovoljstvo uslugom i ponašanjem određenih radnika u VIP-u
Razina korisnika 1
Ista stvar i kod mene, sve divno lijepo, baš smo fino sve riješili, osim što mi se desilo ko i tebi, al meni naplaćuju net nakon kaj ga potrošim, a prije mi se smanjila brzina, a najgore je to kaj lažu i odvratni su samim time jer prije kad si uzeo tarifu odmah su ti rekli, gospodine kada potrosite internet smanjuje vam se brzina, i na temelju toga ja uzmem novi ugovor i mislim si biti ce isto, jer smo pricali preko 30 minuta u poslovnici, aha, niti govora nije bilo o tome, niti je pokušao napomenuti da se to promijenilo, nego nije ništa rekao, pa sam se ugodno iznenadio kada je prošlo već neznam koliko dana, i kad nisam više mogao raskinuti ugovor. Velim još jednom, prevaranti i to sa namjerom. Ja cu pitati, dal mogu sklopiti jos jedan ugovor i raskinuti ga pa taj isti donijeti kao dokaz u sustavnom varanju ljudi, podsjecam zakoni vrijede i za vas gospodo!
Pojedine ugovorne odredbe koje se mogu smatrati nepoštenima
odredba kojom se potrošaču nameću određene obveze, a da potrošač prije sklapanja ugovora nije bio u mogućnosti upoznati se s tom odredbom
Smatra se da se o pojedinoj ugovornoj odredbi nije pojedinačno pregovaralo, ako je tu odredbu unaprijed formulirao trgovac, zbog čega potrošač nije imao utjecaja na njezin sadržaj, poglavito ako je riječ o odredbi unaprijed formuliranog standardnog ugovora trgovca.

Ako se pojedinačno pregovaralo o pojedinim aspektima neke ugovorne odredbe, odnosno o pojedinoj ugovornoj odredbi, a cjelokupna ocjena ugovora ukazuje na to da je riječ o unaprijed formuliranom standardnom ugovoru trgovca, to neće utjecati na mogućnost da se ostale odredbe tog ugovora ocijene nepoštenima.
znaci sve ono što oni vode kao da ti znaš i potpisao si, zakon kaže drugačije, jer vjerujem da nas ima nitko nije u dućanu pokazao na te uvjete poslovanja, a kamoli da je netko svojevoljno oznacio da zeli primati obavjesti o uslugama bla bla. znaci sistem oznaci, tebi ne pokazu, potpises samo ono kaj ti pokazu,konkretno pokazu ti list papira br.2 i 3 gdje ide potpis, a strana broj 1 gdje to sve piše, ništa, i onda ih ja pitam kaj je sa time, a kaj vi kao ne čitate ugovor prije? čitam da, ako mi ga pokazete, ako ga ne pokažete a nešto se u moje ime upisivali to je ILEGALNO
Razina korisnika 1
Također, kod mene je bio vaš kolega koji hoda po kućama i nudi VIP, ja sav sretan uzeo ponudu, i nakon 2 tjedna, ode brzina dole, ja zovem, ispitujem sta je, ispadam budala, on ti meni javlja da ima sve na "uvjeti korištenja". I nakon toga ja zatrazim kopiju ugovora, koju sam dobio 2 mjeseca poslije, i na njoj nigdje ne pise ni jedna stavka navedena na "uvjetima koristenja", znaci dodje ti u kucu, i tehnicki forsira da uzemeš, i "ne sjeti" se spomenut ništa za brzinu i stranicu "uvjeti korištenja" da pogledam i pročitam te stavke. Imam godine iskustva sa ovakvim stvarima, a jadnik uvijek padnem na vaše, i tuđe "tehnike" prodaje.

Znam da se na krivu osobu istresam, i da svi moramo radit/varat za život, ali, da li vi osobno u kući imate VIP? Da li imate djete koje jede Gigabajte sa Youtubom pa da za vas ne ostane ništa? Razmislite, kolika bi vi konkurencija bili drugima samo da se prestanu sakrivat BITNE informacije tokom kupovine, pravite se da sve to piše vamo tamo, a nisam jedini kojem je Tehnicar dosao na vrata, i nije rekao za skidanje brzine, niti pokazao papir "uvjeti korištenja", sve su to tehnike obmane.
TOČNO TAKO OBMANE, NIKAD VIDLI UVJETE KORIŠTENJA, NIKAD NAM POKAZALI, MA VELIKA NULA
Razina korisnika 3
Bedž +1
U web pregledniku utipkaj adresu 192.168.1.1 ili neku drugu ako si je mijenjao te kad ti se otvori stranica sučelja sa podacima iz rutera vidi da li si na LTE signalu i koja je razina signala. Bio sam u jednom lokalu koji je imao wi fi preko Homeboxa, a brzina nikakva jedva da otvori neku web stranicu. Uzrok tome bio je što se ruter spojio na EDGE signal. Ručnim odabirom 4G mreže stvar se poboljšala.

Odgovori