Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32358 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

Razina korisnika 1
Razumijem ja da to ide DO 1mbps, ali JA SAM IMAO DONEDAVNO 50!, kako sad najednom "nemam mogućnost", tojest "maksimalna dostupna brzina", kako moze bit 0.1 dostupna brzina kad sam prije ogranicenja imao 50mpbs? Vi da hoćete, vi možete pustit meni taj 1MBps, to vam govorim. Kako da ja znam da je to maximalno dostupna brzina? Hajde molim vas nadjite mi kod vas u sustavu gdje to piše, i pokažite mi,pokazite mi da ja NE MOGU imat vise od 0.1mbps. Nije fora čitat članak, vi napišete "DO 1MBPS" i time se vi branite, i time se poništava svačija žalba na brzinu, al to vrijedi za sve, ja želim svojim očima da vidim tu vašu propusnost na svoju liniju, da li je Zaključana na određenu vrijednost.
Razina korisnika 1
ovaj VIP me sve više iznenađuje (negativno)



ovo moga mjerenja poslje potrošene turbo opcije



znači 10x lošija od t-com bakra!!!!!!



zar nije po HAKOM-u minimalna brzina koju operatre mora isporučit 1mbps??

u protivnom možež raskinut ugovor


Eto ja imam 0.1, budi sretan dok možeš
Razina korisnika 1
Mame mi moje vi niste normalni.

Jel mozete s ponosom uzet ove screenshotove i objavit na svoju facebook stranicu, i napisat da je ovo vaša usluga?

Jel vas sram ili idalje stojite iza onog da imam maximalnu moguću brzinu?



Nemojte stavljat temu na "riješeno" odmah nakon što odgovorite, sačekajte da malo razjasnimo kako šta.
Razina korisnika 1
@Telmy

Nakon potrošenih 100GB, brzina će ti pasti na 1MBps, što je otprilike 0.1mbps..

Nažalost nisi, kao ni ja, pročitao Članke na njihovoj stranici koji potvrđuju ovo što sam napisao. A vjerovatno ti tokom potpisivanja ugovora nisu ponudili da ih pročitaš.

Imaš opciju za 30Kn kupiti još 100GB, moraš se login na svoj račun na VIP stranicu, i otići pod "Moje opcije" i tamo aktivirati ako zelis.

A sad pitanje za VIP Moderatore;

npr, @Vip_Iva

@Vip_Darko

Pogledajte molim vas dva privitka koja ću prikvačiti, i recite mi, ne kao VIP help agent, nego kao ljudsko biće, kao ja, što vi mislite o ovoj brzini i što mislite VI da li je to prihvatljivo? jednostavno pitanje, možete odgovoriti sa "Da" ili "Ne"
ja zadnjih mjesec dana imam problem s brzinom, znaci s 30-70mbps mi pala na svega 1 megabit do 5.. ne mogu nista igrati jer mi minimum 10 megabita treba za stabilno gejmanje.. imam full LTE signal, pokusavao sam i pored rutera s mobitelom brzinu, ista stvar, skroz pala, znaci do ethernet kabla nije..



razgovarao sam sa szk, ustanovili smo da je do sim kartice, sto cisto ne vjerujem zasto bi zbog nje padala brzina ali ajde, sutra cu otici do vip centra i zatraziti novu..



http://www.speedtest.net/result/7296513744
brzina se donekle ustabilila.. nisam bio u vip centru, ali kako god, bitno da se ustabililo..
evo i meni je ispod 10, resetirao ruter preko 20 puta danas i nista.. nevrijeme je bilo prije 2 dana i od tad je brzina katastrofa a konekcija je LTE sa punim signalom...
Razina korisnika 1
Jure stari, ista stvar kod mene, kad potpisuješ ugovor nitko ti ništa ne kaže, ekipa umjesto tebe zaokruzuje na ugovoru stavke, te onda kad vec shvatis kaj se desilo bude kasno. Pa ti govore prihvatio si uvjete bla bla bla. Makar možda ni nisi, kao ja... A i vidiš da u zadnje vrijeme svi bježe od VIP-a
Razina korisnika 1


Na našu žalost ni drugi nisu ništa bolji. Brzine na T-comovoj mobilnoj mreži su još gore. Fiksni internet preko bakra sa uploadom od 0.5 Mbit/s da ne govorim, pa Rumunji odavno imaju daleko veći prosjek brzine downloada i uploada. Dok god imamo korumpiranu političku i pravosudnu bagru nemamo se čemu nadat.


Sve znam, samo nisam htio pisati gdje je bolje gdje je lošije da nebi bila neka reklama ili nešto,jer to nije, već čisto nezadovoljstvo uslugom i ponašanjem određenih radnika u VIP-u
Razina korisnika 1
Ista stvar i kod mene, sve divno lijepo, baš smo fino sve riješili, osim što mi se desilo ko i tebi, al meni naplaćuju net nakon kaj ga potrošim, a prije mi se smanjila brzina, a najgore je to kaj lažu i odvratni su samim time jer prije kad si uzeo tarifu odmah su ti rekli, gospodine kada potrosite internet smanjuje vam se brzina, i na temelju toga ja uzmem novi ugovor i mislim si biti ce isto, jer smo pricali preko 30 minuta u poslovnici, aha, niti govora nije bilo o tome, niti je pokušao napomenuti da se to promijenilo, nego nije ništa rekao, pa sam se ugodno iznenadio kada je prošlo već neznam koliko dana, i kad nisam više mogao raskinuti ugovor. Velim još jednom, prevaranti i to sa namjerom. Ja cu pitati, dal mogu sklopiti jos jedan ugovor i raskinuti ga pa taj isti donijeti kao dokaz u sustavnom varanju ljudi, podsjecam zakoni vrijede i za vas gospodo!

Pojedine ugovorne odredbe koje se mogu smatrati nepoštenima

odredba kojom se potrošaču nameću određene obveze, a da potrošač prije sklapanja ugovora nije bio u mogućnosti upoznati se s tom odredbom

Smatra se da se o pojedinoj ugovornoj odredbi nije pojedinačno pregovaralo, ako je tu odredbu unaprijed formulirao trgovac, zbog čega potrošač nije imao utjecaja na njezin sadržaj, poglavito ako je riječ o odredbi unaprijed formuliranog standardnog ugovora trgovca.



Ako se pojedinačno pregovaralo o pojedinim aspektima neke ugovorne odredbe, odnosno o pojedinoj ugovornoj odredbi, a cjelokupna ocjena ugovora ukazuje na to da je riječ o unaprijed formuliranom standardnom ugovoru trgovca, to neće utjecati na mogućnost da se ostale odredbe tog ugovora ocijene nepoštenima.

znaci sve ono što oni vode kao da ti znaš i potpisao si, zakon kaže drugačije, jer vjerujem da nas ima nitko nije u dućanu pokazao na te uvjete poslovanja, a kamoli da je netko svojevoljno oznacio da zeli primati obavjesti o uslugama bla bla. znaci sistem oznaci, tebi ne pokazu, potpises samo ono kaj ti pokazu,konkretno pokazu ti list papira br.2 i 3 gdje ide potpis, a strana broj 1 gdje to sve piše, ništa, i onda ih ja pitam kaj je sa time, a kaj vi kao ne čitate ugovor prije? čitam da, ako mi ga pokazete, ako ga ne pokažete a nešto se u moje ime upisivali to je ILEGALNO
Razina korisnika 1
Također, kod mene je bio vaš kolega koji hoda po kućama i nudi VIP, ja sav sretan uzeo ponudu, i nakon 2 tjedna, ode brzina dole, ja zovem, ispitujem sta je, ispadam budala, on ti meni javlja da ima sve na "uvjeti korištenja". I nakon toga ja zatrazim kopiju ugovora, koju sam dobio 2 mjeseca poslije, i na njoj nigdje ne pise ni jedna stavka navedena na "uvjetima koristenja", znaci dodje ti u kucu, i tehnicki forsira da uzemeš, i "ne sjeti" se spomenut ništa za brzinu i stranicu "uvjeti korištenja" da pogledam i pročitam te stavke. Imam godine iskustva sa ovakvim stvarima, a jadnik uvijek padnem na vaše, i tuđe "tehnike" prodaje.



Znam da se na krivu osobu istresam, i da svi moramo radit/varat za život, ali, da li vi osobno u kući imate VIP? Da li imate djete koje jede Gigabajte sa Youtubom pa da za vas ne ostane ništa? Razmislite, kolika bi vi konkurencija bili drugima samo da se prestanu sakrivat BITNE informacije tokom kupovine, pravite se da sve to piše vamo tamo, a nisam jedini kojem je Tehnicar dosao na vrata, i nije rekao za skidanje brzine, niti pokazao papir "uvjeti korištenja", sve su to tehnike obmane.
TOČNO TAKO OBMANE, NIKAD VIDLI UVJETE KORIŠTENJA, NIKAD NAM POKAZALI, MA VELIKA NULA
Razina korisnika 3
Bedž +1
U web pregledniku utipkaj adresu 192.168.1.1 ili neku drugu ako si je mijenjao te kad ti se otvori stranica sučelja sa podacima iz rutera vidi da li si na LTE signalu i koja je razina signala. Bio sam u jednom lokalu koji je imao wi fi preko Homeboxa, a brzina nikakva jedva da otvori neku web stranicu. Uzrok tome bio je što se ruter spojio na EDGE signal. Ručnim odabirom 4G mreže stvar se poboljšala.



Korisnik sam turbo homeboxa oko pola godine i meni download nikad nije bio ni blizu 40 Mbit/s a upload u najboljim danima je bio oko 30 Mbit. Kad imam download blizu 20 Mbit/s tučem se nogom u guzicu. Snaga signala -71 dB što bi mi trebalo garantirat maximalnu brzinu. Testiranje brzine na http://www.dslreports.com/speedtest pokazuje buferiranje i do pola sekunde u downloadu, dakle online fps igre su neigrive. Bazne stanice su im očito preopterećene sve većim brojem korisnika mobilnog interneta a oni ništa ne rade mjesecima po pitanju nadogradnje ili povećanja broja istih. Ukratko priča o 100Mbit/s i flat rateu je obična prevara a kad ih zoveš i ukažeš na katastrofalnu uslugu pojedini agenti arogantno te skinu sa dnevnog reda da se ne izrazim drugačije. Kad mi istekne ugovorna obaveza neće me više vidjet.



Ako itko zna može li se prekinuti ugovorna obaveza ako je internet katastrofalan i daleko od onoga što su reklamirali neka odgovori ovdje.
Brzina ti ovisi o opterećenju bazne stanice na koju se spajaš. Zadnjih mjeseci gotovo sve njihove bazne stanice na urbanom području su preopterećene i možeš zaboravit surfanje sa 40Mbit/s. Ukoliko živiš u Špičkovini ili nekom drugom egzotičnom mjestu gdje gotovo nitko ne koristi mobilni internet i babe još uvijek koriste fiksni telefon kao jedini oblik komunikacije onda se možeš nadat brzini od 40 Mbis/s ili čak većoj.
Ako itko zna može li se prekinuti ugovorna obaveza ako je internet katastrofalan i daleko od onoga što su reklamirali neka odgovori ovdje.

Ne može.


Znači lažno reklamiranje u lijepoj našoj prolazi bez ikakvih konzekvenci?
Jure stari, ista stvar kod mene, kad potpisuješ ugovor nitko ti ništa ne kaže, ekipa umjesto tebe zaokruzuje na ugovoru stavke, te onda kad vec shvatis kaj se desilo bude kasno. Pa ti govore prihvatio si uvjete bla bla bla. Makar možda ni nisi, kao ja... A i vidiš da u zadnje vrijeme svi bježe od VIP-a



Na našu žalost ni drugi nisu ništa bolji. Brzine na T-comovoj mobilnoj mreži su još gore. Fiksni internet preko bakra sa uploadom od 0.5 Mbit/s da ne govorim, pa Rumunji odavno imaju daleko veći prosjek brzine downloada i uploada. Dok god imamo korumpiranu političku i pravosudnu bagru nemamo se čemu nadat.
Evo i ja sam potrošio 100 giga,jadan sam.Sad moram pomno birati koje stranice i koliko tabova otvarati.

Užas,samo reklame mi pojedu 5giga na mjesec.

Izdržati još godinu i pol i bježim od ovih lihvara.
Ja sam jučer kod frendice bio i vidim ima homebox i pitam ju kako "menađiraju" 100gb na mjesec,mislila je da imaju flat pa sam joj objasnio foru.Nitko joj nije točno rekao tj pokazao asterisk na ugovoru.Zanimljivo da ispada da 8/10 novih korisnika misle da imaju flat 24h što nije istina.

Meni osobno nije toliko do brzine,šta će mi 120mbita kad ih pojedem u 100gb do kažeš "vip".Dajte nam min 10mbita kad pređemo 100gb ili dignuti cijenu na 200kn i flat i amen.Tele 2 ima flat a Vip jadnici nemaju infrastukturu?nemaju novaca?nemaju menađera da malo promisle,treba upravi doma staviti brzinu na 1mbit pa ti surfaj prijatelju.Još godinu pa bježim možda u simpatičniju konkurenciju npr iskon pa da plješčem po stanu:D
Večeras je još gore... da li je to normalno da je tako sporo ili je ipak meni tu preslaba usluga?

Vip signal je maximalan. sve crtice i 72MB/s.

Sve radim i gledam preko Wifi-a.



Sada ću baš testirat VIP stick koji imam. Njega smo koristili prije Homeboxa. Dakle, stara smo mušterija, pa se nadam da nećemo biti razočarani Homeboxom 🙂
Evo dakle malo usporednog testa



HOMEBOX





VIP STICK





VIP MOBITEL4G hotspot





SIMPA Zmajska MOBITEL$G hotspot

A nemam pojma. Piše 4G 72Mb/s na propeties. Idem baš malo danas u jedan shopping centar u ZGu gdje ima službeni VIP centar (jer ovi zastupnici su mi znali tako stručno obaviti posao da sam dobivao duple račune mjesečno jer su napravili račun i za cash i za amex). Pa ću malo zagnjaviti tamo "šalter-staff" da vide kaj se zbiva...
Sada sam testirao svoj Simpa ZMAJSKA 4G hotspot u ZGu. I kaže meni 60,22 upload i 25,30 Download...

Lijepo uskoro ja u VIPcentru pa neka meni oni kažu da li ja tamo imam ili nemam 4G mrežu kako su garantirali... citiram zastupnika: "da da tamo smo upravo obnovili repetitore"
HAKOM kaže da imam 2 km do LTE bazne stanice, zračna linija je više manje slobodna (nema brda, a sigurno ne nebodera 🙂 )

Danas navečer od 19 sati kaže HAKOM da se testira preko kabela pa ćemo vidjet.
zanima me prelazak na vip homebox,kakva je dostupnost u petrinji i gdje se nalaze odišaljači,pitanje za damu sunašce

Odgovori