Riješeno

Homebox - brzina i ping

  • 7 September 2021
  • 6 odgovora
  • 1709 pregleda

Dame I gospodo u 21Stoljeću u 2021 godini mi jadnici ne možemo imati normalan internet U A1 

Otac mi je uzeo Homebox jer su ga navukli na “100kn/mj CIJENU”(računi stizu i do 300kn) I “Neograničene gigabajte” od ponoći pa do osam ujutro sto je tako retardirano, jer to nisam tražio da mi bude ponoći neograničeno nego po danu, lagali su nam da su neograničeni samo da kupimo to dan kasnije brzine su bile nikakve, nepostojeće

Da prizjem živim na selu u Glavicama Donjim u Sinju infrastrukture nisu najbolje jedva se na 3G SPAJAM o 4g samo mogu sanjati. već nam ima 6 god obećavaju nove infrastrukture bla bla bla ali ništa od toga

Primjer: Igricu od 5 giga mi je trebalo 2 dana da skine na PS4 halo 2 DANA, suludo...

Pitanje broj 1: je dali se ja vama trebam klanjati i ljubiti guzicu da nam možete osigurati normalan Internet bez pucanja veze  svako 5 minuta i signala od usranih 2 Crtice?

Pitanje broj 2: Dali će 5G biti dostupan nama koji živimo u selima gdje je infrastruktura loša i gdje jedva 3G radi?

Ako hoće što nam je činiti?

Jer ovakvi internet od 1-2mpbs trpim ima 5 godina a vise mi je dosta.

Ako će te komentirati želim iskrene komentare bez ikakvi troll komentara i tih gluposti.

 

Hvala.

icon

Najbolji odgovor od Pero357 28 August 2021, 15:52

Pogledaj original

Odgovora 6

U zadnjih 2 tjedna imam strašnih problema sa pingom do sada sam imao stabilnih 35-50 pinga a sada mi stalno ide preko 100. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

A gle, vjerojatno nemaš što puno napraviti. Homebox je preko mobilne mreže, ima varijacija koliko je ljudi spojeno i koliki promet rade na istoj baznoj stanici gdje si i ti spojen. Ako je riječ o nekoj igri uvijek je moguće naravno i s njihove strane neko zagušenje.

Ako u tražilicu na forumu upišeš homebox ping ima već x starih tema sa sličnim pričama.

Ako ste uzeli Homebox preko poziva, možete se žaliti na takvu prodaju jer laganje o uslugama stvarno nije okej i svaki poziv se snima, temeljem toga imate se pravo žaliti i jer vam se ne isporučuje brzina po europskim standardima

Razina korisnika 7
Bedž +4

Prvo dali znaš gdje su ti tornjevi od A1 na tvojoj mikrolokaciji?  Zatim koji router koristiš? 

Razina korisnika 3
Bedž

@marioka123  Ako živiš blizu sportskog aerodroma u Sinju, na tom području su dvije antene od A1(na Šušnjevači i kod Mlinara, ulica Miljenka Buljana) i obe imaju 4G signal i 3 frekvencije, pa probaj promijeniti za početak lokaciju routera ako je moguće da bi se dobio bolji signal, a samim time i bolja brzina.

 

Isto tako, vidi u postavkama na koju se mrežu spaja router. Ako je automatski ili 3G,u postavkama promijeni na samo 4G i gledaj jačinu signala u -dBm. Što je taj broj niži, signal je bolji(npr. -100 dBm je loš signal, a -75 dBm vrlo dobar i brzina će biti bolja).

Kako je kolega @daworin spomenuo,koji router koristiš?

 

Nekako mi se čini da su dvije bazne stanice u Sinju premalo za takvo područje. Možda je i mreža prezagušena..

Razina korisnika 7
Bedž +4

@marioka123   Ima ih više i minimum jedan toranj ima 4CA na A1 pa milion puta sam već rekao da mapirate svoju lokaciju sa cellmapper app i kada su tornjevi ažurirani onda možete približno odrediti lokaciju routera za najbolji prijem 4G signala. Na toj lokaciji gdje je kolega pravim routerom eventualno vanjske antene garant brzine preko 200Mbps. Tako da nemojte čekati da vam A1 odradi osnovne stvari : ispitati dostupnost tornjeva na vašoj lokaciji, koliko ima frekvencija na tornjevima, optička vidljivost i izbor routera itd itd…. Po speedtestu UL je koma zbog koma signala. Loša jačina i kvaliteta signala u 90%  slučajeva rezultira gore opisane poteškoće. A tome nije kriv A1 jer oni imaju tornjeve tamo gdje imaju….. Ti tornjevi u Sinju zadnji puta su ažurirani prije godinu dana, a do danas se puno toga promijenilo.

Odgovori