PITANJE

Homebox brzina

  • 13 April 2020
  • 5 odgovora
  • 4154 pregleda

 

Poštovani, kada sam sklapao ugovor provjeravala se adresa radi signala, i nakon provjere naravno ja sam pristao na homebox. I sve ok do momenta kada zovem tehničku podršku 2 puta i nastaju 2 problema

 

1.PROBLEM: odgovor mi je:"a gledajte možda je SIGNAL loš na Vašoj lokaciji ili Vam je virus neki se uvalio na laptop"

 

2.PROBLEM: da mi 2 puta kolega na brzine uploada od 0.15Mbps ili 0.66 kaže da je u redu. Evo dvije slike u prilogu. Ovo je brzina HOMEBOX, a ovo je brzina s tog istog laptopa kada spojim svoj mobitel (gdje je brzina puno bolja) . 

 

Mislim da nije u redu, da nešto ne štima. Ustanovili smo da nije virus. Plus promovira se jedna brzina downloada/uploada, na kraju to nije tako. I kako možete na brzinu koju sam naveo reći da je to uredna brzina. Ako mislite da to netko nije rekao, a gledajte razgovori se snimaju, pa ih preslušajte. 

 

Ne mogu puno pisati. Molio bih da mi riješite problem,  jer ugovor sigurno neću produžiti ako se ovo nastavi. Hvala lijepo. 

 

 

Uvijeti su isti, dva uređaja na stolu, laptop na istom mjestu, nema nigdje virusa ako vas to buni. Mijenjam samo izvor interneta. Na mobitelu imam 90 posto memorije zauzete i više ga koristim. Laptop je nov, nemam ni sliku na njemu realno i iskreno. 

 

Problem je do Vas, nije više ni do mene, ni mog laptopa, ni do utičnica, ni do bure, ni do potresa. Da je do potresa u Zagrebu pa netko mi je to možda trebao i reć. U svakom slučaju ne mogu pisati više, volio bih riješenje. Hvala, svako dobro


Odgovora 5

Razina korisnika 2

sve ovisi o vašoj mikro lokaciji i trenutnoj zagušenosti mreže, brzina vam je super…

 

Poslao sam dvije slike. Na prvoj je homebox, na drugoj mobilni internet, sve je jasno. I mobilni Internet je od A1

 

Razina korisnika 2

razlika je u tome jer mobitel i homebox uređaj imaju različite CAT oznake HB je vjerojatno Cat4 a mobitel Cat6 ili čak i više, ovisno s kojim GSM uređajem si mjerio… ja sam na početku u probnom periodu mjerio oko 40mbs a sada na 4g mjerim oko 1mbs čak i manje, kada forsiram 3G onda je oko 2.5mbs i nema pomoći od strane tehničke službe odnosno uvijek isto resetiraj HB uređaj forsiraj 3G ako nisi zadovoljan raskid ugovora uz moju penalizaciju… tako da eto dobrodošao u klub….

 

Znači morao sam malo izmijeniti komentar, tj,. Puno. Nisam te skontao na prvu, kad sam vidio brzina Vam je super, reko ne opet..

Nisam te htio uvrijediti ili nešto ružno reć, ali ovo će biti raskid ugovora definitivno. 

Mislim uvijek ista priča, još kad mi kaže stari možda je virus...

 

Ps hvala na kratkom objašnjenju mobilni internet/homebox :)

Razina korisnika 2

nema beda sve je ok a postoji još i ovo pročitaj                                      https://ssc.a1.hr/documents/10307706/46952206/A1-kodeks-ponasanja-na-internetu.pdf/ced1ff55-b6e6-4bfa-40b0-66c0e78c359d

 

Odgovori