Riješeno

homebox

  • 9 April 2022
  • 4 odgovora
  • 138 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora

Imam problema s homebox ruterom(ZTE MF283V).Ne rade sva 4 LAN izlaza.Pokusao sam s vise lan kabale ali ne radi.

Poslao sam e-mail tehnickoj podrsci ali nitko ne odgovara.Detaljni sam opisao problem u e-mailu

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 9 April 2022, 19:51

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž

Ja ne šaljem nikakve mailove već odmah zovem službu za korisnike i tražim tehničku podršku i odmah pokušavamo riješiti problem. Ovako sa mailovima dugo traje. Probaj i ti.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Suki, kolege iz tehničkog odjela će te nakon zaprimljenog e-maila i detaljne provjere povratno kontaktirati. Slobodno nam se javi i OVDJE s podacima vlasnika usluge i kontakt brojem. Prijavu možemo proslijediti i s naše strane. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

pa za takve poteškoče pokušaj resetirati ruter na tvorničke postavke. A ako ni to ne pomeogne jednoatavno nazove a1 službu za korisnike i zatraži novi ruter i moraju ti ga bez novčane naknade zamijeniti  bilo u a1 centru ili ga šalju poštom

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ako si ga uzeo kod njih prije manje od 2 godine :D 

Kako možeš uzeti i samo homebox karticu bez uređaja, a i taj homebox uređaj ukupuješ (bilo jednokratno, bilo na mjesečnoj naknadi kroz ugovor) ga u pravilu ne mijenjanju nakon 2 godine, van garancije je onda. Slično kao i mobiteli kada ih kupiš kod njih, ili oni data stickovi kakve su nekada prodavali za mobilne data kartice.

Odgovori