Homebox

  • 31 March 2021
  • 1 odgovor
  • 109 pregleda

Dakle danas smo kupili Homebox u A1 trgovini i aktivirali opciju od 400 GB,pročitali smo upute i pokušali ga složit preko laptopa(i otišli na Chrome),uglavnom to sve napravimo ali je glavni problem što se ruter sam od sebe gasi i resetira i ne znamo je li to možda jer se još nešto od opcije aktiviralo ili je to do uređaja?

A1_Anchi prije 3 godine/godina

@Mateo15 bok, uređaj se ne bi trebao sam gasiti. :thinking:  Jesi provjerio s našom tehničkom podrškom postoji li greška na uređaju? Možeš nam se i OVDJE javiti kako bi proslijedili upit kolegama, samo nam navedi svoje podatke. 

Pogledaj original

Odgovora 1

Bedž +3

@Mateo15 bok, uređaj se ne bi trebao sam gasiti. :thinking:  Jesi provjerio s našom tehničkom podrškom postoji li greška na uređaju? Možeš nam se i OVDJE javiti kako bi proslijedili upit kolegama, samo nam navedi svoje podatke. 

Odgovori