Homebox?!

  • 25 June 2017
  • 1 odgovor
  • 1660 pregleda

Pozdrav,
Prije 5 tjedana smo naručili Vaš homebox uređaj, odnosno turbo internet po cijeni od 130,00 kn (jer smo vip pretplatnici) i stigao je uređaj nalik na maleni mobitel u koji je potrebno ubaciti SIM karticu da bi funkcionirao i odašiljao WLAN. Kartica nije bila priložena uz uređaj i smatrali smo da je došlo do greške i kontaktirali Vip službu za korisnike više puta tijekom dana. Svaki puta smo vodili identičan razgovor sa različitim djelatnicima i svi su tvrdili drugačije (sami moramo kupiti karticu, kartica je već intalirana u uređaj, kartica je naknadno poslana i sl.). Djelatnici su APSOLUTNO neupućeni u takve situacije! Napokon, nakon mjesec dana (kada smo zvali po 385 put) je jedan od Vaših djelatnika utvrdio da je nama isporučen pogrešan uređaj i da nam treba biti poslan novi, ispravni uređaj (kojeg su Vaši kolege već 3 puta ''poslali''). Tjedni prolaze i ovo je stvarno davnih dana prešlo sve granice.
Stvarno očekujete da ćemo nastaviti biti Vaši pretplatnici i preporučiti nekome Vaše neprofesionalne usluge? Efikasnost i brzina su Vam ravni nuli.
Lijep pozdrav i ugodan ostatak dana.

Odgovora 1

Razina korisnika 6
Bedž +4
Stvarno ovo što je opisano je jedna od najgorih situacija do sada. Kao da ste razgovarali sa službom za korisnike vodovoda, a ne Vipneta. U normalnim okolnostima bi se zbog ovakve situacije operater trebao ispričati i ponuditi neki extra popust kao ispirku uz naravno ispravku propusta po što hitnijem postupku. Ponekad pomislim da Vipnet ne može pasti niže nego što je, ali onda se razuvjerim.

Moj savjet svima je da za ovakve situacije niti ne kontaktiraju službu za korisnike nego da šalju pisane prigovore u nadi da će doći do nekog tko će razumjeti situaciju i nešto poduzeti, ali naravno tek u roku 15 dana.

Odgovori