Danas sam se neugodno iznenadio saznavši da mi brzina pada na 1mbit nakon potrošenih 100gb. Kako mi djelatnica u VIP centru to nije spomenila, te čak potvrdno odgovorila na pitanje "to je flat?" sa "da, neograničen je", niti pronalazim tu stavku u ugovoru, pretpostavljam da je jedino mjesto gdje sam mogao pročitati o 100gb limitu na internetu na VIP stranici. Što je malo ironično, jer da sam imao internet, ne bi mi trebao Homebox, a nakon što sam dobio internet, zadnja stvar koju bi googlao je "koji internet mogu dobiti". No svejedno da provjerim, da li sam ja sljep ili to ne piše igdje na papiru?
Pitanje 2: Da li se promet potrošen tijekom "noćne tarife" zbraja u prvotnih 100gb?
Pitanje 3: Da li se dodatnih 100gb prenosi iz mjeseca u mjesec, ako recimo u 8.mjesecu potrošim 105gb, da li se ostalih 95gb prenosi u 9-ti ili ne?
Pitanje 4: Ako platim dodatnih 100gb i imam 200gb za iskoristiti u 8.mj, a iskoristim samo 50gb, da li svejedno plaćam za te dodatne iako ih nisam ni taknio?
Pitanje 5: Ako uzmem opciju Brzi dan, da li se promet potrošen tijekom ta 24h ubraja u originalnih 100gb, što bi značilo da nema smisla uzimati tu opciju prije nego se potroši prvih 100gb?
Prijedlog: Na web stranici pod opcijom BRZI DAN piše: "24 sata neograničenog surfanja za samo 10 kn dnevno"
To zvuči zavaravajuće kao flat-rate koji traje 24h. Smatram da bi bilo jasnije da napišete "dodatnih 100GB koje možete iskoristiti unutar 24h za samo 10kn" kako bi se izbjeglo daljnje zbunjivanje.
Hvala
Najbolji odgovor od A1_Sanja
Pogledaj original