Riješeno

Gdje sam mogao pročitati o 100gb limitu?

  • 25 July 2018
  • 7 odgovora
  • 2680 pregleda

Pozdrav,
Danas sam se neugodno iznenadio saznavši da mi brzina pada na 1mbit nakon potrošenih 100gb. Kako mi djelatnica u VIP centru to nije spomenila, te čak potvrdno odgovorila na pitanje "to je flat?" sa "da, neograničen je", niti pronalazim tu stavku u ugovoru, pretpostavljam da je jedino mjesto gdje sam mogao pročitati o 100gb limitu na internetu na VIP stranici. Što je malo ironično, jer da sam imao internet, ne bi mi trebao Homebox, a nakon što sam dobio internet, zadnja stvar koju bi googlao je "koji internet mogu dobiti". No svejedno da provjerim, da li sam ja sljep ili to ne piše igdje na papiru?

Pitanje 2: Da li se promet potrošen tijekom "noćne tarife" zbraja u prvotnih 100gb?
Pitanje 3: Da li se dodatnih 100gb prenosi iz mjeseca u mjesec, ako recimo u 8.mjesecu potrošim 105gb, da li se ostalih 95gb prenosi u 9-ti ili ne?
Pitanje 4: Ako platim dodatnih 100gb i imam 200gb za iskoristiti u 8.mj, a iskoristim samo 50gb, da li svejedno plaćam za te dodatne iako ih nisam ni taknio?
Pitanje 5: Ako uzmem opciju Brzi dan, da li se promet potrošen tijekom ta 24h ubraja u originalnih 100gb, što bi značilo da nema smisla uzimati tu opciju prije nego se potroši prvih 100gb?

Prijedlog: Na web stranici pod opcijom BRZI DAN piše: "24 sata neograničenog surfanja za samo 10 kn dnevno"
To zvuči zavaravajuće kao flat-rate koji traje 24h. Smatram da bi bilo jasnije da napišete "dodatnih 100GB koje možete iskoristiti unutar 24h za samo 10kn" kako bi se izbjeglo daljnje zbunjivanje.

Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 25 July 2018, 12:57

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 3
codec69 pozdrav. Potpisivanjem pretplatničkog odnosa, prihvaćaš i Uvjete korištenja kojima su definirani odgovori na postavljena pitanja. Svakako preporučujemo, ali vjerujemo da to inače i radiš, čitanje istih prije potpisivanja. Oni su između ostalog, dostupni na stranicama Vipneta, ali i u poslovnicama.

Na linku https://bit.ly/2xfJyn4, na kojem je reklama, ispod tarifa nalazi se napomena:
Nakon potrošenih 100GB podatkovnog prometa, brzina se spušta na 1 Mbit/s. U slučaju potrebe za većim Internet brzinama od 1Mbit/s, preporučujemo neku od dodatnih opcija koje će vam omogućiti maksimalno dostupnu brzinu. U periodu između 00 i 08 sati primjenjuje se podatkovni promet bez ograničenja brzine, što je ujedno i odgovor na neka od postavljenih pitanja.

Potrošnja prometa iz Noćne opcije ne utječe na potrošnju iz Opcije 100GB i/ili tarife.

Uvjeti korištenja dostupni su na linku https://bit.ly/2mN5bp3. Izdvojit ćemo pojedine stavke kao odgovor na preostale upite:
19. Neiskorišteni iznos uključenih minuta i podatkovnog prometa (MB) po punoj brzini ne prenosi se u sljedeći mjesec.

24 ...Unutar Opcije Brzi dan je uključeno 100GB podatkovnog prometa po maksimalnoj brzini unutar 24 sata.

Za sve dodatne upite, na raspolaganju smo ti. Ne bismo željeli da dođe do bilo kakvih dodatnih nesporazuma i/ili nezadovoljstva.
E to sam tražio. Hvala na linkovima. Nije mi baš jasno zašto mi sve to, poput uvijeta ugovora i ovo za raskid ne piše i na ugovoru koji sam potpisao, niti kako sam ja to mogao vidjeti prilikom sklapanja ugovora u poslovnici.

Možete li mi reći na koji način se računaju penali za otkazivanje ugovora po ovoj stavci: 31. ...ili drugu naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario ako je plaćanje te naknade povoljnije za pretplatnika.
Već sam kontaktirao službu, no dok čekam njihov e-mail, volio bi znati što prije koja će računica za 24mj za Homebox Duo biti:
Tipa 50kn popusta po mjesecu + cijena uređaja (routera) ili ?
Evo upravo dobili odgovor: Naknada za prijevremeni raskid ugovora – popusti na priključak i aktivacijske usluge: 632,00 kn

Nije mi baš jasan izračun toga. Tek 16 dana imamo router, koji košta 800kn. Pa sam očekivao da će ili samo 50-100kn ili 850kn za router. Ne kontam kako su došli do brojke 632.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Samo 632kn te traže za raskid?
Samo 632kn te traže za raskid?

Točno. Ukoliko nije jasno: prema ugovoru (i zakonu potrošača), uvijek traže šta god je povoljnije za kupca. Ako ti je ugovor pri kraju, to je "preostale mjesećne naknade", no ako je pri startu ugovora, onda je to "iskorištene pogodnosti i popusti do sada", a kako svaki ugovor daje popust za razliku od usluge bez ugovora, to se odnosi na taj popust + to što su mi besplatno dali router i to, no onda to nekako i naplate u raskidu. Iako mi nije baš jasno što je tih 632kn jer router dođe 800kn i njega ću im vratiti. Možda uslugu uključenja usluge naplaćuju, no ne znam njenu cijenu.
Razina korisnika 5
Bedž +2
mene tražili 1.200 nakon godinu dana korištenja usluge, popuste su računali do kraja ugovorne obveze + 644kn popusta na uređaj
Da, računaju s koje god strane je manje ostalo, pa kontam da je prekidanje ugovora na sredini obveze najskuplje 😕 Valjda je zato i ispalo 1200 u tvom slučaju.

Ja ću ovo svakako raskiniti jer nije koristivo. 100gb potrošimo u roku od odmah, a za posao mi treba internet tokom dana, ne od 00 do 08 ujutro. 1mbit je jedva upotrebljivo, ni speedtest ne mogu lodirati pola vremena. Kad je brzina prespora da izmjeriš brzinu, to je najjasniji rezultat.

Odgovori