Fiksni internet koji uporno ne radi

  • 29 October 2017
  • 13 odgovora
  • 4716 pregleda

Kucni internet mi ne radi. Ovo je vec ne znam ni ja koja prijava da nas internet ne radi i svaki put dobijem iste odgovore: „Jeste li pokusali izgasiti pa upaliti Vas ruter?“, „Svijetli li ta i ta lampica na ruteru?". Nakon toga najcesce kazete da kod vas sve izgleda ispravno. Dosta mi je takvih odgovora, zelim pod hitno novi, ispravan ruter koji ce funkcionirati. Ne da placam racun za internet koji minimalno 2 od 30 dana ne radi.

Odgovora 13

Razina korisnika 4
Bok @MARIJASARA
Možeš nam podatke vlasnika usluge, kontakt broj i opis poteškoće poslati OVDJE ili to isto učiniti izravno pozivom na broj 0800 091 091.
Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
http://www.vipnet.hr/korisnik
Potvrđujete ono što se naveliko piše po forumima da ste se srozali do kraja i da vam mišljenje i zadovoljstvo korisnika uopće nisu važni.
Na Vipovom FB kad vas netko negativno komentira, jako brzo odgovarate i uvjeravate ga da vam je zadovoljan korisnik bitan i upučujete ga da se javi u inbox. Kad se i javi u inbox ne odgovarate tjedan dana i očekujute da ljudi budu zadovoljni i strpljivi.
Razina korisnika 4
@Ajvane, žao mi je što si nezadovoljan i razumijem to. No nizanje negativnih komentara na temama neće mnogo pomoći. Trudimo se pomoći, no za to moramo definirati i konkretne situacije koje rješavamo. Molim te da daljnju komunikaciju nastavimo putem inboxa.
Ja ovo i ne pišem da pomognem VIPu. Upravo suprotno. Možda me netko ozbiljno shvati i provjeri stanje te raskine ugovor dok još može pa da ne prođe kao ja. Ako se to desi onda će ipak nekome pomoči. Ja sam pratio forum ali ne dovoljno da ne dozvolim da me prevarite.
Razina korisnika 4
Nitko ne očekuje da tako pišeš - mi smo ovdje kako bi pomogli tebi.
No iskreno, osobno ne vidim kako velik broj komentara na nepovezanim temama može pomoći da nađemo rješenje tvoje situacije? Jedino što radiš na ovaj način jest smanjivanje preglednosti drugim korisnicima, koji su ovdje kako bi našli informacije i dobili pomoć.
Imam sličan problem, samo što meni radi cca. sat vremena pa prestane, ponovo počne radit resetiranjem ali to nije rješenje jer svaki put usred posla dižem se po par puta i resetiram internet. zvala sam službu za korisnike i nije mi objašnjeno o čem se radi, rečeno mi je samo da se brzina smanjuje što uopće nisam navela kao problem jer ne da se smanjuje nego ne radi uopće. Oni kažu da po tom što vide je sve u redu,a nije. Jel moguće da je problem u ruteru? što da radim?
Nitko ne očekuje da tako pišeš - mi smo ovdje kako bi pomogli tebi.
No iskreno, osobno ne vidim kako velik broj komentara na nepovezanim temama može pomoći da nađemo rješenje tvoje situacije? Jedino što radiš na ovaj način jest smanjivanje preglednosti drugim korisnicima, koji su ovdje kako bi našli informacije i dobili pomoć.

Dakle, ovo moje pisanje je meni pomoglo. Ja sam zadovoljan sa riješenjem, a VIP očito nije. Od prije osam dana nemam više ugovornu obvezu u VIPu kojom sam bio vezan do ožujka 2019. CIAO VIP.
Eto ista situacija i meni, od početka 11 mjeseca internet skoro da i ne radi, ista uvjeravanja nedovoljno educiranih studenata koji rade u help desku, s njihove strane sve ok, i onda me ivjeravaju da bi trebali uzeti vece brzine i gle cuda uz ugovornu obavezu od nove dvije godine
Imam sličan problem,nemam vezu sa internetom,a sve je okej povezano.Na ruteru gde stoji ikonica 4G/3g do sada mi je sijalo plavo,a sad čas crveno,čas zeleno. U čemu li bi mogao biti problem?
Jedna velika sramota, needucirani djelatnici, spori internet i nerjesiv problem. Ocito zele da ljudi mijenjaju operatera
99% korisnika je krivo oko interneta, zbog toga što neznaju raditi s informatičkom (neispravnom) opremom. A1 nije tu ništa kriv i ima jako dobru tehničku podršku.
Razina korisnika 7
Bedž +3
99% korisnika privuče povoljnija cijena, popust na mjesečnu naknadu i obećanje većih brzina interneta. A onda shvate da su osuđeni na t-com paricu iz doba druga Tita, udaljeni kilometrima od centrale, u kući do koje je parica provedena i zbrikana pod vodom i raznoraznim "neuvjetima". Eh, sad. Tko je tu kriv. A1 tko obećaje tako nešto bez detaljnije provjere da isto može ispuniti ili t-com kojeg "zabole" za korisnika koji koristi njihove resurse ali im ne plaća?
Zadnjih godinu i više svaki davatelj usluge kaže kolika je propusnost, ali 99% korisnika nezna što je koja brzina i onda hoće od parice napraviti optiku, Jedina prevara je mobilna LTE brzina. Cijena i kvaliteta interneta u HR je jena od najboljih u svijetu. I ja sam imao problema sa svima njima, ali sam i riješio sve poteškoće i pričam iz dugogodišnjeg iskustva. Gogsy 1975 tebe i tvoj trud respektiram i nemoj misliti da ti proturiječim.

Odgovori