Za početak, što je duopol ?
Dakle nije monopol (to bi bilo da jedan operater drži kompletno tržište), već duopol, dijele ga dva operatera HT i VIP.
Veći dio drži HT.
Vjerujem da znate da je HT sada već odavno preuzeo Iskon, ne tako davno HT je postao vlasnik i Optima telekoma, a od 01.01.2017 Optima telekom je preuzeo H1 - dakle opet HT.
VIP koristi velikim dijelom HT-ovu infrastrukturu, naravno tu je i Amis i B-net koji su VIP-ovi.
Ima tu i manjih igrača kao što je Terrakom, Evo Tv itd koji kao ovo tržište čine liberalnim.
No više je nego očito da ga zapravo dijele HT i VIP, možda se varam, možda se međusobno natječu, barem takav dojam ostavljaju...
Pričali mi o interentu ili tv uslugama putem interneta ili sastelita čak, to je tako...
Kada uzmemo sve ponude u obzir svi su oni tu negdje razlike su male, ali kada poželite otići HT vas zaustavi ponudom koje ne možete odbiti ili te privuku ponudom koju ne možete odbiti.
Ako ne direktno HT, privući će vas opet k sebi, na Iskon, Optimu ili H1
VIP mi se u čitavoj priči čini kao da je posustao...
Što vi mislite ?
I koji bi vi internet odabrali u svom domu ako ste osuđeni na adsl ?
Stranica 3 / 3
Tako je.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.
Jutros me zvao tehničar Vip-a. Čovjek stiže čak iz Imotskoga u Kaštela, jer Vip nema ovdje tehničara.... Vrlo zanimljivo 😞
Optima je imala problema u trenutku kad je bila predstečajna nagodba i kad je HT trebao ući u vlasničku strukturu. Tad su ih špotali na svim razinama, osobito na korisničkoj, gdje su korisnicima Optime radili spačke na infrastrukturi i paricama. Tako je bilo i meni, jednostavno su moju dali drugome, provjereno.
Zato sam otišao, ali Optima nikad nije ni radila problem, nakon 20 dana su sami, bez mog traženja poslali dopis da slobodno promjenim operatera.
Vip čini sve da zagorča život korisnicima. Pa čak su i dobar Bnet srozali, brzinama i cijenom, te ponudom.
Zato sam otišao, ali Optima nikad nije ni radila problem, nakon 20 dana su sami, bez mog traženja poslali dopis da slobodno promjenim operatera.
Vip čini sve da zagorča život korisnicima. Pa čak su i dobar Bnet srozali, brzinama i cijenom, te ponudom.
Da, samo što meni Vip pruža ADSL uslugu, a VDSL je zaključana. I neće to promjeniti.
Na Vip sam išao u trenutku kad je Optima bila u predstečaju, HT ju je pritiskao na sv enačine, uključujući "tiraniju" nad paricama i portovima, a to je bilo neizdrživo.
U međuvremenu Optima dio HT grupacije, na HT infrastrukturi, integrirana u HT sustav, proglašena najboljim izborom za obrtnike od strane HOK-a itd....
A Vip nazadovao u svakom pogledu.
Na Vip sam išao u trenutku kad je Optima bila u predstečaju, HT ju je pritiskao na sv enačine, uključujući "tiraniju" nad paricama i portovima, a to je bilo neizdrživo.
U međuvremenu Optima dio HT grupacije, na HT infrastrukturi, integrirana u HT sustav, proglašena najboljim izborom za obrtnike od strane HOK-a itd....
A Vip nazadovao u svakom pogledu.
Danas popodne u neradni dan u 16:30 meni stigla obavijest od SZK da su zaprimili najnoviji prigovor i da će u vrlo kratkom vremenu to riješiti.
odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.
Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.
@Vip_ Berislav meni samo treba jedan mail u kom to lijepo jasno piše: raskid ugovorne obveze bez penala za fiksne usluge a ne raskid ugovora jer to u Vip centru nije jedno te isto.
Raskid ugovora i djelatnica mi htjela momentalno ukinit broj skupa s ugovorom.
Ali kad piše "raskid ugovorne obveze s pravom prijenosa broja" onda je to pravno druga stvar.
To svi pravnici u RH znaju, ali i svi operateri.
I da, kad dođe do problema, hoću li ja u žalbi napisati da mi je to Berislav na forumu preporučio?
Stranica 3 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.