Duopol HT-a i VIP-a, te koji ADSL internet odabrati

  • 12 January 2017
  • 56 odgovora
  • 22981 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 56

Tako je.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.
Razina korisnika 3
Jutros me zvao tehničar Vip-a. Čovjek stiže čak iz Imotskoga u Kaštela, jer Vip nema ovdje tehničara.... Vrlo zanimljivo 😞
Razina korisnika 3
Optima je imala problema u trenutku kad je bila predstečajna nagodba i kad je HT trebao ući u vlasničku strukturu. Tad su ih špotali na svim razinama, osobito na korisničkoj, gdje su korisnicima Optime radili spačke na infrastrukturi i paricama. Tako je bilo i meni, jednostavno su moju dali drugome, provjereno.
Zato sam otišao, ali Optima nikad nije ni radila problem, nakon 20 dana su sami, bez mog traženja poslali dopis da slobodno promjenim operatera.
Vip čini sve da zagorča život korisnicima. Pa čak su i dobar Bnet srozali, brzinama i cijenom, te ponudom.
Razina korisnika 3
Da, samo što meni Vip pruža ADSL uslugu, a VDSL je zaključana. I neće to promjeniti.
Na Vip sam išao u trenutku kad je Optima bila u predstečaju, HT ju je pritiskao na sv enačine, uključujući "tiraniju" nad paricama i portovima, a to je bilo neizdrživo.
U međuvremenu Optima dio HT grupacije, na HT infrastrukturi, integrirana u HT sustav, proglašena najboljim izborom za obrtnike od strane HOK-a itd....
A Vip nazadovao u svakom pogledu.
Razina korisnika 3
Danas popodne u neradni dan u 16:30 meni stigla obavijest od SZK da su zaprimili najnoviji prigovor i da će u vrlo kratkom vremenu to riješiti.
Razina korisnika 3
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.


@Vip_ Berislav meni samo treba jedan mail u kom to lijepo jasno piše: raskid ugovorne obveze bez penala za fiksne usluge a ne raskid ugovora jer to u Vip centru nije jedno te isto.
Raskid ugovora i djelatnica mi htjela momentalno ukinit broj skupa s ugovorom.
Ali kad piše "raskid ugovorne obveze s pravom prijenosa broja" onda je to pravno druga stvar.
To svi pravnici u RH znaju, ali i svi operateri.
I da, kad dođe do problema, hoću li ja u žalbi napisati da mi je to Berislav na forumu preporučio?

Odgovori