Za početak, što je duopol ?
Dakle nije monopol (to bi bilo da jedan operater drži kompletno tržište), već duopol, dijele ga dva operatera HT i VIP.
Veći dio drži HT.
Vjerujem da znate da je HT sada već odavno preuzeo Iskon, ne tako davno HT je postao vlasnik i Optima telekoma, a od 01.01.2017 Optima telekom je preuzeo H1 - dakle opet HT.
VIP koristi velikim dijelom HT-ovu infrastrukturu, naravno tu je i Amis i B-net koji su VIP-ovi.
Ima tu i manjih igrača kao što je Terrakom, Evo Tv itd koji kao ovo tržište čine liberalnim.
No više je nego očito da ga zapravo dijele HT i VIP, možda se varam, možda se međusobno natječu, barem takav dojam ostavljaju...
Pričali mi o interentu ili tv uslugama putem interneta ili sastelita čak, to je tako...
Kada uzmemo sve ponude u obzir svi su oni tu negdje razlike su male, ali kada poželite otići HT vas zaustavi ponudom koje ne možete odbiti ili te privuku ponudom koju ne možete odbiti.
Ako ne direktno HT, privući će vas opet k sebi, na Iskon, Optimu ili H1
VIP mi se u čitavoj priči čini kao da je posustao...
Što vi mislite ?
I koji bi vi internet odabrali u svom domu ako ste osuđeni na adsl ?
Stranica 3 / 3
Dakle, u razgovoru sa SZK u Zg, nakon toliko godina korißtenja Vipnet usluga, tek mi je sad verificiran e-mail!!!???? Ljubazna djelatnica me zamolila da sada ponovo posaljem prigovor sa svoje verificirane e-mail adrese.
I naravno potvrdila da sam u terminologiji ja u pravu.
Osim toga, u sijecnju mi je umanjen račun za 60 kn, što je u sustavu zabilježeno, međutim služba u obračunu je to zanemarila te mi poslala puni račun bez umanjenja!!!???
"Poštovani gosp. (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).,
nastavno na telefonski zahtjev za definiranje e-mail adrese za komunikaciju s Vip Službom za korisnike potvrđujemo da je Vaša e-mail adresa (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).
Putem definirane e-mail adrese mozete zatražiti informacije o Vašim računima, promjene osobnih podataka te promjene na Vašim pretplatničkim linijama osim onih za koje je potrebno dostaviti original potpisanog dokumenta.
Vodeći brigu o Vašoj i našoj sigurnosti, naglašavamo da je odgovornost za koristenje e-mail adrese isključivo na Vašoj strani. VIPnet d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu zlouporabu dostavljene e-mail adrese . Ako sigurnost pristupa Vašoj email adresi bude narušena ili u slučaju zahtjeva za promjenom e-mail adrese, molimo da nas o tome odmah obavijestite pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili putem e-pošte na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
Vaš VIP"
I naravno potvrdila da sam u terminologiji ja u pravu.
Osim toga, u sijecnju mi je umanjen račun za 60 kn, što je u sustavu zabilježeno, međutim služba u obračunu je to zanemarila te mi poslala puni račun bez umanjenja!!!???
"Poštovani gosp. (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).,
nastavno na telefonski zahtjev za definiranje e-mail adrese za komunikaciju s Vip Službom za korisnike potvrđujemo da je Vaša e-mail adresa (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).
Putem definirane e-mail adrese mozete zatražiti informacije o Vašim računima, promjene osobnih podataka te promjene na Vašim pretplatničkim linijama osim onih za koje je potrebno dostaviti original potpisanog dokumenta.
Vodeći brigu o Vašoj i našoj sigurnosti, naglašavamo da je odgovornost za koristenje e-mail adrese isključivo na Vašoj strani. VIPnet d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu zlouporabu dostavljene e-mail adrese . Ako sigurnost pristupa Vašoj email adresi bude narušena ili u slučaju zahtjeva za promjenom e-mail adrese, molimo da nas o tome odmah obavijestite pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili putem e-pošte na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
Vaš VIP"
Gotovo sam siguran da bi se mogao kladiti da je problem do rutera, ali zašto ti ne daju vdsl ruter ne znam (možda nemaju).
Pretpostavljam da imaš vdsl brzine, a adsl ruter.
Nego ostavio si u postu gore možda previše osobnih podataka za javnost.
Što se pak tiče verifikacije email adrese to nije do Vipa već do tebe.
Ako pak primaš račune na tu istu email adresu onda JLZ.
Pretpostavljam da imaš vdsl brzine, a adsl ruter.
Nego ostavio si u postu gore možda previše osobnih podataka za javnost.
Što se pak tiče verifikacije email adrese to nije do Vipa već do tebe.
Ako pak primaš račune na tu istu email adresu onda JLZ.
Da račune primam na tu mail adresu, ali gospoda u Vipnetu nisu smatrali potrebnim verificirat adresu....
Od jučer mi je broj u postupku prijenosa. ?
Od jučer mi je broj u postupku prijenosa. ?
Ma nije tu VIP kriv.
Drago mi je da si napisao to. Kriv je monopol koji HT ima na adsl/vdsl-u.
Zato VIP ulažite u svoju infrastrukuturu, ulažite u optiku.
Drago mi je da si napisao to. Kriv je monopol koji HT ima na adsl/vdsl-u.
Zato VIP ulažite u svoju infrastrukuturu, ulažite u optiku.
Stranica 3 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.