Duopol HT-a i VIP-a, te koji ADSL internet odabrati

  • 12 January 2017
  • 56 odgovora
  • 22983 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 56

Razina korisnika 5
Pa koji te vrag tjerao da ideš na Vip onda?

Vrati se na HT i problemi će biti riješeni.

Hm..... Nešto mi pade na pamet, sad kad si to napisao.

Možda taj ruter ne podržava vdsl, to bi mogao biti uzrok problema, no opet to bi tehničar morao znati.

Kad imaš vdsl brzine adsl ruter je potrebno zamijeniti.
Razina korisnika 5
Kakav horor bez potrebe.

Zašto Vip neće da te prebaci na vdsl?

Da li je razlog U.O. na adsl?

Da li tu ima itko normalan u Vipu?

Dajte čovjeku vdsl ruter i riješili ste problem, u čemu je problem?
Razina korisnika 5
Vjerujem da su i postovi na forumu pomogli.
Iz ove priče će Vip na kraju ipak izaći kao pozitivac.
No međutim to samo znači da i Vip diže ruke od borbe sa HT-om i da posustaje.

Savjetujem da se sad prebaciš na HT i vjerujem da će svi problemi nestati, te da i to isto također ovdje napišeš.

Ovo samo dokazuje da HT i dalje na adsl/vdsl infrastrukturu i dalje ima monopol.

Želim da Vip što prije krene ulagati u svoju infrastrukturu i krene sa optikom, te na taj način ravnopravno krene u utrku sa HT-om.

Želim i da Vip odbaci HT infrastrukturu i da svojim korisnicima u zamjenu ponudi Vipov homebox fiksni telefon i internet, te VipSat tv.

Posebno želim da Vip nastavi ulagati u VipSat tv.
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.
Evo da još jednom ponovim...

Odobren ti je raskid bez penala, dobio si pisanu potvrdu i on vrijedi na koji god način to napravio.
Ako odeš u Vip - da, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, idi u poslovnicu operatera kod kojeg prelaziš i potpiši s njima ugovor. Vip usluga mora ostati aktivna do trenutka kada Vip primi zahtjev za prelazak, da bi broj ostao aktivan, tj. tvoj.

Nikakve žalbe ni odvjetnici nisu potrebni - sve je već riješeno mailom koji si primio.
Za početak, što je duopol ?

Dakle nije monopol (to bi bilo da jedan operater drži kompletno tržište), već duopol, dijele ga dva operatera HT i VIP.

Veći dio drži HT.
Vjerujem da znate da je HT sada već odavno preuzeo Iskon, ne tako davno HT je postao vlasnik i Optima telekoma, a od 01.01.2017 Optima telekom je preuzeo H1 - dakle opet HT.

VIP koristi velikim dijelom HT-ovu infrastrukturu, naravno tu je i Amis i B-net koji su VIP-ovi.

Ima tu i manjih igrača kao što je Terrakom, Evo Tv itd koji kao ovo tržište čine liberalnim.

No više je nego očito da ga zapravo dijele HT i VIP, možda se varam, možda se međusobno natječu, barem takav dojam ostavljaju...

Pričali mi o interentu ili tv uslugama putem interneta ili sastelita čak, to je tako...

Kada uzmemo sve ponude u obzir svi su oni tu negdje razlike su male, ali kada poželite otići HT vas zaustavi ponudom koje ne možete odbiti ili te privuku ponudom koju ne možete odbiti.
Ako ne direktno HT, privući će vas opet k sebi, na Iskon, Optimu ili H1
VIP mi se u čitavoj priči čini kao da je posustao...

Što vi mislite ?

I koji bi vi internet odabrali u svom domu ako ste osuđeni na adsl ?


Ovisi što ti treba? Brzina? Flat internet je bitan? Koje usluge? Samo internet?
Razina korisnika 3
Ja sam ogorčen Vipom! Već više od mjesec dana traju intezivni neprestani problemi. Poslao sam desetine prigovora mailom
Službi za korisnike, također i višestruke pozive službi. Do sada su mi već dva puta slali novi Albis prijemnik, također ovo je treći ruter koji su mi poslali, non stop me muljaju, kao nešto namještaju, ali uporno sugeriraju greške kod mene.

WiFi signal konstantno ima gubljenje, odnosno često ga uopće nema. Da bi otklonili bilo kakvu spekulaciju, moram napomenuti, gdje god sam ja do sada putovao, a prosle godine u Ljubljanu, Crnu Goru, nekoliko puta u Zagreb, te u raznim hotelima, restoranima i na raznim WiFi davateljima usluge; te nigdje nikada nije bilo problema, svuda i laptop i mobitel rade besprijekorno bez gubitka signala. Dakle, signal gubim samo na kućnoj instalaciji.

Također mjereno raznim programima i WiFi analyzerima, najčešći rezultat je: unstable internet connection. S druge pak strane, obavijest na mobitelu "no internet connection" je svakodnevna pojava, dok prelaskom na mobilnu mrežu taj isti mobitel radi.
Dalje, pucanje i smrzavanje TV slike, a najgore je nemogućnost korištenja usluge "Pogledaj od početka", kad se slika totalno rasterizira a zvučnik samo "škrguće". Višestrukim prebacivanjem s kanala na kanal, te ponovnim pokusajima, nakon nekoliko minuta gubljenja živaca, slika se vrati. Također se dogodi da ni paljenje i gašenje Albisa ne pomaže jer i nakon toga sliku treba čekati duži period da se sve konfigurira.

Kad je pak riječ o računalu, onda ni gašenje i paljenje routera ne pomogne. I kad postoji veza, onda se stranice teško učitaju, a svako malo je na ekranu "no internet connection".
Najluđe je što ja imam ispred sebe zamrznutu sliku i piše "streaming error 5", a lik me zove iz SZK i tvrdi: "Pregledao sam sve vaše kanale i imate sto posto signal." I tako uvijek nešto muljaju.
Ja se spojim na sučelje rutera i čitam errore i koliko ih ima, a lik mi tvrdi:"Ne, kod vas nema ni jedan error"???!!!
Poslao sam od 11.01 do sada 24 maila prigovora SZK. Višestruko puta ih zovem, fotkam tv ekran, screenshoot mobitela itd, sve im ja to šaljem. Poslao sam im i zahtjev za prijevremeni raskid bez naplate. Nakon svega me nazove djelatnik SZK i kaže:" Meni je žao što vi trpite sve to, ali to nije dovoljan razlog da vas ja pustim bez naplate???!!!"
Kao, "mora" doći tehničar Vip-a, jer jedino on "može" kazati da se ne može otkloniti kvar, a moguće da on "nešto" pronađe u kući, pa da se stvar riješi.
Pitao sam: "A što ako to vi npr slučajno rješite, i opet traje pola dana samo i nastave se smetnje?!"
Odgovor:"A onda ćemo vas valjda pustiti....????"
I sad, ja čekam tog nekog tehničara.
Međutim, ujutro šaljem svu prepisku i sve njihove bezobrazne, zlonamjerne, obmanjivačke i muljatorske odgovore HAKOM-u.
Pa da vidimo što će biti.
I da, sigurno ću povući najmanje 100-ak brojeva sa sobom iz Vipnet mreže samo ako me ne otpuste. Ljudi su već spremni otići.



Razina korisnika 3
Ovako, čovjek je bio, pokušao se spojit na Huawei od Vipa koji je kod mene doma, ali mu je pristup onemogućen. Čovjek šokiran, jer u svim mrežama koje ga zovu za dijagnostiku (a ima vlastitu firmu, pa servisira nekoliko mreža) može pristupiti ruteru.
Nazvao on u Zagreb i onda su mu oni softverski dali pristup. Također je iz torbe izvadio H1 ruter, neku zvjerku, jer s njim emože napraviti cjelovitu dijagnostiku. I naravno mjerne instrumente itd.
Ono što je on ustanovio jest: puna propusnost parice je 15 mbps, a Vip pušta samo 8mbps.
Za IPTV mi Vip također pušta samo 4 mbps. Serviser tvrdi da gdje je god bio na drugim mrežama ide 5mbps.
Ja to kao prijašnji korisnik Optime potvrđujem jer sam imao 5 za IPTV.
Pitao ih je da puste više signala, ali oni to ne žele. Naravno, on je objašnjenje čuo, ali mi ga nije kazao.
Međutim, neslužbeno sam čuo: to je sve zbog ekonomije i novaca...

Dupliranje mreže nije uspio rješiti niti zna zašto je tako.
Ne zna ni zašto puca slika i zamrzava se.
Ispred njega je na tv ekranu pisalo: No internet connection!

Zanimljivo, dok je on razgovoarao sa SZK u Zg, jačina WiFi signala je bila full, imam aplikaciju za mjerenje. Divota za vidjeti, cijeli ekran pun lijepih zelenih crta koje sežu u visine preko 4mbps pa i do 7 - 8.

Kad je mjerenje završilo, serviser otišao, rezultat mjerenja vam prilažem slikovno.





Razina korisnika 3
Barem sam od HT-a dobio u 12 mjesec potpuno novi kabel, koji podržava VDSL, i to kvalitetniji kabel, direktno od razvodnog ormarića do kutije na zidu, pod zemljom, bez prekida.
Razina korisnika 3
Na mom razdjelnom ormariću u ulici nema više slobodnih parica. Ima ih koji su na čekanju kad se neki broj oslobodi.... :@8
Razina korisnika 3
Pa ja znam da su napravljene sumnjive radnje i to baš od strane HT-a kad su moju paricu dali svom korisniku. Znam čak i kome.
Naravno da to nisu radili u mom dvorištu. Ali tu se i ne radi. Nego na centrali.
Prema tome, toliko o HT-u....

Sestra mi je na HT-u, usluga joj treba za posao, svaki dan, ali doslovno ih svaki dan zove zbog problema, jer je usluga preočajna....
Razina korisnika 3
@gorlock taj rezultat imaju moji susjedi na H1, zatim na Iskonu i na Optimi.
Parice su propusne. Provjereno. Ekonomija j eu pitanju zašto netko pušta više ili manje i zašto ograničava. Kad bi svima dali maksimalnu propusnost, onda bi se petlja zagušila.

Inače po novom zakonu, a što sam provjerio kod svih operatera (osim Vipa), ne smije se gasit broj korisniku.
Mora se dopustiti prijenos, tj raskid ugovorne obveze, a ne ugovora s telekomom.

Isto tako, određeni telekomi već imaju određeni broj parica na raspolaganju, i ne treba im HT dodjeljivati nove.
Ovdje kod mene u Kaštelima, jedina dva telekoma koji imaju vlastitu centralu su: HT i Optima.
Ostali koriste parice jednog od njih dvoje.
Moja je parica inače na Optiminoj centrali.

Dalje, HT može vratiti ukinuti broj korisniku, ali to ne rade zbog svoje unutarnje politike (naglašavam mimo zakonskog okvira).
Broj mogu vratiti, ali je procedur amalo poduža, kao i čekanje (govorim o lokalnoj razini).
Međutim, redovito kad nazove netko iz Zagreba, broj se vrati u roku od odmah (preduvjet da imaš tog nekog u Zg).

Sve je dakle moguće, i sve nemoguće.

Međutim teorija da kad neki operater ukine broj, treba ići kod HT-a, apsolutno je netočna, jer će i drugi operater dati broj i paricu, samo je pitanje vremenskog perioda čekanja na uključenje. I da, ne treba ju plaćati.

HAKOM je to sve regulirao.

Inače ovdje, na ovom području, po ovim žicama, i na ovim petljama, najviše problema s uslugama imaju upravo korisnici HT-a.
Zašto? Jer imaju pakete koje ove žice još ne podržavaju.

Tu su drugi operateri oprezniji i daju pakete primjerene lokaciji (izuzev Vipa, koji ne daje ništa, a nudi sve).
Vip je počeo inače hajku na korisnike, pa zovu ljude i ispitivaju ih koliko im još traje ugovorna obveza, zapisuju taj datum uz taj telefonski broj, s nakanom da te ljude opet nazovu prije isteka ugovora.
Danas sam svjedočio kako je dvoje ljudi upisalo broj u registar NE ZOVI na Optiminom štandu, isključivo radi poziva od strane Vipneta.

Razni operateri danas sebi dozvoljavaju štošta. Jedno je sigurno, najnestabilniji paket na ovom mikropodručju je MAX TV, jer ovo područje ima skoro pa najgore žice u RH, te sve vapi za prekabliranjem.

Ono što znam, HT zna za problem, stoga će uskoro napraviti minicentralu (podcentralu), da rasterete područje, te da se omogući VDSL velikih brzina svima - do 40mbps.
Razina korisnika 3
Tako je.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.


Ne, djelatnik je htio napraviti propust, ja nisam dozvolio. Tj djelatnica u Vip centru City One u Splitu, htjela je momentalno izbrisati i telefonski broj jer ona tako tumači ugovor. Rekla je da raskid ugovora znači raskid svega.
Nisam to dopustio.
Zvao sam SZK ali je djelatnica koja je tu bila u subotu popodne jednako to protumačila - brisanje broja!!!
I rekla mi"Pišite opet žalbu pismeno." Vrlo bahato i neljubazno.
Stoga ste dobili pismenu žalbu pravni akt s pravnim sadržajem i zakknskim okvirima.
Želim odobrenje prijevremenog raskida ugovorne obveze bez penala i da je to jasno napisano i meni u mailu i u sustavu. Jer u protivnom u Vip centru djelatnici ne mogu drugacije postupit jer "nemaju odobrenje."
Razina korisnika 3
Evo da još jednom ponovim...

Odobren ti je raskid bez penala, dobio si pisanu potvrdu i on vrijedi na koji god način to napravio.
Ako odeš u Vip - da, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, idi u poslovnicu operatera kod kojeg prelaziš i potpiši s njima ugovor. Vip usluga mora ostati aktivna do trenutka kada Vip primi zahtjev za prelazak, da bi broj ostao aktivan, tj. tvoj.

Nikakve žalbe ni odvjetnici nisu potrebni - sve je već riješeno mailom koji si primio.


U redu, otići ću. Samo da napomenem, sad sam bio kod voditelja jednog Vip centra, rekao je da je zaista kolegica u subotu pogriješila kad je htjela brisat broj, te da se zaista radi i pismeni raskid ugovorne obveze. Ne razumije čemu takav način. Jer kaže, on to nije nikad nikome napravio.
Razina korisnika 3
Evo, pogledajte brzine wifi kad spojim laptop na svoj mobitel ( 4g signal od Vip-a)

A preko rutera od sinoć uopće ni ne radi wifi pa nema ništa

.....
Razina korisnika 3
Da račune primam na tu mail adresu, ali gospoda u Vipnetu nisu smatrali potrebnim verificirat adresu....

Od jučer mi je broj u postupku prijenosa. ?
Razina korisnika 3
Evo ekipa, od 24.02 sam kod Optime, na istoj parici, na istoj adresi, na istoj centrali i na istoj infrastrukturi.

Podaci su mjereni preko WiFi-a uz uključen IPTV. Što znači da je propusnost veća od 20 Mbps.

Za razliku od onih jedva 3 Mbps kod Vip-a. :)

Razina korisnika 5
Iskon 10 Mbit flat za 160 kn bez UO.

Meni OK.
Razina korisnika 5
To na parici?
HT bakar, da.
Razina korisnika 5
To je dobra cijena @robogo ali nije standardna, očito imaš dodatni popust.
Nikakav popust. Kako mogu imati popust kad nemam ni UO ni ništa drugo?
Razina korisnika 5
Nema ti to veze što će te isključiti, osim ako nisi sentimentalno vezan za broj koji koristiš.

Vip te isključi trajno u roku od 24 sata.

Podneseš HT-u zahtjev za uključenje, dobiješ novi broj u roku od 72 sata a najduže tjedan dana. Spojit će te na te iste parice koje imaš sada i sve će biti ok. Ogradit će se i jedni i drugi. Formalno dobit ćeš novi broj (recimo kao novi priključak) i nitko nije kriv.

Bilo bi jako nezgodno da ti sad preneseš broj k drugome operateru pa da tamo sve radi.

Stoga, savjet, neka te isključe što prije i podnesi novi zahtjev HT-u za novi broj, poštedi sebe daljnjeg živciranja.
Razina korisnika 5
Mislim da nemaš izbora.

Čisto sumnjam da će ti na istom broju riješiti sve probleme, to bi bio dokaz sumnjivih radnji.

Bojim se da nemaš izbora nego novi broj/linija od HT-a, iako svi znamo da će biti ista parica.

Ti koji čekaju u tvojoj ulici, čekat će i dalje.

HT niti bilo tko drugi ne može ući u tvoje dvorište bez tvog dopuštenja raditi bilo što.
Drugim riječima da bi netko dobio liniju netko bi morao ući u tvoje dvorište i istu prespojiti tvom susjedu, a to ne može bez tvog dopuštenja.

Oni mogu prespajati parice na centrali, ali ne mogu dovesti liniju jer su sve razvedene već, a zrakom to ne mogu učiniti.
Razina korisnika 5
http://www.speedtest.net/result/6047684835.png

Ovo je znanstvena fantastika na VIP-u.

Kad budu imali svoju infrastrukuturu možda im ponovo pružim priliku, ne znam što bi me natjeralo da ponovo dođem na VIP fiksnu (adsl/vdsl).

I ja sam imao 2 Mbps downloada i 0,2 Mbps na Vipu, još su me uvjerili da imam slabo računalo, budući je bilo staro, znao sam da ga moram mijenjati, ali tada još nisam mora. Prije Vipa bio sam dakako na HT-u, imao Max 3 paket (adsl, tel, maxtv) - sve radilo bez greške.
Vip prva 3 mjeseca dobro, kasnije očaj.

Po pitanju Vip trio usluge VIP je očaj ali isto tako i po pitanju Vip duo usluge.
Razina korisnika 5
Gotovo sam siguran da bi se mogao kladiti da je problem do rutera, ali zašto ti ne daju vdsl ruter ne znam (možda nemaju).

Pretpostavljam da imaš vdsl brzine, a adsl ruter.

Nego ostavio si u postu gore možda previše osobnih podataka za javnost.

Što se pak tiče verifikacije email adrese to nije do Vipa već do tebe.

Ako pak primaš račune na tu istu email adresu onda JLZ.
Razina korisnika 5
Ma nije tu VIP kriv.

Drago mi je da si napisao to. Kriv je monopol koji HT ima na adsl/vdsl-u.

Zato VIP ulažite u svoju infrastrukuturu, ulažite u optiku.

Odgovori