Duopol HT-a i VIP-a, te koji ADSL internet odabrati

  • 12 January 2017
  • 56 odgovora
  • 22983 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 56

Razina korisnika 7
Bedž +3
Čestitam i svaka čast na upornosti. Ode tu živaca, ali kad bi se svi sa problemima uhvatili u koštac i borili do kraja bilo bi sigurno puno bolje. Ovako puno ljudi trpi i čeka istek ugovora pa se operateri šlepaju, uzimaju novac polovičnim uslugama i uživaju.
Sad sretno s postupkom i izborom novog operatera.

Ne moram ni napominjati da još malo živaca sačuvaš za kad ti dođe uplatnica s penalima. Nadam se da neće, al znaš da je možeš očekivati i da nije iznenađenje... Ono još koji prigovor za konačni pozdrav 😃
Razina korisnika 3
Daklem, nakon što je tehničar bio i ništa nije rješio, te nakon što sam im poslao mail u kom sam detaljno opisao da ništ ane valja, opet me danas zovu iz SZK: "Vidimo da vam je bio serviser, dali je sad rješeno?"
aaaaaaaaaaaaaaaa
Ko tu koga....
I naravno, ja kažem p ajel vi vidite mail, sve vam piše, a on kaže:" A da da, evo vidim, ali ...."
Kao ono mislili su da sam ja ebete ili što li već....
I kaže: "Dobro, zabilježit ću i ovaj razgovor pa ćemo odlučiti naknadno."

I odem ja na kavu, ono full snerviran.

Kad sam došao doma, čujem na mobitelu poruka, pogledam, mail.

Otvorim mail, kad ono ne mogu bilivit!!!!

"Poštovani,

zahvaljujemo na Vašoj e-poruci kao i postavljenom upitu.


Obzirom na učestale poteškoće koje su se nastavile i nakon izlaska servisera, omogućen Vam je prijevremeni raskid ugovora bez naplate penala. Isti možete zatražiti u bilo kojem Vip centru uz predočenje osobne iskaznice.



S poštovanjem

xxxxx xxxxxxx



Služba za korisnike
VIPnet d.o.o.
Vrtni put 1, HR - 10000 Zagreb

I kao što slika kaže: ODLAZIM....


Razina korisnika 5
Kakav horor bez potrebe.

Zašto Vip neće da te prebaci na vdsl?

Da li je razlog U.O. na adsl?

Da li tu ima itko normalan u Vipu?

Dajte čovjeku vdsl ruter i riješili ste problem, u čemu je problem?
Razina korisnika 3
Da, samo što meni Vip pruža ADSL uslugu, a VDSL je zaključana. I neće to promjeniti.
Na Vip sam išao u trenutku kad je Optima bila u predstečaju, HT ju je pritiskao na sv enačine, uključujući "tiraniju" nad paricama i portovima, a to je bilo neizdrživo.
U međuvremenu Optima dio HT grupacije, na HT infrastrukturi, integrirana u HT sustav, proglašena najboljim izborom za obrtnike od strane HOK-a itd....
A Vip nazadovao u svakom pogledu.
Razina korisnika 5
Pa koji te vrag tjerao da ideš na Vip onda?

Vrati se na HT i problemi će biti riješeni.

Hm..... Nešto mi pade na pamet, sad kad si to napisao.

Možda taj ruter ne podržava vdsl, to bi mogao biti uzrok problema, no opet to bi tehničar morao znati.

Kad imaš vdsl brzine adsl ruter je potrebno zamijeniti.
Razina korisnika 3
Barem sam od HT-a dobio u 12 mjesec potpuno novi kabel, koji podržava VDSL, i to kvalitetniji kabel, direktno od razvodnog ormarića do kutije na zidu, pod zemljom, bez prekida.
Razina korisnika 5
Ista stvar je i sada.
Tvoje dobre parice dobio je netko drugi, jednostavno su te prespojili na centrali.

I to mi je sasvim logično.

Najbolje parice i uslugu HT će dati svojim korisnicima, a ostale će dati Vipu i ostalima.

Zašto bi ih dao Vipu?
Razina korisnika 3
Optima je imala problema u trenutku kad je bila predstečajna nagodba i kad je HT trebao ući u vlasničku strukturu. Tad su ih špotali na svim razinama, osobito na korisničkoj, gdje su korisnicima Optime radili spačke na infrastrukturi i paricama. Tako je bilo i meni, jednostavno su moju dali drugome, provjereno.
Zato sam otišao, ali Optima nikad nije ni radila problem, nakon 20 dana su sami, bez mog traženja poslali dopis da slobodno promjenim operatera.
Vip čini sve da zagorča život korisnicima. Pa čak su i dobar Bnet srozali, brzinama i cijenom, te ponudom.
Razina korisnika 5
Ne znam zašto si odabrao ovu temu, ali nema veze, dobro je za usporedbu.

Ono što je žalosno ali istinito kažeš da je na Optimi bilo sve ok, vrati se na Optimu bit će i dalje sve ok, problemi će nestati, Optima je dio HT-a sada, nije uvijek bilo dobro niti na Optimi.

Moja HT vdsl brzina je 20,56 download, 1,76 upload. I nemam nikakvih problema, veza stabilna, wifi dobar, ne puca.

Vrati sr na HT i imat ćeš najbolju uslugu, a probleme rješavaju brzo i učinkovito čak i nedjeljom, jer je mreža njihova, jer brinu za svoje korisnike, jer oni to mogu.

Vip i ostali koji nisu dio HT grupe a koji koriste HT-ovu adsl infrastrukturu i koji reklamiraju trio uslugu Vip trio su za mene bedaci, jer su ušli u utrku u kojoj ne mogu pobijediti.

Na ovaj način imaju nezadovoljne korisnike a HT ih vraća sebi i opet je broj 1 daleko ispred svih, HT ulijeva sigurnost i stabilnost i još k tome su i povoljni cijenom osobito za stare korisnike koji dugo godina imaju uslugu/usluge u HT-u, osobito za one koji imaju sve usluge.

Vip treba ulagati u svoju infrastrukturu, zaboraviti na adsl i otpilit HT, a ne im podilaziti i raditi im usluge.

Vip adsl fiksna trio...je unaprijed izgubljena utakmica i ne treba je više niti igrati.
Razina korisnika 3
Evo, predao sam zahtjev HAKOM-u.


Razina korisnika 3
Da ne bi Vip tvrdio da je do preglednika ili wifi prilagodnika, spojio sam se preko 4G mreže s mobitela (Vipnet). Rezultat u prilogu.

Dakle, fiksna Vipnet usluga je neispravna, odnosno uglavnom je uopće nema.


Razina korisnika 3
Upravo sam sve ovo gore navedeno, zajedno sa fotkama poslao u SZK. Trenutno pišem dopis HAKOM-u.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bilo bi komično da nije tragično...
Razina korisnika 3
Ovako, čovjek je bio, pokušao se spojit na Huawei od Vipa koji je kod mene doma, ali mu je pristup onemogućen. Čovjek šokiran, jer u svim mrežama koje ga zovu za dijagnostiku (a ima vlastitu firmu, pa servisira nekoliko mreža) može pristupiti ruteru.
Nazvao on u Zagreb i onda su mu oni softverski dali pristup. Također je iz torbe izvadio H1 ruter, neku zvjerku, jer s njim emože napraviti cjelovitu dijagnostiku. I naravno mjerne instrumente itd.
Ono što je on ustanovio jest: puna propusnost parice je 15 mbps, a Vip pušta samo 8mbps.
Za IPTV mi Vip također pušta samo 4 mbps. Serviser tvrdi da gdje je god bio na drugim mrežama ide 5mbps.
Ja to kao prijašnji korisnik Optime potvrđujem jer sam imao 5 za IPTV.
Pitao ih je da puste više signala, ali oni to ne žele. Naravno, on je objašnjenje čuo, ali mi ga nije kazao.
Međutim, neslužbeno sam čuo: to je sve zbog ekonomije i novaca...

Dupliranje mreže nije uspio rješiti niti zna zašto je tako.
Ne zna ni zašto puca slika i zamrzava se.
Ispred njega je na tv ekranu pisalo: No internet connection!

Zanimljivo, dok je on razgovoarao sa SZK u Zg, jačina WiFi signala je bila full, imam aplikaciju za mjerenje. Divota za vidjeti, cijeli ekran pun lijepih zelenih crta koje sežu u visine preko 4mbps pa i do 7 - 8.

Kad je mjerenje završilo, serviser otišao, rezultat mjerenja vam prilažem slikovno.





Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da čovjek ima malo dugačak jezik 😉 teško da nema tehničara po Splitu, sigurno ima koji i diljem Kaštela... Druga je stvar što možda imaju pun raspored pa je on eto jedini slobodan... Kad bolje razmislim prije on dođe do tebe iz Imotskog nego netko sa Spinuta hahaha je, tako je, hoćemo više taj most 😉
Razina korisnika 3
Jutros me zvao tehničar Vip-a. Čovjek stiže čak iz Imotskoga u Kaštela, jer Vip nema ovdje tehničara.... Vrlo zanimljivo 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Javljaj nam napredak, baš si zapeo u začaranom krugu... 😞
Razina korisnika 3
Ja sam ogorčen Vipom! Već više od mjesec dana traju intezivni neprestani problemi. Poslao sam desetine prigovora mailom
Službi za korisnike, također i višestruke pozive službi. Do sada su mi već dva puta slali novi Albis prijemnik, također ovo je treći ruter koji su mi poslali, non stop me muljaju, kao nešto namještaju, ali uporno sugeriraju greške kod mene.

WiFi signal konstantno ima gubljenje, odnosno često ga uopće nema. Da bi otklonili bilo kakvu spekulaciju, moram napomenuti, gdje god sam ja do sada putovao, a prosle godine u Ljubljanu, Crnu Goru, nekoliko puta u Zagreb, te u raznim hotelima, restoranima i na raznim WiFi davateljima usluge; te nigdje nikada nije bilo problema, svuda i laptop i mobitel rade besprijekorno bez gubitka signala. Dakle, signal gubim samo na kućnoj instalaciji.

Također mjereno raznim programima i WiFi analyzerima, najčešći rezultat je: unstable internet connection. S druge pak strane, obavijest na mobitelu "no internet connection" je svakodnevna pojava, dok prelaskom na mobilnu mrežu taj isti mobitel radi.
Dalje, pucanje i smrzavanje TV slike, a najgore je nemogućnost korištenja usluge "Pogledaj od početka", kad se slika totalno rasterizira a zvučnik samo "škrguće". Višestrukim prebacivanjem s kanala na kanal, te ponovnim pokusajima, nakon nekoliko minuta gubljenja živaca, slika se vrati. Također se dogodi da ni paljenje i gašenje Albisa ne pomaže jer i nakon toga sliku treba čekati duži period da se sve konfigurira.

Kad je pak riječ o računalu, onda ni gašenje i paljenje routera ne pomogne. I kad postoji veza, onda se stranice teško učitaju, a svako malo je na ekranu "no internet connection".
Najluđe je što ja imam ispred sebe zamrznutu sliku i piše "streaming error 5", a lik me zove iz SZK i tvrdi: "Pregledao sam sve vaše kanale i imate sto posto signal." I tako uvijek nešto muljaju.
Ja se spojim na sučelje rutera i čitam errore i koliko ih ima, a lik mi tvrdi:"Ne, kod vas nema ni jedan error"???!!!
Poslao sam od 11.01 do sada 24 maila prigovora SZK. Višestruko puta ih zovem, fotkam tv ekran, screenshoot mobitela itd, sve im ja to šaljem. Poslao sam im i zahtjev za prijevremeni raskid bez naplate. Nakon svega me nazove djelatnik SZK i kaže:" Meni je žao što vi trpite sve to, ali to nije dovoljan razlog da vas ja pustim bez naplate???!!!"
Kao, "mora" doći tehničar Vip-a, jer jedino on "može" kazati da se ne može otkloniti kvar, a moguće da on "nešto" pronađe u kući, pa da se stvar riješi.
Pitao sam: "A što ako to vi npr slučajno rješite, i opet traje pola dana samo i nastave se smetnje?!"
Odgovor:"A onda ćemo vas valjda pustiti....????"
I sad, ja čekam tog nekog tehničara.
Međutim, ujutro šaljem svu prepisku i sve njihove bezobrazne, zlonamjerne, obmanjivačke i muljatorske odgovore HAKOM-u.
Pa da vidimo što će biti.
I da, sigurno ću povući najmanje 100-ak brojeva sa sobom iz Vipnet mreže samo ako me ne otpuste. Ljudi su već spremni otići.



Razina korisnika 5
To je dobra cijena @robogo ali nije standardna, očito imaš dodatni popust.
Nikakav popust. Kako mogu imati popust kad nemam ni UO ni ništa drugo?
Razina korisnika 5
To je dobra cijena @robogo ali nije standardna, očito imaš dodatni popust.

Brzinu od 10 Mbit imam i ja na HT-u, ali kako @sunasce kaže nije baš dovoljna....

Kad spojim računalo putem wifi-a na T-Mobile 4 G mrežu, to je prava stvar.

Ono što me odbija od Iskona je 72 sata za otklanjanje kvarova, a ako kvar nastane u petak, moguće je da tehničar izađe u utorak.
HT je za svoje korisnike predobar, ali ovo sa Iskonom pa i drugim članicama HT grupacije je smiješno.

Vip ima najlošiju trio ponudu pa čak i po 205 kn. Brzina interneta 2-4 mbit te 40-tak kanala u osnovnom paketu je stvarno smiješno...

Puno bolja Vip opcija je uzeti VipSat i onaj njihov homebox nego trio paket putem HT infrastrukture.

HT je bio i ostaje broj jedan po pitanju fiksnog interneta, televizije, telefona, ali i svih ostalih popratnih usluga, od SZK do tehničara, te otklanjanja kvarova, pa čak i brzinom rješavanja reklamacija.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kad se razmaziš na kabelu sa minimalno 50, 10 ne bi ni da ti džabe poklanjaju
Razina korisnika 5
To na parici?
HT bakar, da.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To na parici?
Razina korisnika 5
Iskon 10 Mbit flat za 160 kn bez UO.

Meni OK.
Razina korisnika 5
Da nemam drugog izbora uzeo bi nešto od paketa koji nemaju ugovornu obvezu, imaš Iskon, Optimu i H1 telekom..zadnja dva su jača po tom pitanju, pa ako bude problema lako odeš.

Mislim da ću i ja prijeći na paket bez ugovorne obveze kod Magic telekoma (lokalni operater), veze bez obveze su sad u modi pogotovo kad ne trebaš mobitel / disk i druge điđe koje nude za ugovor (ako nude) 🙂

Odgovori