Riješeno

Dolazak računa i nakon raskida homebox-a

  • 14 December 2018
  • 1 odgovor
  • 559 pregleda

Pozdrav.
Krajem lipnja sam prešao s T-coma na VIP uzevši homebox . S obzirom da mi je dat privremen telefonski broj , a moj stari nije prenesen nekih 40-ak dana zatražio sam prvo telefonskim putem a kasnije i putem maila prijevremeni raskid ugovora zbog neispoštovanih ugovornih obaveza prema meni kao korisniku.
To je s razlogom prihvaćeno te mi je rečeno da imam platiti tri računa za 6-i , 7-i i 8-i mjesec što sam nekako prihvatio jer su za ta tri mjeseca računi bili svaki po 75 kuna ( kao imao sam uslugu od kraja lipnja do sredine kolovoza ).
I računam ja nakon tolikih telefonskih poziva i mailova ja to rješio kad meni A1 šalje čestitku za Božić , račune za 9-i i 10-i mjesec za homebox u iznosu od 481,77 (241 svaki ).
Od kada računi za rujan i listopad dolaze na naplatu u prosincu uopće ?
Što da radim sa ta dva računa ?
Molim savjet
icon

Najbolji odgovor od relativity 14 December 2018, 15:38

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 6
Bedž +4
Jedini konstruktivni savjet koji ti mogu dati je da napišeš prigovor i čekaš odgovor. Ukoliko je njihova pogreška, moraju to uvažiti i stornirati račune što sam siguran i da će napraviti. Jedino moraš biti strpljiv prilikom čekanja na odgovor kada podneseš prigovor.

Odgovori