dakle u 11/2018 s A1 dogovorim telefonski produljenje ugovora na 24 mj DUo pake sa brzinom neta do 20Mb/s, nakon 20 dana dobijem sms poruku da mi je puštena nova usluga.
Izmjerim brzinu pušteno mi je 10 Mb/s što nije niti propisanih 70% utvrđenih Pravilnikom o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (HAKOM).
Zovem službu za korisnike A1, kažu mi da sam ja tražio 10 Mb/s i da sam toliko dobio (?!), kako nisam bio zadovoljan odgovorom upute me dalje kroz šumu službe za korisnike na odjel prodaje gdje mi je rečeno da moja parica propušta samo 10 Mb/s. Kako živim u manjoj novoj zgradi sa par stanova i sve stanare poznajem osobno, napravim spajanje kod dvoje koji su na paricama i gle čuda njiove parice propuštaju famoznu teoretsku brzinu od 20 Mb/s (jedan Tcom jedan A1 korisnik).
Nakon toga uputim pritužbu za kvarom na mail službe za korisnike jer očito se radi o ''kvaru'' a ne nepoštenoj trgovačkoj praksi te sad čekam odgovor.
U iščekivanju zakonski propisanog roka za otklanjane kvara temeljem gore navedenog pravilnika imam pravo na umanjenje mjesečnog računa(''....U slučajevima prijavljenih i utvrđenih kvarova duljih od 24 sata, operatori će korisniku uvijek morati ponuditi umanjenje računa ili drugi vid obeštećenja, bez potrebe za ulaganje prigovora na iznos računa...'') , jer u suprotnom bi proizašlo da su mi namjerno pustili manju brzinu iako su bili u mogućnsoti pustiti ugovorom definiranu .
Po dobivenom odgovoru postavljam update teme,
Lp
Najbolji odgovor od Gorlock
Pogledaj original