Riješeno

A1 Sekretarica

  • 21 February 2021
  • 7 odgovora
  • 349 pregleda

Danas sam potrošio 100GB u Homebox tarifi i 5 minuta nakon toga od 6 UJUTRO me zove na telefon ova automatska poruka da sam potrosio svih 100 gigabajta(to znam i sam jer imam program koji mi pokaze kad sam ih portosio),ali problem je sto me zove svako 5 do10 minuta. Dali se može onemogućit to da me ne zove ta automatska poruka koja me ko budalu posjeća “da sam potrošio svih 100GB”. Ja normalan poziv telefonom nemogu obaviti a da me ta poruka ne prekine. Molim vas ako je neko imao ovakvih dosadni problem neka mi kaže što mi je činiti?

icon

Najbolji odgovor od A1_Stella 22 February 2021, 14:28

Pogledaj original

Odgovora 7

Jesi li probao reći HALO ili ispustiti bilo kakav glas kada se javiš na taj poziv?

Gukni u slušalicu i preslušaj najavu do kraja.

Ako to ne pomogne onda ih zovi.

Razina korisnika 3
Bedž

Najbolje da je još pozove i na kavu..

Možda i to.

Ili neka i dalje sluša kada ga zove.

Jesi li probao reći HALO ili ispustiti bilo kakav glas kada se javiš na taj poziv?

Gukni u slušalicu i preslušaj najavu do kraja.

Ako to ne pomogne onda ih zovi.


Pajdo moj provao sam to 100 puta i opet se desava. neman nerava slusat jedno te isto 100 svako 5 minuta

Razina korisnika 4
Bedž +1

Zbilja… Dok sam bio na Homeboxu znao sam dobrano prekoračiti limit od 200GB (100+100), ali nikad nisam dobio ikakvu obavijest, niti je brzina padala.

Razina korisnika 3
Bedž +1

E Lovre cuj samo da znaš potrošio si 100 gb. Toliko od mene😎

@Lovre Mamuzic pozdrav, najavu je potrebno preslušati do kraja kako bi se obustavilo daljnje pozivanje. Govorni automat jedino na taj način prepoznaje kako je obavijest zaprimljena. Nismo ih u mogućnosti u potpunosti izgasiti.

Odgovori