Riješeno

A1 homebox Daruvar kvaliteta

  • 18 September 2022
  • 7 odgovora
  • 162 pregleda

Od 16.09.2022.  moj i homebox mnogih korisnika koji su u zapadnom dijelu Daruvara se svako malo diskonekta i ponovo konekta. Da ne govorim o frustraciji u remote radu, koji je postao nemoguć. Agent A1 me informira da su u tijeku “radovi na mreži”, bez informacije o procjeni završetka. Može li mi netko dati više informacija ?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 21 September 2022, 15:31

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @Alibaka ! Žao mi je ako postoje poteškoće prilikom korištenja Homebox usluge. :( Možeš li nam poslati privatnom porukom u inbox svoje podatke (puno ime i prezime, OIB, adresu korištenja usluge i kontakt broj) kako bismo za tebe mogli napraviti provjeru i učiniti sve što je potrebno radi otklanjanja narušenosti kvalitete?  :) 

 

Poruku možeš poslati ovdje.

(obrisano radi zaštite podataka)

A1_Mislav

 

i još molim da mi se ne šalje mail subjecta “Hej Mario, svoje mjesečne račune primaj online”, jer je usluga akrivirana. Hvala.

 

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @Alibaka. Radi zaštite tvojih osobnih podataka morao sam obrisati sadržaj koji si poslao na ovome zidu. Zamolio bih te da nam podatke pošalješ privatnom porukom ovdje kako bismo mogli doći do rješenja. :) 

(obrisano radi zaštite podataka)

A1_Mislav

 

 

Dakle, očigledno homebox ima problema s vlagom. “Radovi” na sustavu su držali vodu dok je bilo suho. Danas su brzine 10x manje, veza je nestabilna. Dočim mobiteli rade OK. Mislim da će homebox u ropotarnicu povijesti. Ekipa, žao mi je , ali ovak više ne ide … Da li mi možete usput dati informaciju da li je Router otključan , ili može koristiti samo A1 SIMove ?

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Router je otključan samo upišeš APN operatera kojeg ćeš koristiti

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Alibaka Uvijek nam se možeš obratiti privatnom porukom kako je Mislav pojasnio da bismo individualno pristupili provjeri usluge koju koristiš.

Odgovori