Riješeno

5G internet ne radi baš najbolje

  • 23 June 2022
  • 10 odgovora
  • 3160 pregleda

Pozdrav, forume!

Prije nekih mjesec dana prešli smo na 5G pokućni internet. Tehničari su došli i instalirali su uređaj na kući za primanje signala. Prvih dana sve je radilo, no onda su se počeli javljati problemi.

Skoro svaki radni dan između 17 i 18 sati bi nestajalo interneta, dakle WiFi postoji, ali nema internet veze (na uređajima piše nešto tipa “Connected, no Internet”. Zvao sam službu za korisnike te sam s njima nekoliko puta prolazio standardnu proceduru raznih provjera i ponovnih pokretanja. To nije riješilo situaciju. Nakon što sam nekoliko puta zvao, jedan od službenika je rekao da će poslati tehničare da provjere situaciju.

Tehničari su bili, sve su provjerili, što se njih tiče, sve je u redu, a tada je internet radio. Bio sam i u prodajnom mjestu, pričao sam s njima, no oni mi nisu mogli pomoći. Ono što su rekli je da je vjerojatno problem u tome da je to vrijeme kad ljudi dođu s posla i zato intenzivno koriste internet i tako je internet preopterećen.

Predložili su da u postavkama smanjim frekvencije na 4G, ali to moj uređaj ne može.

Predložili su i da pišem žalbu u nadi da mi se smanji račun ili da se nešto drugo pokuša dobiti jer mi internet naprosto ne radi pola dana, a preko vikenda i više. Tražio sam adresu za pisanje žalbe, ali nisam našao

Ali najgori problem u tome je što onda spadnem na korištenje hotspota sa svojeg mobilnog uređaja koji jednostavno nema tarifu koja je adekvatna za trošenje na računalima, a ne želim neku skupu tarifu zato što mi ne radi internet doma.

Trenutno imam račun. Da ga platim ili da pričekam s plaćanjem dok se situacija ne riješi?

Molim vas da mi predložite rješenje:

  • kome i kako napisati žalbu
  • kako osigurati stalnu internet konekciju
  • je li moguće dobiti “poklon prometa” na mobitelu kako bih si mogao napraviti hotspot

Prihvaćam i pomoć za sve ostalo što vam padne na pamet u mojoj situaciji.

Unaprijed hvala svima.

icon

Najbolji odgovor od mavukov 27 June 2022, 12:56

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +4

Imaš u postavkama sučelja vanjske jedinice  koju mrežu hoćeš koristiti 4G ili 5G

Razina korisnika 4

 

Pozdrav!

Hvala daworin i mavukov na odgovorima. Prema sučelju iz priloženog screenshota čini mi se da nemamo iste uređaje. Moj uređaj je Fritz!Box 7530 i ni u kojem meniju nema sličnog izbornika. Najbliže što imam je ovo prikazano na screenshotu, ali u tom padajućem nemam tih opcija.

Ne znam jedino jesam li ja možda pristupio krivom uređaju, tj postoji li drugo sučelje za vanjsku jedinicu? Ako da, kako mogu pristupiti njoj?

Hvala.

Razina korisnika 4

Upiši adresu 172.20.168.1   to je ulazak u Askey 6300.

Uspio sam promijeniti na 4G i to je sad uspješno privremeno rješenje dok ne radi internet. Hvala na pomoći.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kolke uopće dobivate brzine na tim 5G uslugama?

Razina korisnika 4

Outdoor internet 5G,200/50 Mbps.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Mobilne usluge preko 1Gbps

Razina korisnika 6
Bedž +6

Outdoor internet 5G,200/50 Mbps.

Preloše za 5G, toliko dobijem na 4G ko iz šale na PC-u spojen na mob preko najobičnijeg usb kabla. Na samom mobu ide i do 330 mbps…

Razina korisnika 4

Svatko si bira ono što mu paše i treba!

Odgovori