Pozdrav, forume!
Prije nekih mjesec dana prešli smo na 5G pokućni internet. Tehničari su došli i instalirali su uređaj na kući za primanje signala. Prvih dana sve je radilo, no onda su se počeli javljati problemi.
Skoro svaki radni dan između 17 i 18 sati bi nestajalo interneta, dakle WiFi postoji, ali nema internet veze (na uređajima piše nešto tipa “Connected, no Internet”. Zvao sam službu za korisnike te sam s njima nekoliko puta prolazio standardnu proceduru raznih provjera i ponovnih pokretanja. To nije riješilo situaciju. Nakon što sam nekoliko puta zvao, jedan od službenika je rekao da će poslati tehničare da provjere situaciju.
Tehničari su bili, sve su provjerili, što se njih tiče, sve je u redu, a tada je internet radio. Bio sam i u prodajnom mjestu, pričao sam s njima, no oni mi nisu mogli pomoći. Ono što su rekli je da je vjerojatno problem u tome da je to vrijeme kad ljudi dođu s posla i zato intenzivno koriste internet i tako je internet preopterećen.
Predložili su da u postavkama smanjim frekvencije na 4G, ali to moj uređaj ne može.
Predložili su i da pišem žalbu u nadi da mi se smanji račun ili da se nešto drugo pokuša dobiti jer mi internet naprosto ne radi pola dana, a preko vikenda i više. Tražio sam adresu za pisanje žalbe, ali nisam našao
Ali najgori problem u tome je što onda spadnem na korištenje hotspota sa svojeg mobilnog uređaja koji jednostavno nema tarifu koja je adekvatna za trošenje na računalima, a ne želim neku skupu tarifu zato što mi ne radi internet doma.
Trenutno imam račun. Da ga platim ili da pričekam s plaćanjem dok se situacija ne riješi?
Molim vas da mi predložite rješenje:
- kome i kako napisati žalbu
- kako osigurati stalnu internet konekciju
- je li moguće dobiti “poklon prometa” na mobitelu kako bih si mogao napraviti hotspot
Prihvaćam i pomoć za sve ostalo što vam padne na pamet u mojoj situaciji.
Unaprijed hvala svima.
Najbolji odgovor od mavukov
Pogledaj original