Riješeno

ZTE 283+ dyndns i otvaranje portova

  • 21 January 2017
  • 74 odgovora
  • 21139 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 8 odgovora
kako postaviti podatke dyndns i otvoriti portove za video nadzor i gdje je to u zte 283+
icon

Najbolji odgovor od A1_Silvio 21 January 2017, 19:30

Pogledaj original

Odgovora 74

Evo nasa sam kako rijesit problem , ipak je do vipa . Nakon sto se vlasnik firme izvikao na sluzbu koja uporno odbija pustit portforward za kamere bez obzira sto je predan nalog skoro pa 1Mjesec U postavkama routera ostaje statika od vipa i adapteru
IPV4 ADRESA 100.PA DALJE to nam pokazuje da smo iza nata . Nakon kratke školice sluzbenicima koji su napokon popustili ili se netko nasao da zna sta radi sada je sve ok ...Nat je pusten i dodjeljena ne odma javna ip adresa 212 pa dalje .
Luka ako ti treba admin za konfiguraciju bilo kojeg modema mozes dobit na email adresu privatnu jer smatram da to nije za forum.
Što se tiće T-coma bilo koji modem za sredit portforward treba meni 5 min ....
Razina korisnika 1
Izgleda da gomili ljudi ne radi port forward na homeboxu, pitanje je treba li čekati da nam istekne ugovor kako bi potražili rješenje ili će vipovci ipak mrdnuti guzu. 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Postoji već tema, možda pomogne.

Link
Razina korisnika 7
Bedž +3
@fakin - jesi razgovarao sa djelatnik(c)om iz SZK ili baš pratio putanju i razgovarao s tehničarom? Pretpostavljam da si razgovarao sa nekom neupućenom studenticom koja je zaprimila i proslijedila dalje problem...
Razina korisnika 7
Bedž +3
@fakin - Poanta je u tome da ako zoveš zbog tehničkih problema, prati putanju do tehničara. Ako zoveš zbog reklamacije računa, zovi u uredovno vrijeme i prati putanju do teta za reklamaciju računa. Ako ostaviš problem u zraku (objašnjavajući vjerojatno nekoj studentici koja se javlja u root-u broja SZK), sve što ona/on može je zapisati i poslati dalje za to određenim službama a to zna potrajati (otprilike kao da se naručiš i čekaš par dana doktora opće prakse čisto da ti ispiše uputnicu za specijalistu kod kojeg se trebaš naručiti za par mjeseci). Ako pišeš mail, očekuj odgovor u prosjeku od 12-15 dana jer u tom zakonskom okviru se trebaju očitovati (nije do VIP-a nego do Zakona).

Da se ne ponavljam, korisnika (i brandova) je sve više i sve teže će biti ispoštovati rokove i zadovoljiti i riješiti sve probleme trenutno pa ako se ne promijeni politika predviđam i dalje pljuvačinu i probleme.
@joka
molim te provjeri pa javi koju vanjsku IP adresu dobivaš kada si spojen na internet.
Drago mi je da smo riješili ovo.
Samo da ostatak ekipe vidi u čemu je bio problem.
Iz ovoga je vidljivo koliko je teško rješavati nekakve probleme putem foruma.
Potrebno je napraviti provjere ovisno o 'nekim' parametrima koje se ne mogu vidjeti iz posta onoga tko ima problem.
Ovdje je konkretno bio problem u tome što je Homebox pri spajanju dobivao privatnu IP adresu.

Bitno je da svatko prijavi tehničku poteškoću Službi za korisnike i tada se lakše odrade neke stvari.

Isto tako, zamolio bih da se pripazi pri otvaranju novih tema. Sada imamo već nekoliko tema sa gotovo istim naslovom, a to nikako ne pomaže novim članovima niti je svrha ovog foruma da svatko napiše svoj problem u zasebnoj temi.
Evo i ovo je riješeno.
I na kraju ispada da se prvo ide optuživati nekoga i nešto, a sasvim bez opravdanja.
Iz Fakinovog slučaja je teško sada zaključiti tko ispada nekvalificiran i dezorijentiran.
Bok,

navedena opcija dostupna je na verziji softvera koja završava sa B03.
Ukoliko nemaš tu verziju potrebno je preuzeti novu verziju softvera koja to omogučava:

Zadnja inačica firmware-a završava sa "B03" a može se preuzeti na sljedećem linku: http://www.vipnet.hr/podrska/uredjaj/-/device/topic/500000000008966

Nakon toga u postavkama:
Postavke -> DDNS -> odabrati opciju Uključi
te podesiti potrebne postavke
Razina korisnika 1
BO3 POSTAVIO GDJE TI JE TA POSTAVKA NIGDJE JE NEMA
Razina korisnika 1
firmware B01 NIJE SE PROMJENIO
Razina korisnika 1
software version CR_VIPNETHRMF 283PLUSV1.0.0B03
firmware version BD_ZM8630V1.0.0B01
SA LINKA MIJENJA SOFTWARE JEL TREBA SKINUT FIRMWARE I GDJE AKO TREBA JEL NIJE NA LINKU
Razina korisnika 1
IMA SAMO DMZ I MOGU POSTAVITI IP ADRESU DDNS ENABLE NIGDJE
Razina korisnika 1
imaš hrvatski firmware modem koji je meni dan u vašem predstavništvu je na engleskom i ima t-com sučeljesa vašom registriranom karticom
Razina korisnika 1
modem na plastici i kutiji ima vašu oznaku ,sim kartica vaša VIP zaključana, slanje -primanje podataka katastrofa u kb, firmware-sučelje T-com ,a zbog toga je i uzet jer t-com sučelje ne podržava ddns,njihovi servisi ili ne znaju ili neće da pomognu, na kraju u vašoj poslovnici je nekog nazvao i rekao mi da dodjem sutra da zamjeni ako dodju novi sa vašim sučeljem, da na djelu ulice gdje treba biti instaliran ima žica riješio bih problem odmah ovako natezanje traje danima jer nemate administratora s kojim možeš riješiti probleme u 5 minuta, komplicirate stvari koje nisu komplicirane a tvornica ih predvidjela no ne mogu se naplatiti pa ih se na razne načine pokušava uskratiti korisnicima.
Razina korisnika 1
Radi sve na vip-ovom modemu na istom od t-coma ne jer su promjenili i izbrisali u svom programu i otvaranje portova i preusmjeravanje adrese na portove i mogućnost upisa ddns podataka dakle nisu mi jasni t-com mudrijaši ,a problem sa vip-ovim modemom nije bio nego tražilica zapamti ulaz u modem od t-coma a pošto sam njihov prije otvarao nije mi pokazivao vip program nego t-comov, riješenje da ništa ne brišete uđete u sučelje preko druge tražilice. POZ!!!!!

vezano za probleme ranije navedene ,
Razina korisnika 1
lukavinkovic4@gmail.com ,t-com modem zte mf 283+, hvala unaprijed!!!
Kod nadogradnje firmwera garancija se gubi ?

te za nadogradnju koji su pristupni podatci

jer user i zadnjih osam kodova ne rade nema opcije za nadogradnju ?
Najjednostavnije je sljedeće rješenje s obzirom da portforward u zadnje vrijeme se zabranjuje iz sigurnosnih razloga .
Recimo crypto virus jako često ide preko tog na primjer otvoriš port 3389 onda staviš po mogućnosti lozinku 123456 ili takvo što , što je idealno za programe koji se bave brutforce kodiranjem.
Tvrtke poput vipa , optime , metroneta , trebaju zahtjev i vašu suglasnost oko tog jer u tom slučaju odriče svoje odgovornosti a prebacuju na vas. Može se dobiti ali je duzi put za riješavanjem i ima malo papirologije.


Jednostavni put je
Mikrotik
http://www.mikrotik-hrvatska.com/routerboard-hex-poe-rb960pgs-p-841.html Nabavi ga tu .'

Otvoriš sam sebi port možeš vpn ili remote uslugu .
Luka ili Korisnik:
ako nije problem pošaljite i meni na mail jer imamo isti ili vrlo sličan problem.
mojsecurity@gmail.com
Hvala unaprijed.
Bok!

Na Homeboxu ZTE 283+ je moguće otvaranje portova unutar korisničkog sučelja rutera (192.168.0.1). Putanja je : Postavke/Firewall/Prosljeđivanje priključka.

Potrebno je popuniti parametre (IP, domet porta, protokol te komentar) te kliknuti na Primijeni.


Dali onda ne trebam nikake programe... Npr port upisem u postavke servera i bilo ko se moze spojiti na taj serveR?
I kada to napravim, dali ce rutera trebat ugasit/upalit?
Bok Patrik,
Pod IP upisuješ IP adresu računala za koje otvaraš port. Pod Port upisuješ port koji želiš otvoriti, Ostalo upisuješ po želji. Nije potrebno gasiti/paliti uređaj.

Nadam se da će ti pomoći ovo :)


Hvala :)))) Napokon ne moram placati za te usluge 😃
Razina korisnika 2
Bok,

navedena opcija dostupna je na verziji softvera koja završava sa B03.
Ukoliko nemaš tu verziju potrebno je preuzeti novu verziju softvera koja to omogučava:

Zadnja inačica firmware-a završava sa "B03" a može se preuzeti na sljedećem linku: http://www.vipnet.hr/podrska/uredjaj/-/device/topic/500000000008966

Nakon toga u postavkama:
Postavke -> DDNS -> odabrati opciju Uključi
te podesiti potrebne postavke


Bok,
Ima novi firmware u DDNS "No-Ip.com" ?
Ima Homebox Turbo javnu IP adresu?
Havla za otgovor
Jorgos - Češka
Razina korisnika 2
Nisam imao strpljenja više čekati na povratni poziv, nazvao službu za korisnike i ovaj put problem riješili u deset minuta.
Vanjski pristup opet radi i nadam se da će opet potrajati neko vrijeme da radi bez problema.

bok SL2,
imam isti problem kao i ti. do prije 10 dana sve je bilo OK. sad vidim na DDNS računu javnu IP 31.45.xxxx ali IP u modemu nažal ne mogu provjeriti, jer do prolječe nisam u Hrvatskoj. ping na 31.45.xxx isto sad ne radi, samo IP kamera šalje slike. gdje je problem i kako ga rješiti iz inozemstva.
unaprijed hvala za savjet tebi i VIP_Marku
jorgos@mybox.cz

Odgovori