Riješeno

Zašto toliko moram čekati na aktivaciju Homebox

  • 15 Travanj 2017
  • 3 odgovora
  • 655 pregleda

Uzeo sam vaš Homebox dobio ga jučer na adresu.Usluga mi još nije aktivirana zovem vašu službu oni kažu tek poslije uskrsa.Zašto ste mi ga onda jučer dostavili ako još ne mogu dobiti uslugu?Otkazo sam svoj stari internet zbog vas, sada bi ja trebao zahvaljujući vama biti cjeli Uskras bez interneta.Nismo još ni počeli suradnju već vidim amaterizam..???
icon

Najbolji odgovor od acer112 16 Travanj 2017, 10:04

Čekaju da se tvoji potpisani papiri vrate natrag u VIP. Da, izrazito loša praksa, uređaj bi se trebao moći aktivirati pozivom službi za korisnike, ili bi sa Overseasom trebalo dogovoriti da odmah šalju scan potpisanog ugovora nekim elektroničkim putem. Na kraju krajeva, ako ja uređaj imam kod sebe ne znači li to već da sam potpisao ugovor jer kako bi mi lik iz Overseasa drugačije dao uređaj? Dakle, tom logikom zaista ne vidim problem da se uređaj šalje već aktivan ili da se sam aktivira prvim pozivom. Eventualno neku zlouporabu koja bi se mogla desiti kod 2% slučajeva bi VIP kao operater trebao preuzeti na sebe kao rizik poslovanja. Sve u svemu na samom početku kod korisnika stvarate veliko nezadovoljstvo i ne shvaćam da sami to ne vidite. Prvo se 5 dana natežeš sa Overseasom da uopće dobiješ uređaj (dolaze krivo, pa ne mogu u ovom terminu, ne mogu u onom), onda još 5 dana sa SZK da ti to aktiviraju. Da ne govorim da sam korisnik kad dobije uređaj niti ne zna da on nije aktivan pa se 2h nateže sa svime i gleda zašto ne radi (misli da je nešto krivo spojio), o nekoj obavijesti da će proraditi tek za 5 dana ni riječi. No bitno da se zato na samim VIP stranicama webshop reklamira kao "ako vam se žuri" opcija, te da "šalju sve odmah isti dan". Tuga i smijeh.
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 6
Čekaju da se tvoji potpisani papiri vrate natrag u VIP. Da, izrazito loša praksa, uređaj bi se trebao moći aktivirati pozivom službi za korisnike, ili bi sa Overseasom trebalo dogovoriti da odmah šalju scan potpisanog ugovora nekim elektroničkim putem. Na kraju krajeva, ako ja uređaj imam kod sebe ne znači li to već da sam potpisao ugovor jer kako bi mi lik iz Overseasa drugačije dao uređaj? Dakle, tom logikom zaista ne vidim problem da se uređaj šalje već aktivan ili da se sam aktivira prvim pozivom. Eventualno neku zlouporabu koja bi se mogla desiti kod 2% slučajeva bi VIP kao operater trebao preuzeti na sebe kao rizik poslovanja. Sve u svemu na samom početku kod korisnika stvarate veliko nezadovoljstvo i ne shvaćam da sami to ne vidite. Prvo se 5 dana natežeš sa Overseasom da uopće dobiješ uređaj (dolaze krivo, pa ne mogu u ovom terminu, ne mogu u onom), onda još 5 dana sa SZK da ti to aktiviraju. Da ne govorim da sam korisnik kad dobije uređaj niti ne zna da on nije aktivan pa se 2h nateže sa svime i gleda zašto ne radi (misli da je nešto krivo spojio), o nekoj obavijesti da će proraditi tek za 5 dana ni riječi. No bitno da se zato na samim VIP stranicama webshop reklamira kao "ako vam se žuri" opcija, te da "šalju sve odmah isti dan". Tuga i smijeh.
Moja iskustva su drukčija. Svaki puta (i prvi puta) pravio sam ugovor u Vip centru i ugovor je bio odmah aktiviran i uređaj dobio i nosio kući. 6 godina ili 3 ugovora i 3 uređaja, platio 9 kn . Dođem kući i HB radi 🙂 PS Sada sam prešao na adsl i imao negativna iskustva sa Overseas - poslali poruku da paket stiže xx.xx dana i sata , a nijh nema - ja čekam kao idiot - ništa , nazovem ih - a oni će meni - pakete šaljemo xx xx dana i sata i strpite se !! odmah sam im očitao bukvicu i rekao - zar je toliko teško napisati još jednu poruku da paket nestiže tog dana , nego onog xx xx dana kasnije ????
Razina korisnika 1
Slazem se. Nigdje ni govora o aktivaciji, sat i pol sam gledao do ceg je. Pa dajte pobogu napisite negdje to da ljudi znaju.

Odgovori