Riješeno

Wifi Homebox

  • 12 Prosinac 2016
  • 11 odgovora
  • 5005 pregleda

Doma koristim homebox i na njega se spajaju 3 mobitela i laptop.

Svi imaju uredno wifi osim mene, piše da mi je spojen mobitel na wifi ali kada otvorim internet javlja da ne može učitati stranicu?

Gasio i palio mobitel
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 12 Prosinac 2016, 15:27

Bok @Cody ,

pokušaj obrisati wifi mrežu svog Homebox-a iz mobitela - opcija "Zaboravi" , ponovno pretraži dostupne mreže i unesi lozinku.
Ako na ostalim mobitelima radi, ne bi trebalo biti problema.
Ako ne pomogne, testiraj svoj mobilet na drugoj wifi mreži.

Pozdrav
Pogledaj original

Odgovora 11

Bok @Cody ,

pokušaj obrisati wifi mrežu svog Homebox-a iz mobitela - opcija "Zaboravi" , ponovno pretraži dostupne mreže i unesi lozinku.
Ako na ostalim mobitelima radi, ne bi trebalo biti problema.
Ako ne pomogne, testiraj svoj mobilet na drugoj wifi mreži.

Pozdrav
Razina korisnika 7
Bedž +3
Također restartiraj Homebox.
Razina korisnika 4
Da ne otvaram novu temu, ali više od 10 dana ima problem, koji sad već lagano živcira,

Sve što koristim od uređaja spajam se putem wifi-a, i tu nastane problem, da jednostavno nekad nema wifi signala ili kada sam na yt ili igram igrice signal se izgubi, pokušavao sam u tim trenucima ući u postavke uređaj ali nisam mogao, nakon 20-30sekundi, proradi i mogu dalje koristiti ali brzina bude jako mala, ali se popravi.

U tim trenucima kada nestane wifi signala, na ruteru lampice sve normalno rade, i nigdje nije zabilježen pucanja veze, jedino ako ovo sa slike ima veze sa mojim gubljenjem signala ili je to sa slike normalno?? Ovo gubljenje wifi signala, dnevno bude X puta.

Trenutna brzina:
Last Result:
Download Speed: 4298 kbps (537.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 11483 kbps (1435.4 KB/sec transfer rate)
Latency: 48 ms
Jitter: 2 ms
15. 03. 2017. 15:58:32
Bok @Kova_sb,

Pretpostavljam da je ovo sa slike ispis potrošnje iz MojVip, i to svakako ne bi trebalo imati veze sa gubljenjem signala/brzine na Homebox uređaju.
Kako nismo sigurni što bi mogao biti uzrok poteškoće, predlažem da ovome pristupimo 'metodom eliminacije', jer mogao bi biti problem samo sa WLANom ili pak nešto drugo.
1. Iz posta nažalost ne vidim gubi li se signal/brzina na svim uređajima povezanim putem WLAN-a u trenutku kada primijetiš da se to dogodi?
2. Pokušaj svakako promijeniti WLAN kanal, ako već nisi.
3. Također predlažem da probaš samo za potrebe testa spojiti računalo putem LAN-a pa da se usporedi gubi li se i na njemu brzina i ima li prekida, pa da se znamo usredotočiti na WLAN ili na generalni problem sa gubitkom brzine.

Pozdrav
Razina korisnika 4
Hvala na odgovoru!
Da ispis potrošnje je sa moj vip,

1. Da na svim uređajima koji su spojeni dešava se problem, sve je bilo super do zadnjih 10 dana, većinu vremena sam na kompjuteru, on je povezan sa wifi antenom koja koristi, usb prvo sam mislio da je od usb priključka, ali nije jer sam skužio da je i na mobitelima kojima se spajam, kada gledam neki video na yt, video se napuni do pola ili ovisi o brzini i stane ništa se ne dešava, u isto vrijeme pokušavam se spojiti i mobitelom, mobitel se spoji ali nemože učitati stranicu, nakon 10-20 sekundi sve normalno radi ali brzina bude mala, u tom trenutku pokušavam ući u postavke uređaja ali bez uspjeha.

2. Neznam kako da promjenim wlan kanal?

3. Nažalost zbog položaja homebox rutera, nisam u mogućnosti spojiti se lan-om,
Bok @Kova_sb,

ako se radi o Homebox-u ZTE MF283+, sučelje je na 192.168.0.1, login je admin, promjena kanala je na Postavke - WI-FI postavke - Napredne postavke - Frekvencija (Kanal) - pa staviš recimo na 9.
Uzeo sam vaš Homebox dobio ga jučer na adresu.Usluga mi još nije aktivirana zovem vašu službu oni kažu tek poslije uskrsa.Zašto ste mi ga onda jučer dostavili ako još ne mogu dobiti uslugu?Otkazo sam svoj stari internet zbog vas, sada bi ja trebao zahvaljujući vama biti cjeli Uskras bez interneta.Nismo još ni počeli suradnju već vidim amaterizam..?
Bok @Kova_sb,

ako se radi o Homebox-u ZTE MF283+, sučelje je na 192.168.0.1, login je admin, promjena kanala je na Postavke - WI-FI postavke - Napredne postavke - Frekvencija (Kanal) - pa staviš recimo na 9.
OD PRVE SAM USPIO, POSTAVIO NA FREKVENCIJU 1 I ODMAH JE PRORADILO, TEHNIČKA SLUŽBA PUTEM MOBITELA OCIJENA 0
@HRV drago mi je da si riješio, ali mi je zbilja žao što nisi zadovoljan Tehničkom podrškom 😕 Potrudit ćemo se biti bolji, jer marljivo radimo na unapređenju svih naših usluga.
ZTE MF283+ ima BUG sa wifi signalom i spajanjem.
meni se konstatno dešava da se jedan od uređaja ne želi spojit neko vrijeme ( 2-5 minuta)

Odgovori