Riješeno

WIFI brzina

  • 27 December 2017
  • 4 odgovora
  • 2248 pregleda

Pozdrav,

nakon dugotrajne muke i iscrpne borbe, konacno sam dobio Homebox na koristenje. Sto se tice same brzine interneta sam zadovoljan, buduci da sam na fiksnoj maksimalno mogao imati 5Mbit/s, sada s Homeboxom navucem i do 40.

No ono s cime sam razocaran je WIFI. On je katastrofa. Cak i kada sam u istoj prostoriji gdje je Homebox, WIFI puca, nestaje, gubi se, ne ucitava (preko mobitela). Tek tu i tamo proradi dobro, a ostalo je cini mi se samo da podrzava mali prijenos podataka tipa za koristenje Messengera, Vibera itd.

Citao sam ovdje dosta o uredaju, kako su one dvije antene zapravo za WIFI odasiljanje, a ne prijemnici signala. Ako je to tocno, zasto je onda WIFI bas toliko los?

Nije samo na mom uredaju, i na nekoliko drugih uredaja isto. O ostatku kuce da ni ne govorim.

Moze li se sto uciniti a da ne kupujem dodatnu skupu opremu? Uredaj je ZTE MF283+, bijeli.
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 30 December 2017, 14:04

Pogledaj original

Odgovora 4

Pozdrav @Morning
WiFi veza ne bi smjela biti nestabilna u prostoriji u kojoj ti se nalazi Homebox.
Pokušaj za početak vidjeti sa WiFi analyzerom na smartphoneu (nadam se da ga imaš i da ga spajaš na Homebox) kakva je situacija. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=hr
Instaliraj ga, pa vidi na kojem ti WiFi kanalu radi Homebox. Po grafovima možeš i vidjeti je li WiFi signal postojan i gubi li se.
Kasnije možeš pokušati sa promjenom WiFi kanala na Homeboxu.
Koliko uređaja spajaš preko WiFi-ja na Homebox?
Koji su to uređaji?
Pokušaj testirati sa samo jednim spojenim uređajem preko WiFi-ja.
Skinuo sam aplikaciju i isprobao ju. Ona pokazuje da u prostoriji u kojoj je homebox signal je 30-40dBm.

Isto tako sami indikator wifi signala pokazuje da signala ima, medutim ucitavanje podataka jednostavno zna stati i ne ide dalje. Cim prebacim na mobilni internet, ucita normalno.

Posumnjao bih na svoj mobitel, no wifi koristi nekoliko mobitela i na svakom je isto. Huawei Honor 8, Samsung s4 mini, HTC i Samsung A5. Svi imaju iste probleme s wifi-jem.

Aplikacija mi je pokazala da je kanal 6 najbolji i na routeru sam podesio kanal 6. Medutim, nista se nije promijenilo.

Problemi su identicni kao na ovoj temi:

https://forum.vipnet.hr/homebox-37/homebox-1704/index1.html#post7040
Još bi možda bilo pametno provjeriti kako se ponaša na LAN-u. Čisto za potrebe testa pokušaj neki uređaj (PC) spojiti sa LAN kabelom, pa provjeri ima li i on prekide kada imaju i ovi na WiFi-ju.
Svakako još provjeri kako se ponaša kada je spojen samo jedan uređaj na WiFi (npr. samo A5).
Samo za informaciju, WiFi se ruši na standard najsporijeg uređaja koji je spojen na router.
Slično kao situacija na cesti. Ako četiri-pet brzih automobila zapne iza neke 'peglice', nema nikakve veze koliko konja imaju i to što su inače puno brži od auta koji ih koći.
Ovdje je bitno samo dijagnosticirati je li problem samo sa WiFi-jem ili generalno sa Homeboxom. Najlakše je uređaj zamijeniti, ali bitno je znati zašto se mijenja i hoće li ta zamjena biti rješenje.
Konstantno je spojen samo jedan uredaj na wifi, to je Huawei Honor 8. Ostali su navedeni kao primjer da ni kod njih nije radio.
Problem je definitivno sa wifi-em jer je PC stalno spojen LAN kabelom i kod njega nisam primjetio probleme, a ukljucen je non stop.

Odgovori