Riješeno

Više ne trebam Homebox, kako da deaktiviram uslugu?

  • 23 March 2020
  • 6 odgovora
  • 3050 pregleda

Homebox sam platila u cijelosti i aktivirala uslugu bez ugovora. Kako je mogu najlakše isključiti?

Unaprijed hvala na odgovoru!

icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 25 March 2020, 09:27

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 4
Bedž +3

Bok @Striga_of_Rivia - nisam siguran pitaš li nas za raskid usluge bez ugovorne obveze ili za nešto privremeno, poput mirovanja?

 

Pitam za potpuni raskid usluge. Preselila sam se na mjesto s pristupom internetu i Homebox mi vise ne treba.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Striga_of_Rivia predlažem da se uz opis situacije (jesi li uzela A1 internet ili drugačiju opciju) i podatke o Homebox liniji (broj telefona, na koga glasi, imaš li aktivnu ugovornu obvezu) obratiš na sluzba.za.korisnike@a1.hr uz vlastoručno potpisani zahtjev za raskid.

Kod ovakvih slučajeva, gdje je u pitanju preseljenje na adresu s drugačijim pristupom internetu, uvijek radije predlažem preseljenje usluge i promjenu tehnologije jer smatram da je promjena jednostavnija od aktivacije nove usluge i raskida stare.

Ovo je nevjerojatno.

Prije dva dana, prodaju sam dobila na mobitel za manje od minute,

oni su mi rekli da se obratim tehničkoj podršci do koje se ne može preko vašeg chata na sajtu

jer su “sve informacije dostupne na stranici”, što je laž. 

Preko mobitela se uopće ne nudi izbornik za prekid korištenja usluge.

Mail na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr  sam isto tako poslala prije dva dana i nitko ne odgovara, što mi je stvarno fascinantno, obzirom da velika većina nas radi od doma i imamo pristup mejlovima.

Da želim kupiti nešto, sigurna sam da bih i na forumu dobila odgovor u roku sat vremena max.

Na svu sreću, jutros sam iskopala upute, evo linka ako će nekome pomoći,

obzirom da od vas direktno ne mogu dobiti pomoć:

https://forum.a1.hr/pretplata-mobilne-i-fiksne-tarife-29/zahtjev-za-raskid-postupak-7006

Ne želim plaćati nešto što ne koristim, a ovo:

“Kod ovakvih slučajeva, gdje je u pitanju preseljenje na adresu s drugačijim pristupom internetu, uvijek radije predlažem preseljenje usluge i promjenu tehnologije jer smatram da je promjena jednostavnija od aktivacije nove usluge i raskida stare.”

je najveća glupost koju sam u zadnje vrijeme pročitala.

Jednostavnije je u ovim vremenima smanjiti sve moguće dodatne troškove, POGOTOVO ako mi usluga VIŠE NIJE POTREBNA.

Sram vas može biti.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Striga, pretpotavljam da nisam dobro pojasio, pa ću pokušati ponovno jer sam dojma da moje pozitivne namjere nisu dobro prenesene.

Podaci svakako jesu dostupni na stranici, no priznajem da nisu 100% ažurni s obzirom na Covid-19 i rad prodajnih mjesta.

Nisam siguran s kim si se savjetovala prethodno dogovaranja nove usluge, no ja sam ovo napisao za sve koji će ovo čitati kasnije, kako bi i druge informirao o prednostima preseljenja usluge.

Ti si novu liniju već aktivirala i sad je kasno za promjenu tehnologije ili preseljenje, tako da je raskid Homeboxa ono što trebaš zatražiti (koliko shvaćam već jesi). Kao što sama navodiš, većina radi od kuće i trudimo se odgovoriti na čim veći broj mailova i zahtjeva kako bi svima olakšali trenutnu situaciju. Nadam se da sve navedeno možeš uzeti u obzir pa te molim za malo strpljenja i razumjevanja.

Slažem se da prodaju i dalje radimo, no ne mogu reći da je u bilo kojem obliku prioritet u odnosu na sve ostalo što se događa. Održavanje kvalitete usluge nam je na prvom mjestu.

 

Razina korisnika 2

Na mailove imaju zakonski rok od 15 dana da odgovore

Odgovori