Vipnet iskustvo-lažna obećanja, kršenje zakona i drugo.

  • 17 July 2017
  • 28 odgovora
  • 9272 pregleda

Razina korisnika 3
  • Forum rekreativac početnik
  • 20 odgovora
Dobar dan,

Želim podjeliti svoje Vipnet iskustvo vezano za Homebox turbo tarifu i to: sklapanje ugovora i rješavanja prigovora.

Od strane Vipneta i njegovih predstavnika sam iskusio sljedeće:
-lažna obećanja (tel.ponuda)
-primjenu dvostrukih mjerila
-kršenje zakona
-komunikaciju sa needuciranim i neosposobljenim djelatnicima
-kršenje vlastitih (Vipnetovihetičkih) vrijednosti
-objava zavaravajućih/obmanjujućih i netočnih informacija na Vipnet web stranicama
-prikrivena i/ili potencijalna prijetnja na način da me se posredno informira da sam svojim postupcima prekršio zakon.

Da ne bi bilo sve crno, sa tehničkom stranom usluge sam izrazito zadovoljan.

Da li ste i Vi imali slična iskustva?

PS. Da ne bih bio optužen da pišem bez argumenata, ako Vip moderatori ovog foruma zatraže, rado ću pružiti konkretne detalje za svaku navedenu stavku.
Normalno, bez otkrivanja osobnih podataka sudionika.

Odgovora 28

Razina korisnika 2
Ma ok, nije baš da ne znam pogledati imam li korisnike na wifi mreži i slično. 🙂 Cilj mog prethodnog posta je ako je ikako moguće udružiti snage ako svi imamo slične ili iste probleme. Zajedno smo jači. Ali da ne davim sa svojim mukama i dalje, jer ipak je ovo tvoja tema. 😉
Tomidu, jesi li probao angažirati odvjetnika da pošalje žalbu?
Znate li da je netko drugi probao angažirati odvjetnika? S kojim uspjehom?
Znamo li nekoga tko radi u medijima tko je voljan objaviti naše probleme. To bi možda bilo najučinkovitije - loš publicitet!
Dobar dan,

Želim podjeliti svoje Vipnet iskustvo vezano za Homebox turbo tarifu i to: sklapanje ugovora i rješavanja prigovora.

Od strane Vipneta i njegovih predstavnika sam iskusio sljedeće:
-lažna obećanja (tel.ponuda)
-primjenu dvostrukih mjerila
-kršenje zakona
-komunikaciju sa needuciranim i neosposobljenim djelatnicima
-kršenje vlastitih (Vipnetovihetičkih) vrijednosti
-objava zavaravajućih/obmanjujućih i netočnih informacija na Vipnet web stranicama
-prikrivena i/ili potencijalna prijetnja na način da me se posredno informira da sam svojim postupcima prekršio zakon.

Da ne bi bilo sve crno, sa tehničkom stranom usluge sam izrazito zadovoljan.

Da li ste i Vi imali slična iskustva?

PS. Da ne bih bio optužen da pišem bez argumenata, ako Vip moderatori ovog foruma zatraže, rado ću pružiti konkretne detalje za svaku navedenu stavku.
Normalno, bez otkrivanja osobnih podataka sudionika.


Imao sam jako slično iskustvo pa da podijelim s ostalima, prodajni predstavnik mi je došao na kućnu adresu:

- limit od 100 GB nije niti u jednom trenu spomenut; čak sam se prethodno informirao o usluzi i vidio da se spominje smanjenje brzine nakon potrošenih 100 GB, no kada sam pitao predstavnika nekoliko puta mi je ponovio da je ovo što on nudi posebna ponuda i da brzina niti u jednom trenu neće pasti ispod 50 Mb/s

- obećanja brzine interneta između 50 i 112 Mb/s; jasno mi je bilo da ovaj teoretski maksimum nije realna brojka, no predstavnik je nekoliko puta naglasio da je minimalna brzina koju se VIP obvezuje isporučiti 50 Mb/s (to čak imam i napismeno); niti u jednom trenu nisam dobio obećanu brzinu od 50 Mb/s, obično se kreće između 20 i 40

- dosta netočnih informacija po pitanju VIP SAT TVa, ali pošto je ovo Homebox forum da ne ulazim sad u to

Mislio sam da je ovdje čisto bila riječ o neinformiranosti predstavnika, no kada vidim da se to događalo i drugima stvarno se dobije dojam da je riječ o VIPovoj ciljanoj prevari korisnika. Ako netko planira kontaktirati novine ili slično nek se privatno javi, rado ću dati sve informacije vezano uz moje potpisivanje ugovora.

Odgovori